RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 20 November 2023

MAHATHIR TUNJUK PEKUNG DIA

 


5 ulasan:

  1. Sampai bila baru orang nak sedar AUTA Atok ni. Atok KAKI AUTA tersohor seantero negara ini. Tunggu sajalah bila dia split dgn Pas. Apa yg akan dikatakan berkenaan Pas. TUNGGU.....

    BalasPadam
  2. Akhirnya Bossku teraniaya kerana fitnah di fitnah dan terus menerus di fitnah...!!!

    Pembukaan terowong kenderaan bawah tanah Tun Razak Exchange (TRX) sepanjang 5 km pada Rabu depan akan menjawab segala fitnah terhadap 1Malaysia Development Berhad (1MDB) berhubung projek tersebut.

    Biasanya kos infrastruktur dan jalan akan dibiayai oleh kerajaan tetapi bagi kes ini, 1MDB yang membayar dan membina.

    Datuk Seri Najib Razak telah berulang-kali menjawab isu ini sejak 2018,” katanya dalam hantaran Facebook, hari ini.

    Beliau menambah, pembukaan TRX dengan sistem terowong tidak menambah kepada kesesakan lalu lintas sedia ada yang sudah teruk di sana malah mampu mengurangkan kesesakan keseluruhan sebanyak 30 peratus.

    1MDB perlu membiayai dan membina infrastruktur bernilai RM3 bilion yang turut mencakupi beberapa terowong bawah tanah bagi menghubungkan TRX dengan lebuh raya berhampiran.

    “Biasanya kos infrastruktur dan jalan akan dibiayai oleh kerajaan tetapi bagi kes ini, 1MDB yang membayar dan membina.

    “Kesemua ini juga menokok tambah kepada kos sebenar untuk tanah TRX yang dibeli 1MDB selain kos pampasan dan pemindahan penghuni sedia ada di sana,” katanya.

    Sehubungan itu, Najib berkata, pihak terbabit jangan hanya melihat pada harga pemindahan tanah sahaja

    “Rancangan Najib masa itu adalah menyeluruh dan berpandangan jauh ke depan tetapi ia juga membuka jalan untuk mereka menipu dan memfitnah. Celaka lah yang memfitnah Bossku..!!

    #NoBoboiNoPejWang

    BalasPadam
  3. Sejak mak cik kemboja meletus Melayu Malas sudah bangkit Melayu Malas tu adalah fake semata Mata...

    Tengok klinik Kesihatan swasta Suma di kuasai Anak Melayu, Klinik Vetreniar di kuasai Anak Melayu, Klinik Gigi di kuasai Anak Melayu, Bengkel Kereta Motor sudah mulai dikuasai Anak Melayu, Restoran Makanan, Coffee Shop, F n B sudah mulai dikuasai Melayu.. banyak restoran mamak Hidup segan Mati tak mahu skg nih

    Yang belum dikuasai Melayu sepenuhnya adalah kedai Hardwear, dan hulu sektor pembinaan dan kedai peruncitan sebab Kartel Kartel Mata sepet dikuasai Oleh taikun taikun yang dibela Oleh pemimpin haprak UMNO dan PH masa 22 tahun 22 Bulan termasuk kerajaan anak papa yang Masih Jadi barua DAP@LeeKwanYew

    TMJ kata Tun penah Kata Melayu Malas 20 tahun yg lalu ternyata gebang Tun semata Mata

    Yang Malas tu Anak Tun Mahathir Mohamed spt Boboi, Marina Gereja hasil duit rompakan PETRONAS KWSP Dana Pencen untuk bailout Anak Anak Tun...

    Sila berambosss...!!


    #NoBoboiNoPejWang

    BalasPadam
  4. Dr Abd al-Fattah telah beberapa kali mengutuskan surat terbuka kepada Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Seri Anwar Ibrahim dan menzahirkan kekecewaannya kepada pemimpin tersebut.

    “Dalam surat terakhir saya kepada anda, saya telah menyatakan bahawa ‘pendirian rasmi Kerajaan Malaysia adalah sangat lemah dan tidak berguna’.

    “Walau bagaimanapun, saya berasa marah apabila mengetahui bahawa anda telah mengambil tindakan, tetapi ke arah yang salah dengan menyokong dan bekerja dalam agenda Zionis. Berhenti Jadi barua...sudah sudah lah Jadi barua..

    link bawah nin haah barua sklian..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNuujVY1/

    Ahli akademik berbangsa Palestin, Prof Dr Abd al-Fattah El-Awaisi menyifatkan usaha dalam pembebasan Palestin telah membebaskan jutaan orang di seluruh dunia daripada kejahilan terhadap perjuangan Palestin kecuali kepimpinan Malaysia menunjukkan sokongan agenda Isreal Zionist.

    Kibar bendera Palestine , takbir serta bacaan doa Qunut Nazilah juga tidak dibenarkan semasa penganjuran Minggu Solidariti Palestin di sekolah baru-baru ini. Apatah lagi Nak jihad nak bantu Palestine lawan Zionist Yahudi..

    Link kat bawah ni Lu fikir sindri..

    https://vt.tiktok.com/ZSNuua6cp/

    “Bolehkah apa yang berlaku di Gaza selama 44 hari membebaskan minda umat Islam daripada penjajahan Barat dan perhambaan intelektualnya?

    BalasPadam
  5. Duit bailout Anak Anak Tun Mahathir Mohamed sekurang kurangnya 20% dari total bailout Wang Rakyat PETRONAS, KWSP Kumpulan Wang Pencen dan Wang TH perlu dibayar semula oleh anak Anak Tun Mahathir Mohamad.

    20% jumlah bailout yang perlu dibayar Oleh Anak Anak Tun adalah dengan Cara kerajaan merampas danengambil alih semua pegangan saham saham milik anat Tun di kesemua Syarikat yang dikuasai Oleh mereka baik salam GLC atau milik persendirian..!!!

    Yang Malas tu Anak Tun Mahathir Mohamed spt Boboi, Marina Gereja hasil duit rompakan PETRONAS KWSP Dana Pencen untuk bailout Anak Anak Tun...

    Sila berambosss...!!


    #NoBoboiNoPejWang

    BalasPadam