RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 28 Ogos 2020

HUKUM KARMA BUAT PENGKHIANAT KEADILAN

 


Dulu timbalan presiden Keadilan. Khianat kpd PH dan parti kerana nafsu tamakkan kuasa. Tubuh NGO kononnya nak test market, berapa ratus ribu akan keluar Keadilan dan join dia, boleh dia tubuhkan parti baru kononnya. Rupa2nya tak dpt sambutan, tiada cabang yg bubar pun bila dia keluar malah ahli parti Keadilan bertambah melebihi 1 juta sekarang.
Akhirnya, tanpa segan silu, mengemis simpati masuk juga parti nyamuk iaitu Bersatu.

Masuk Bersatu pula, tiada jawatan untuk dia. Ahli2 Bersatu pula macam tak meraikan dia dlm Bersatu sebab dah tahu perangai buruk dia. Kalau dgn Mahathir yg byk bantu dia dan selamatkan dia dari kes semburit dan dia pun bodek mahathir punyalah kuat, itu pun tergamak dia khianat, dengan Anwar yg angkat dia mengenali politik, itu pun dia tergamak khianat, apakah dia takkan khianat muhyidin? Orang2 Bersatu tahu semua ni sbb itulah mereka tak raikan semburit ni.

Maka, pnyokong2 semburit pun terasa teramat malu bila bos mereka dilayan macam pengemis dan pelacur jalanan. Hukum karma buat pengkhianat!!

6 ulasan:

  1. Dia mcm yg aku selalu marah anak aku la. Ko ni buat kerja, boleh pikir habis tak, pikir ape jadi kalau ko buat, ape plak yg jadi jika ko tak buat. Kata pomen otai. Seluruh hidup ko terletak dlm tool box . Kalau ko pandai jaga tool, cuci lepas pakai, periksa lepas pakai, spanar cukup atau tak, ade yg hilang atau tak, esok keje ko akan jadi mudah. Kalau lepas pakai campak sana sini. Tak jaga, keje akan jadi sukar lepas ni. Itu lah lebih kurang kehidupan kita. Pandai jaga diri dan bermaruah, hidup bukan saja tenang, malah dihormati org lain.

    BalasPadam
  2. Amanah kritik dan kutuk azmin. DAP nak rujuk azmin kpd komitte natang apa tah. Hoi, bangang semua. Hampa buatlah apa saja terhadap azmin sedangkan Atok amat sayang kpd azmin dan akan pertahankan sikitol ini sehingga akhir hayat dia. Sedangkan hampa semua dok jilat juboq Atok tak habis2 lagi. Apa punya kebodohan la oi. Tunggu esok bila parti pejuang taik kucing pula kena belasah di Slim. Just get rid of Atok and company, baru aku boleh sokong dan undi PH semula. Bukan aku sorang, berjuta lagi penyokong dan pengundi PH tau. Dan aku bukan ahli pkr, cuma penyokong tulen reformasi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Slim lubuk UMNO. Gelombang PRU14 idak mampu kalahkan UMNO/BN. So... untuk esok, Parti Pejuang boleh jalan. PKR/DAP/Amanah hanya meraikan PRK. Salam untuk parti Atok...

      Padam
  3. Bossku berkempen di Slim Atok pun berkempen juga di Slim majority makin tinggi... kikiki malas nak komen panjang laah kempen Bossku vs Atok kat Slim... kikikiki... kang tolis lelebih rasa takbur dan riak plak.. kikikiki..

    BalasPadam
  4. Halo,
    nama saya Siti Aminah dari Indonesia, tolong saya sarankan semua orang di sini harus sangat berhati-hati, karena ada begitu banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 pemberi pinjaman yang berbeda, saya kehilangan banyak uang karena saya sedang mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang karena hutang.

    Saya hampir menyerah sampai saya meminta saran dari seorang teman yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman asli dan perusahaan yang sangat dapat diandalkan yaitu Bunda Alicia Radu yang mendapatkan pinjaman saya dari 800 juta rupiah Indonesia dalam waktu kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan tekanan suku bunga rendah 2%. Saya sangat terkejut ketika memeriksa rekening bank saya dan menemukan jumlah pinjaman yang saya minta telah ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan sehingga saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Bunda Alicia Radu

    Saya ingin Anda mempercayai Bunda Alicia Radu dengan sepenuh hati karena ia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan finansial saya. Anda harus menganggap diri Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui email: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika Anda memerlukan informasi tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman dari Ibu Alicia Radu, Anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya akan dengan senang hati menjawab Anda karena Anda juga dapat membantu orang lain setelah Anda menerima pinjaman Anda.

    BalasPadam