Rabu, 25 September 2024

ANWAR PERANGKAP PAS

 


4 ulasan:

  1. Kenali barua barua DAP@LeeKwanYew dalam PUKAS..

    https://vt.tiktok.com/ZS2q31USf/

    .Perniagaan GISB digeruni oleh perniagaan Kaum Cina. GISB mampu monopoli perniagaan di Malaysia. GISB perlu contohi mana mana masalah teknikal perlu diperbetulkan.

    Mana yang jadi samseng dlm GISB itu saja perlu diambil tindakan. Kenapa semua perlu di bekukan dan diharamkan..!? PDRM buat kerja membabi buta..!!

    https://vt.tiktok.com/ZS2VUT6xu/

    Mudah sangat perbetulkan perniagaan GISB ada bantuan teknikal seperti lapuran LHDN, Slip gaji , pekerja potongan SOCSO, caruman KWSP, kebajikan pekerja dan sijil halal maka boleh lah GISB mematuhi syarat undang undang di Malaysia.

    Kalau sesama ahli GISB menyumbang semula semua duit gaji ahli dalam GISB maka kerajaan, PDRM dan segala agensi bertuankan barua DAP@LeeKwanYew bukan urusan mereka lagi.. mudah kan...!!!

    Setelah semua syarat teknikal berjalan lancar dan mengikut lunas undang undang setelah semua diperbetulkan maka 7e, Speed Mart KK Mart Tesco Giant akan melingkup 100%..

    https://vt.tiktok.com/ZS2HodvGD/

    Kuasa beli kaum Melayu sangat tinggi. GISB mampu mempengaruhi kuasa beli orang Melayu. Peniaga Type C sangat gerun dengan perniagaan GISB. Maka sesuatu mesti dilakukan untuk meruntuhkan perniagaan GISB.

    https://vt.tiktok.com/ZS2HMgdDb/

    Semua nak fitnah dan bagi gambaran pada rakyat buruk pada GISB. Apa motif dan agenda IGP..!? Baru peringkat siasatan fitnah liputan media IGP sudah dimainkan..!!

    Saya ulangggg...

    Selepas GISB diperbetulkan maka amat mudah melingkupkan KK Mart, Speed Mart, 7elevent, Tesco EAON dan Giant.

    Marketing strategi amat mudah iaitu dimana ada KK Mart , 7e Dan Speed Mart di situ ada GISB.. pasti melingkup perniagaan Type C ini..!!

    BalasPadam
  2. ada lagi manusia yg back up kebatilan GISBH ni..hanya berdasarkan ekonomi bertopeng islam.mereka ni jahil murakab...bila tak nampak kebatilan dan kebenaran.

    BalasPadam
  3. Mujahit kata itu dosa peribadi

    BalasPadam
  4. GISB wajib di rebranding semula, tukar logo, tukar nama Baru, tukar identiti buat sementara... Modal dan dana GISB dari luar negara mencapai 1 billion dollar boleh memulihkan kerosakkan yang dilakukan oleh barua mereka spt IGP yang terang lagi bersuluh lebih mementingkan kepentingan perniagaan Type C..!!

    Untuk GISB rebranding Dan dibaikpulih kerosakkan semula setelah dilakukan kerosakan oleh barua barua mereka seperti IGP melakukan sesuka hati mengikut arahan tuan barua mereka dari kaum Type C..

    Lepas dibaikpulih sepenuhnya pasti barua barua mereka seperti IGP tidak boleh buat apa apa lagi... Semua legal dan ikut undang undang negara..

    Guna cara Type C bila ada masalah mereka tukar identiti, tukar cara dan logo serata tukar identiti modus operandi...kalau Type C bole GISB Type M pun boleh... Dalam masa kemaskan organisasi, kemas kini dokumen dan patuhi undang undang supaya semua jadi legal... Lepas semua urusan selesai maka GISB pasti digeruni semula...

    GISB perlu diperbetulkan dan amat mudah untuk diperbetulkan secara teknikal. GISB dengan senang boleh melingkupkan KK Mart, Speed Mart, 7elevent, Tesco EAON dan Giant.

    Marketing strategi GISB sebenarnya amat mudah iaitu dimana ada KK Mart , 7E dan Speed Mart Family Mart dll di situ ada GISB.. pasti melingkup perniagaan Type C ini..!!

    Kenali barua barua DAP@LeeKwanYew dalam PUKAS..

    https://vt.tiktok.com/ZS2q31USf/

    .Perniagaan GISB digeruni oleh perniagaan Kaum Cina. GISB mampu monopoli perniagaan di Malaysia. GISB perlu contohi mana mana masalah teknikal perlu diperbetulkan.

    #MelayuMestiBersatuHapuskanBaruaMereka

    BalasPadam