RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 2 Disember 2015

DI ANTARA KELEMAHAN KONGRES NASIONAL KEADILAN BARU-BARU INI

Amat meriah sepanjang Kongres Nasional Parti Keadilan Rakyat yang bermula jumaat hingga Ahad, petang semalam.

Secara keseluruhannya baik, lancar dan memuaskan. Tentunya ada sedikit sebanyak teguran yg ingin dikongsikan;

1. Penyediaan sajian terutamanya sarapan pagi pada hari permulaan Kongres yg kelihatan kurang teratur, kurang cekap dan seperti tidak bersedia menerima kehadiran peserta kongres yg hadir.

2. Pengerusi Tetap gagal patuhi masa. Melanggar waktu rehat, makan tengahari dan minum petang.

3. Arahan pemakaian yg tidak konsisten. Khabarnya hanya ada tiga jenis pakaian yg dibenarkan, iaitu Suit lengkap berwarna gelap, Baju batik atau Baju Melayu (Pakaian Kebangsaan) dan baju kurung (wanita). Tapi ramai yg tidak mematuhi arahan ini dan paling malang adalah pimpinan di atas pentas juga gagal disiplinkan diri dengan tatacara pemakaian.

4. Nama wakil pembahas ada yg ditukar di saat2 akhir tanpa alasan yg munasabah dan ini mnyebabkan pembahas yg diganti tidak dapat membuat persediaan untuk berbahas.

5. Menggunakan muzik latar dengan agak kuat dan berterusan untuk menghentikan ucapan dianggap keterlaluan dan kelihatan tidak beradab dengan pembahas.

6. Dewan di tingkat tujuh, menyebabkan masa banyak terbuang apabila perwakilan yg hadir terpaksa beratur dan berkerumun di pintu lif untuk naik atau turun. Sebaiknya Kongres diadakan di grand floor sahaja.

Diharapkan di masa akan datang, segala kelemahan ini walaupun kecil akan dapat diatasi.

Tahniah KEADILAN !!
 
Sumber:  Page Keadilan Pahang Fc

1 ulasan: