RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 20 Disember 2023

DAP TIDAK KEMARUK JADI PM


 

18 ulasan:

  1. Puppet tak akan jadi raja yg jadi raja ada lah puppetmaster

    BalasPadam
  2. Barua VS Barua sudah melibatkan kroni ... Haah orang Melayu semua tepokkkk ramai ramai. Pada Melayu kelian tepok tangan ramai ramai jangan jadi nasik tambah pulak haaa..!!

    Biarkan semua barua barua sialan DAP@ LeeKwanYew ini berbunuhan sesama sendiri....Bila anak anak papa Tak dapat atok tanah kubo kroni pun jadi lahh..

    Lingkup kan semua barua barua DAP@LeeKwanYew...

    Sblom tepok tangan saksi Kan link barua VS barua

    https://vt.tiktok.com/ZSNsRUv8V/

    Mahathir saman Anwar, Anwar gigit anak Mahathir... Barua barua DAP@LeeKwanYew gaduh dah mola libat kan anak anak pulak... Yeehaaa..!!!

    Haah barua barua sekelian ... haah gaduh jangan tak gaduh..!! kah kah kah

    https://vt.tiktok.com/ZSNs8u9jY/

    Haaaaah tepokkkk .. Bangunan pejabat 6 star Ilham milik Tun Daim dan anak Mahathir dirampas dan di soal siasat SPRM..!!

    Barua versus barua is begin now....!!

    Yang pelik nya sekor babi dari kaum Jho Low pun tak terlibat. Bekas Timbalan Menteri Keling paria rasuah tak pulak ditangkap sampai sekarang ini . Asal babi lepas. Asal Babi lepas... Asal Babi paria jer semua lepas ..!!

    Ini lah Bahana bila 22 tahun 22 Bulan kau bela babi babi sebagai kroni.. babi terlepas si barua anak beranak kena tuduh rasuah. Padan lah muko kau anak beranak ..!!!

    Ini baru padan muko kau bila babi babi kaum Jho @DAP LeeKwanYew kau jadikan Tuan kau. Kaum Jho Low sekarang lagi lah meriah tepok tangan sambil guling guling ketawa terbahak bahak kau jadi kan kroni untuk anak cucu... Padan muko barua DAP@LeeKwanYew .!!

    Navin Tan kroni kau taikun mata sepet Vincent Tan lepas tanam berkilo pokok ganja anak kau soalsiasat SPRM...

    Anak Cino bunuh basikal lajak lepas, tukar anak Cino berjubo dalam kereta pun lepas .Asal babi lepas..!Asal babi je suma lepas.!!

    Padan muko kau sial bela lagi la kroni Kartel mata sepet bertuankan Lee Kwan Yew yg melingkupkan balik kroni dan anak cucu kau..!!

    Barua DAP@LeeKwanYew iaitu Tun Daim Zainuddin adalah bekas Menteri Kewangan yang telah dipangggil Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) berhubung siasatan Pandora Papers yang mendedahkan mengenai penyimpanan harta di luar negara berjumlah ratusan bilion ringgit.

    Desas-desus itu turut dikongsikan Ketua Penerangan Umno Isham Jalil dalam hantaran Facebooknya Daim dan keluarganya dipercayai dikaitkan dalam siasatan berkenaan.

    “Khabarnya bahawa SPRM telah memanggil Tun Daim Zainuddin berhubung siasatan berkenaan duit berbillion ringgit berkaitannya dan keluarganya di luar negeri seperti yang dinyatakan di dalam Pandora Papers.

    Bagus lah barua vs barua sebalum PRN ke 16 ini .. Melayu' lain sila tepok tangan lihat semua barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri.. Kaum Melayu' jaga jaga batu api musuh dari kartel mata sepet ini..

    Sambung

    BalasPadam
  3. Haah sambunngggg....

    Kalau PN menang PRN ke 16 nanti ( insyallah menang PRN) Dan kerajaan bertukar maka

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Spt ujudkan Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus supaya Melayu' screw Melayu Dari ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.
    9. Lupakan Singapura sokong Isreal bapa genosid membunuh anak Palestine di Gaza dan pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.
    10. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import dan sebagainya.

    Saya ulangggg..!!! Padan muko kau barua barua DAP@LeeKwanYew semua selamat berbunuhan sesama barua dan pergi mampos semua hanatt

    Celaka lah kau barua barua sekelian..!! Fucckkkk You Barua DAP@LeeKwanYew...!!

