RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 25 Ogos 2023

DIKTATOR MAHAZALIM MUSUH DIA ADALAH REFORMASI

 


1 ulasan:

  1. Barua VS Barua...makin meletoppp panazzzs dan bergaduh lah kau sesama barua sampai kau mati dan mampos kering satu keturunan.

    Haah Melayu sklian.. meh kita kasi tepokkkk..!!

    Barua barua Melayu bodoh bangang yang bertuankan Doli Yang Mahanat Molia DAP@ LeeKwanYew sudah mola berantakan, berbunuhan menjelang PRK Pulai Pelangi dan Simpang Jeram 2023. Makin panazzzss, makin hottt, makin meletoppp..

    Anwar dakwa anak beranak Mahathir pukimak dapat kontrak RM214.2 juta. Link bawah ni haah..!!

    https://www.thecoverage.my/4030/court-defence-statement-anwar-revealed-tun-m-wealth-scandal-worth-billions-rm2-billion-to-perwaja-rm-2-billion-to-mirzan-rm214-2-million-to-opcom

    Mahathir adalah perdana menteri ketika kontrak itu diberikan.

    Anwar Ibrahim membangkitkan isu pemberian kontrak gentian optik RM214.2 juta yang diberikan kepada syarikat yang dikaitkan dengan bekas perdana menteri dan menteri kewangan Dr Mahathir Mohamad dalam pembelaan terhadap saman fitnah terhadapnya.

    https://mykmu.net/2023/06/15/anwar-dakwa-anak-beranak-mahathir-dapat-kontrak-rm214-2-juta/

    Presiden PKR itu mendakwa anak sulung Mahathir, Mirzan menjadi pengarah Opcom Cables dari 1994 hingga 2021, anak kedua Mokhzani menjadi pengarah dari 2009 hingga 2019, anak ketiganya, Mukhriz menjadi pengarah dari 1994 hingga 2019, dan isteri Mukhriz, Norzieta Zakaria menjadi pengarah dari 1995 hingga 2021.

    https://m.malaysiakini.com/news/668733

    Mahathir menyaman Anwar berhubung dakwaan dia mengumpul kekayaan peribadi ketika menjadi perdana menteri.

    PRK Pulai, Pelangi dan Simpang Jeram 2023 ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    Mana mana barua Melayu' DAP@LeeKwanYew yg melingkup nanti boleh dihanyutkan ke Pulau Batu Putih yang barua baru saja diserahkan pada anak Lee Kwan Yew...

    Lawan barua lawan, nang butinang kui butikui , batuapi kasi barua bungkus lawan barua lawan , barua lawan lah sampai mampuih..!!

    Saya ulang..!!

    Akhirnya sesama barua londeh melondeh di mahkamah yang menang Jho Low lesap lenyap sambil joli dan sakau billion ringgit...

    Bergaduh lah kau sesama barua sampai kau mati dan mampos kering satu keturunan... Inilah bahana bila Jadi Barua DAP@LeeKwanYew

    #hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

    BalasPadam