RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 20 Jun 2023

PATUT MALU ON BERKEMPEN DI SELANGOR

 


1 ulasan:

  1. Tanpa Nama20 Jun 2023 pada 8:46 PTG
    ok maka berkatalah si montri phumdap bahwa harga ikan yg melambung naik adalah akibat cuaca panas dan dia akan pantau hal itu... errr ..dia nak pantau cuaca ker aper? hehehe.
    kan senang kalau dia jawab yg dia tu bodo tak tau buat kerja dan pm pun bodo sewel juga tpm tu bodo dan menteri ekonomi pun bodo.. lagi senang cerita kan?

    dan si menteri kebun tu ada ke pernah tamat sekolah tingkatan lima? kalau ada maka buktikan yg dia ada sijil spm, sebab dengar cerita dia masuk kelas memasak tiga bulan di itm tu pun guna sijil srp jerr,..
    jugak si anwaq tu pernah ke tamat belajar sastera di universiti dulu?
    kalau pernah mana dia sijil dia dan gambar konvo dia nak tengok...
    dan wak pono tu pun sekolah aper agaknya yer?
    dan sinajib pun ada sijil aper?
    a level jer kot sebab dia diantata wakil rakyat termuda ie umur sekitar 22 tahun.. jadi untuk habis a level umur dah19thn+ dan perlu lagi empat tahun untuk program ijazah, jadi 19+4 sudah jadi berapa?
    orang tua2 cakap zaman tu byk anak2 pembesar pergi luar negara beli sijil mcm anak2 keling pergi india beli sijil jugak anak2 cina pergi india, hongkong, taiwan, tailand beli sijil jugak budak2 abim pergi indon beli sijil.
    hahaha.. nih semua geng temberang zaman silam yg masih hidup cuba nak temberang generasi muda zaman sekarang.. mana boleh wooo.. hehehe.

    oh ya ada jgk degar cerita yg si pengerusi persatuan sekolah2 beijeing yg duluh tu ada sedozen sijil phd, termasuk dari anarika lagi tapi tak reti sikit pun membaca menulis & bercakap dlm bahasa inggris.

    dan ada jgk yg kata yg si wakpono tu lahir di jawa serta si anwaq lahir di thailand, ... hahaha entah ler cerita tu.. munkin benar munkin salah tapi baik juga kalau ada pehak yg buat kajisiasat tengok hasilnya mcm mana.
    dan si limpigsial tu sekolah rendah simana agaknya yer? dan dia tu entah2 lahir di beijening kemunkinan ada sebab tiada siapa tahu asal usul dia mcm ramai yg kata sekor menteri dari dapigs tu adalah sedara chinpeng.

    elok saja siasat supaya tahu cerita, bukan apa2 pun cuma saja nak tahu.
    hehehe.

    copy & paste

    BalasPadam