RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 2 Ogos 2015

APABILA BLOGGER KECEWA LEKEHKAN ANAK-ANAK MUDA

MAKA, blogger Omak Kau pun mengulas di sini, himpunan anjuran anak-anak muda semalam tidak mendapat sambutan disebabkan tiada penglibatan Pemuda Pas.  Ertinya, selama ini semua demo yang berjaya hanya kerana ada penglibatan Pemuda Pas?  Demo HINDAR pun tiada penglibatan Pemuda Pas gamaknya sebab itu hambar walaupun kemudahan selesa diberi untuk demo itu.

Blogger ini sejak terpelantingnya TSKI, beliau banyak menulis tentang Azmin.  Apa jua yang beliau tulis semuanya tentang Azmin.  Andainya bukan Azmin yang menjadi MB Selangor dan Azizah menjadi MB Selangor, tidak mustahil Azizah pun dia hentam.  Maklumlah, hanya TSKI saja yang terbaik baginya.  Oleh kerana hatinya yang terlalu derita dek kerana TSKI tidak menjadi MB Selangor, maka tidak hairanlah beliau setiap hari meroyan.



Tulisan terbarunya dia meroyan pula apabila anak-anak muda berdemo.  Beliau mungkin berfikir bahawa demo itu semestinya mencapai ratusan ribu.  Jika tidak, demo itu gagal kerana tiada Pemuda Pas.  Lojik atau tidak, himpunan anjuran Pas sendiri seperti HINDAR pun tidak jauh bezanya dengan demo anjuran budak-budak muda ini, masakan Pemuda Pas gagal menjadikan himpunan HINDAR itu demo terbesar?  Jika demo anjuran parti sendiri pun mereka gagal, apakah lojik untuk menyatakan demo semalam itu juga gagal kerana tiada Pemuda Pas?


Beliau kena tahu bahawa walau sepuluh orang pun yang hadir tetapi tujuannya untuk melawan rejim, itu sudah cukup untuk kita tabik apa yang mereka lakukan.  Sudahlah kita tidak menyokong semangat anak-anak muda ini, kita pula memperlecehkannya.  Perbuatan kita itu sebiji seperti amno.  Sebelum TSKI ini dipecat, tidak pernah kita dengar beliau memperlekehkan demo walaupun kita tahu sahak gagap ini bukan orang yang suka bersusah berdemo ini.  Boleh dibilang sahak gagap hadir demo.  Dapat dua kali hadir pun sudah dikira kuat.

Begitulah beliau menunjukkan kekecewaannya yang amat sangat semenjak terpelantingnya Sahak gagap.  Partinya sendiri pun sudah tidak memperdulikannya.  Kepada siapa beliau ingin mengadu?  

Tahniah kepada anak-anak muda dari berbagai kaum yang turun semalam di hadapan Sogo.  Ramai yang ditahan.  Mereka ternyata lebih berani dari para penyokong Muhyidin yang berterusan menyerah diri kepada rejim zalim walaupun bos mereka turut menjadi mangsa kezaliman.

19 ulasan:

  1. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
    1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
    2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
    3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
    4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
    5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
    6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
    7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
    8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
    9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
    10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
    11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
    12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
    13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
    14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
    dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semuanya kerana bontot sidia .............
      1.Dia hilang maruah
      2.Dia hilang peluang jadi PM
      3.Dia hilang jawatan no 2
      4.Dia hilang arah kononnya perjuang nasib rakyat
      5.Dia jadi mabuk ketum
      6.Dia sanggup balaci Dap utk angguk apa saja
      7.Dia khianati perjuangan Islam
      8.Dia sanggup berkawan dg tali barut kristian dan yahudi
      9.Dia sanggup tolak hudud
      10.Dia kini terpenjara di Villa de Sg Buloh
      ..............kini sisa2 temberang perjuangan beliau diteruskan oleh macai2 dan balacinya merangkap macai2 dan balaci DAP ............rakyat memerhatikan dgn jijik sandiwara kerakusan macai dan balaci tersebut sanggup menyebar pelbagai tohmahan dan fitnah demi menuju ke Putra Jaya !