    Asal babi lepas...asal babi aje lepas...!!

    #thebattleofbaruaVSbaruaisbeginNow

    BalasPadam
  4. Ikrar Yang Dipertuan Agong akan jadi penawar dan azimat untuk orang Melayu

    "...Saya akan buru semua orang yang korup.
    Daripada moyang saya, kami adalah pemburu yang hebat. Saya akan pastikan apabila saya pergi memburu, saya membawa balik hasil yang bagus ' - Sultan Ibrahim

    Kalau nak kaut Tun Daim, Tun Mahathir anak dan kroni penyamun, Jho Low, Zety, Taufik Ayman silakan Tuanku.

    Jangan lupa kaut sekali Anak Tokong dalam kes Torwong Bawah Laut dan Banglo Lajak Murah Lim Guan Eng anak Tokong DAP proksi parti Lee Kwan Yew@PAP di Singapura yang menyokong pembunuhan kanak kanak genosid di Gaza Palestine...!!

    Kes Torwong Bawah Laut itu Baru dipanggil Jadi Saksi Pendakwaan Ke-9 Kes Skandal Terowong Dasar Laut anak Lim Kit Siang bernama Lim Guan Eng tetiba ditemui Mati.. sampai sekarang pembunuh tidak diketahui sampai sekarang..

    Saksi Utama Kes Rasuah Terowong Guan Eng Mati, Kit Siang Senyap. Rakyat mempersoalkan kenapa saksi utama kes rasuah mega terowong Dasar Laut yang melibatkan Lim Guan Eng, tiba-tiba jatuh dari tingkat 17 sebelum tarikh ke mahkamah.

    Datuk Ewe Swee Kheng, CEO pemaju harta tanah Ewein Group, berakhir dengan penuh tragis. Menurut sumber, beliau baru sahaja dipanggil untuk menjadi Saksi Pendakwaan Ke-9 di dalam kes rasuah terowong bawah laut mantan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.

    Namun belum sempat beliau menjalankan tugas sebagai saksi ke 9, SK Ewe ditemui mati. Beliau dikatakan terjatuh daripada tingkat atas sebuah kondominium mewah di Pulau Tikus Pulau Pinang.

    Kita tahu Kit Siang sangat suka Najib@Bossku dipenjarakan. Tanpa segan silu Kit Siang guna isu kleptokrasi tetapi membisu kes rasuah banglo anaknya Lim Guan Eng.

    Ampon patik harap di amponn Tuanku untuk pengetahuan Tuanku "Perang Barua VS Barua sudah melibatkan kroni ... Harta mewah milik Tun Daim disita..." Link kat bawah ni Tuanku

    https://vt.tiktok.com/ZSNsjVyJm/

    Kroni Tun si tanah kubo bernama Tun Daim dan anak nya akan di soalsiasat SPRM.. Ini lah ajaran si tanah kubo dan anak anak Papanon yang bodoh bangang akibat jadi barua DAP@MCA @PAPLeeKwanYew.. layan link bwh baru mantapp

    https://vt.tiktok.com/ZSNsY6M1W/

    Kami rakyat jelata akan jadi saksi dan penonton bila semua barua barua DAP@LeeKwanYew sedang berbunuhan sesama sendiri akibat kebodohan dan kebangangan pemimpin ini sanggup membaruakan diri mereka pada taikun taikun mata sepet kaya raya yang jadi proksi kaum mata sepet DAP@ LeeKwanYew mengadu domba dan membatu api kaum Melayu sambil menghancurkan negara sejak dari Malaysia mencapai kemerdekaan.

    Pada Tuanku yg bijak sana ikrar Tuanku akan jadi tangkal azimat penyatuan orang orang Melayu dibawah payung Yang Dipertuan Agong.

    Haah Tuanku semua orang Melayu akan tepokkkk ramai ramai bila semua barua barua ini dibawah ke muka pengadilan nanti.

    Peringatan pada orang Melayu sekelian sila tepok tangan ramai ramai dan jangan terkinja kinja membatu api dan jadi nasik tambah pulak haaa..!!

    Biarkan semua barua barua tunggangan PAP@ LeeKwanYew di Singapura dan barua tunggangan parti PAP iaitu abang besar DAP di Singapura (penyokog gegar genosid anak Gaza Palestine) sana dalam kes Torwong Bawah Laut ini berbunuhan sesama sendiri akhirnya nanti..!!

