RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 16 Oktober 2011

SELANGOR BERSIH DARI PERKOSA, CERAMAH MAT SABU AMAN

Oleh: WFAUZDIN NS



LAZIMNYA, sejak kebelakangan ini di mana-mana sahaja Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu berceramah akan menarik perhatian kumpulan-kumpulan bengap dari PERKOSA. Seperti yang terjadi di Negeri Sembilan iaitu di Seremban dan Rembau, di Johor termasuk di Segamat.



Suasana di dalam dan di luar dewan, kehadiran yang menakutkan Umno dan PERKOSA

Semua program Mat Sabu diserbu oleh PERKOSA walaupun akhirnya mereka pulang begitu sahaja dengan muka bodoh.

Terbaru, baru-baru ini Mat Sabu berceramah di Shah Alam, Selangor. Ini kawasan elit, kawasan maju dan amat sukar untuk menemui penduduk di situ yang bengap. Sebelum itu, di war-warkan bahawa PERKOSA akan hadir untuk melakukan perbuatan bodoh mereka sekali lagi. Mungkin setelah mereka memikirkan bahawa adalah membuang masa untuk menunjukkan `lawak bodoh' mereka di kawasan elit yang penduduknya bijak-bijak belaka, maka tiada seekor pun ahli PERKOSA atau bekas askar pencen yang bengap hadir di dalam program Mat Sabu di Shah Alam.

Awalnya saya menjangkakan tentulah di Shah Alam, tokoh Umno yang paling kuat menyalak sebelum ini iaitu Ezam sesumpah akan mengetuai kumpulan bodoh untuk `berdemontrasi' menghalang ceramah Mat Sabu. Malangnya, Ezam sesumpah entah ke mana walaupun itu kawasan beliau semenjak beliau berada di dalam Keadilan lagi. Ezam sesumpah tiada, PERKOSA pun tiada.

Ini menunjukkan bahawa modal bodoh mereka hanya boleh dibawa di kawasan hulu sahaja, itu pun tidak pernah berjaya menghalang ceramah Mat Sabu. Jika di Selangor, mereka silap langkah dan saya fikir mereka akan membuat silap lebih besar jika datang mengacau di Negeri Kelantan. Saya nasihatkan kepada PERKOSA, cukup-cukuplah berusaha untuk melakukan laak bodoh yang menjemukan itu./wfauzdin.blogspot.com

8 ulasan:

  1. tempat perkatak buat demo ialah kawasan orang yang bengap jer dan dan internet pun tak da line. hanya tengok tv 1,2,3 ,alamat kena tipu hidup2 ngan beruk umno!

    BalasPadam
  2. saya ada diceramah itu.. saya pelik kenapa bendera DAP takde..

    BalasPadam
  3. Mat sabu kan HERO.muka abang bau BU**T laa mah. bilik 121 jadi kenangan.Hero baru dari PAS. saya kenal sangat sapa mat sabu.

    BalasPadam
  4. akhir zaman yang benar jadi salah dan yang salah jadi pujaan

    BalasPadam
  5. tanpa nama 3:48pm

    ko spupu mat sabu ke sampai kenal mat sabu??
    dari gaya cakap macam tau sgt2 sampai tanda lahir ada kat mana pun tahu..

    haha..

    BalasPadam
  6. DIA BUKAN SEPUPU MAT SABU TAPI PENCACAI ANGKAT NAJIS UMNO,LEBIH KURANG HAMBA DUIT LA

    BalasPadam
  7. KITA TUNGGU GENG PERKOSA NI,MANA ADA CERAMAH MAT SABU AHLI PAS MESTI HADIR.KALAU ADA JODOH BERTEMU KITA DENGAN GENG PERKASA

    BalasPadam
  8. ANAK SELANGOR:
    ezam PERKOSA brahim ali,yang hairan geng
    gap yang lantang pon tak berani datang.
    mampos kau perkosa.

    BalasPadam