      Padam
    2. Akhirnya dia akan berjaya tumbangkan rejim yahudi umngok termasuk ketua mamak sedunia penipu melayu Mamakthir.

      Padam
    3. tanpa nama kat atas tu,woi barua kau nampak ke dia jolok bontot,kau cuma tuduh2 ikut suka kau,aku ingat tentu mak kau beranakkan kau keluar dari lubang jubor tu,sebab kepala hotak sentiasa pikir pasarl jubor je....jgn kau belasah bini kau ikut jubor .....melaung bini kau nanti keluar hampas kunyit,

      Padam
    4. Tanpa nama 10.09,tak habis2 kau fitnah orang,ingatlah kau tak untungnya menghina orang ,ingatlah akan ada azab kubur,belum lagi azab neraka ,tanyalah ustaz apa hukum fitnah orang ,nanti keluarga sendiri kena bahananya ,bertaubatlah,

      Padam
    5. Jgn marah bro , anon 10.09 hanya membeli pantun yg dijual anon 4.23 ............inilah akibat jual pantun tak senonoh maka yg membelinya pun balas dgn balasan setimpal !

      Padam
  2. Betul bro.Omak kau semakin memualkan

    BalasPadam
  3. Kesian dia ,dia semakin rosak pemikiranya,kalau dia tidak berbaju dengan logo keadilan tak apa,kalau dia berbaju dengan logo Pas aku tak kisah,sejak kalit pujaan dia di tendang penyakit meroyan nya tak sembuh sehingga sekarng malajhan bertambah teruk,kalit dulu hanya beri latop aje,dia jnada kot, kesian dia

    BalasPadam
  4. Susah juga menjadi gersabg ni.

    BalasPadam
  5. Memang bro!! omak kau ni memang hampehh!!aku tak tahulah dio ni ado laki ko takdo!!kalau tak silap den dio ni SB pompuan1 tugasyu nak kucar-kacirkan pakatan baharu,pakatan lamo!! dah habihhh!! di korjokannyo ,tibo2 dio muncul support PAS, macam dr.zuhdi jer dlm PAS.Kalau sapo2 ahli2 fanatik PAS, cubo investigate sikit...keduo-duo orang dlm keadilan dan sorang dlm PAS ni...Macam tak boto' jerr.

    BalasPadam
  6. pendapat saya omak kau ni meroyan sebab azmin ali tidak ambil peduli hal dia mungkin omak kau ada hati pada azmin itu lah sebabnya dia meroyan dan melalak macam orang sakit angau.
    tiba-tiba esok azmil lamar omkau sebagai isteri no 2,terus
    u turn memuji azmin dan hentam tghh. tapi saya rasa azmin tak sedia sebab omak kau tak tahu jaga aurat(facebook omak kau).
    mulut sokong hudud buntut bertepek najis.

    BalasPadam
  7. semakin bosan aku pd omak kau hippokriet

    BalasPadam
  8. Kah kah kah ............. jgn marahkan omak kau bro ........ dia hanya ingatkan pkr yg sombong dan putuskan hubungan dgn pas akan memerjuangkan sesuatu yg sia2 sbb ghb tak da apa2 hanya cakap berdegar2 !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bedegar macam Hadi pil kuda kaki kafir orang.dia sorang yang maksom.pegi mamposlah Pasngok.

      Padam
  9. Org ncm omak kau ni ada dalam semua parti

    BalasPadam
  10. Terima kasih bro sebab tegur gak member sebelah tu...blog dia memang dah lama aku tak bukak...tapi sebab dia masih ada dalam bloglist blog yang aku selalu singgah, tajuk entry dia masih aku nampak...memang meloyakan...

    BalasPadam
  11. Omakkau pejuang keadian sebenar...

    Bukan pie tonggeng bontot...pon ikut sama...paham

    BalasPadam
  12. janda tu.....klu dah berlaki nanti berubah le perangai dia tu,sebab tu aku cadang dia jumpa hj adi dan pujuk aji tu ambik dia buat bini,klu tidah aji adi tu,nik abbodoh tu pun kira ok juga

    BalasPadam
    Balasan
    1. napa sahak gagap yg dipujanya tak mahu ambil dia buat bini..???

      Padam