    Saya ulangggg ...

    Nak kaut, kaut lah semua

    "Rakyat sedang memerhati ikrar dan janji..."

    #KingPuppetisKingMasterPupetX

    BalasPadam
  5. SEKARANG MELAYU BARU SEDAR MACAM MANA CHINA MATA SEPET (KARTEL MATA SEPET) JADI KAYA

    5 syarikat didenda RM415 juta terlibat kartel ayam. Siasatan mendapati lima syarikat, pengeluar makanan ayam terbesar negara, melanggar Akta Persaingan 2010 dengan mengadakan perjanjian antara mereka dengan matlamat atau kesan “mencegah, menyekat atau mengelak persaingan” dalam mana-mana pasaran makanan atau perkhidmatan.

    Lima syarikat terbabit adalah Dindings Poultry Development Centre Sdn Bhd, FFM Bhd, Gold Coin Feedmills (Malaysia) Sdn Bhd, Leong Hup Feedmill Malaysia Sdn Bhd dan PK Agro-Industrial Products (M) Sdn Bhd.

    “Kami mengeluarkan keputusan akhir terhadap lima syarikat itu yang melanggar Seksyen 4 Akta Persaingan 2010 menerusi pembentukan kartel penetapan harga makanan ayam.

    Dari dolu dolu lagi aku dah Kata, dari dolu dolu lagi aku dah habaq kat hang..... Kalau PN menang PRU ke 16 nanti ( insyallah menang PRU) dan kerajaan bertukar maka amalan Kartel Mata sepet ini perlu dijahanamkan.

    Maka pelan tindakan kerajaan PN mesti berdasarkan pada pemilikan kerajaan dan kepentingan Rakyat perlu diutamakan bukan utamakan kartel kertal..maka kenalah ubah cara orang Melayu berfikir dan bertindakbalas pula..

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. Ujudkan dan perbanyakkan rangkaian Kartel Kartel Melayu dan rangkaian mafia mafia Melayu' menguasai ekonomi asas Rakyat Malaysia..!!
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Spt ujudkan Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus supaya Melayu' screw Melayu Dari ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.
    9. Lupakan Singapura sokong Isreal bapa genosid membunuh anak Palestine di Gaza dan pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.
    10. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import dan sebagainya.

    Saya ulangggg..!!!

    PASARAN KARTEL MATA SEPET YANG KONTROL . BARANG KARTEL SOROK DAN LAMBAKKAN MAKA HARGA KARTEL JUGA YANG TETAPKAN .....AMIN

    “Kartel mata sepet ini sangat jahat dalam undang-undang persaingan. Ia adalah sabotaj ekonomi terhadap pengguna dan rakyat jelata

    Persoalan sekarang susah sangatkah kerajaan mahu membeli saham syarikat kartel kertel ini dan kuasai rangkaian Kartel kertel mafia ini..!?

    #kingpuppetiskingpuppetmasterX

    BalasPadam
  6. BAWA SENAPANG DAN KELENGKAPAN NAK PERGI MEMBURU
    KATANYA HOBBY SATU KETURUNAN DULU DAN SEKARANG
    KITA RAKYAT JELATA HANYA LIHAT DAN TUNGGU
    BAWA PELURU HIDUP BUKAN PELURU KOSONG YER TUAN...!!

    Saya ulangg..

    Jom berbalas pantun...!!


    #KingPuppetKingIsMasterPuppet X

    BalasPadam
  7. .Hari ini Papa Non kata dalam Bible dan Al Quran ada kisah pemoda Al kahfi.. Papa kata mereka penganut agama Kristian...!? Link bawah tu siap nota bhaiii..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNsGw9dt/

    Bila si bangang tunjuk pandai..

    https://vt.tiktok.com/ZSNsdQ6BM/

    Lanjut nya lagi pemoda Al kahfi itu dalam Bible papa kata Ada surah The Cave dan papa non Kata pemoda al kahfi itu memeluk agama Kristian...!????

    Link bawah ni bangang..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNVxav4c/

    Ini lah ciri ciri kebangangan papa dan anak papa bila otak liberal pluralisma jadi sandaran

    Pemoda yang ada kisah disebut dalam Bible (The Cave) dan Al Quran dalam surah Al kahfi itu bukan penganut agama Kristian...

    Mereka adalah penganut agama ahli Kitab yang beriman dengan Allah dan Rasul bukan penganut agama Kristian...!!

    Ini lah bila si bangang menafsir dan Anak Anak papa menjilat saja apa yang diludah oleh papa mereka...

    Dah ado alquran tak payah lah nak memandai ciduk dalam Bible pulakkk... Kau dah kenapa Aljub...!?

    Alahaiii..!!

    Lansung tidak membantu sama sekali Rakyat jelata... Banganggg...!!!

    Semua anak papa dah jadi bangang...!!

    #udahudahlahpengikutpapajadibangangnih

    BalasPadam
  8. MASA MENUBUHKAN RANGKAIAN KARTEL MELAYU DAN RANGKAIAN MAFIA MELAYU BERSATU MENYAINGI DAN MENGUASAI PASARAN

    Subsidi ayam dah diberi tapi syarikat kartel kartel ayam oleh kaum mata sepet menyebabkan harga ayam sukar dikawal selain kerajaan telah mengeluarkan subsidi besar bagi menampung subsidi ayam di peringkat pengeluaran.

    Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Fuziah Salleh berkata tindakan syarikat berkenaan menyebabkan harga ayam sukar dikawal selain kerajaan telah mengeluarkan subsidi besar bagi menampung subsidi ayam di peringkat pengeluaran.

    Lima syarikat terbabit adalah Dindings Poultry Development Centre Sdn Bhd, FFM Bhd, Gold Coin Feedmills (Malaysia) Sdn Bhd, Leong Hup Feedmill Malaysia Sdn Bhd dan PK Agro-Industrial Products (M) Sdn Bhd.

    Dari dolu dah peringatan Kartel Mata sepet menguasai pasaran. Maka tiba masanya Melayu perbanyakkan rangkaian Kartel Kartel Melayu dan rangkaian mafia mafia Melayu' menguasai ekonomi asas Rakyat Malaysia..!!

    Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan

    “Kerajaan telah mengeluarkan subsidi berjumlah RM3.8 bilion bagi menampung kos ayam dan telur dari Februari 2022 hingga November lepas dan 72.8 peratus kos pengeluaran ayam adalah kos harga makanan.

    “Bila berlaku kartel untuk mengawal harga makanan ayam, sukar untuk kita mengawal harga ayam pada kadar ditetapkan RM9.40 sekilogram.

    “Kartel mata sepet ini sangat jahat dalam undang-undang persaingan. Ia adalah sabotaj ekonomi terhadap pengguna dan rakyat jelata

    Persoalan sekarang susah sangatkah kerajaan mahu memguasai saham syarikat kartel kertel ini dan kuasai rangkaian Kartel kertel mafia ini..!?

    Susah sangat kah kartel kartel rangkaian mafia Melayu bersaing dan mewujudkan 5 perusahaan baru dikuasai mafia Melayu dengan bantuan kerajaan untuk bersaing dengan 5 perusahaan Mata sepet ini..

    Syarikat kartel Melayu dan mafia Melayu perlu diberi peluang untuk menubuhkan 5 Syarikat pembekal ayam kartel Melayu bagi menyaingi dan menyimbangi harga pasaran...Kempen beli barangan Melayu (Buy Muslim First) juga perlu diperluaskan.

    Jangan acah acah pergi memburu udah ler..

    #KingpPuppetIsKingPuppetMasterX

    BalasPadam
  9. Dah tahu pembekal ayam kartel mata sepet Jadi pengkhianat negara tak guna tindakan setakat denda saja.

    Batalkan lesen perniagaan dan tutup perniagaan terus. Kerajaan kena ambil alih pengurusan perniagaan pengkhianat ini

    Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup, Fuziah Salleh, menyifatkan pakatan yang dilakukan lima syarikat pengeluar makanan ayam sebagai pengkhianatan kepada negara di peringkat paling tinggi.

    Tegasnya, tindakan mereka menetap dan menyeragamkan secara bersama harga produk mereka adalah kesalahan paling besar sehingga menyukarkan kerajaan untuk mengawal harga ayam di pasaran.

    “Apabila berlaku kartel atau pakatan untuk mengawal harga makanan ayam, maka harga ayam itu susah untuk dikawal.

    “Bagi saya, ini pengkhianatan kepada negara peringkat paling tinggi dari segi undang-undang.

    Syarikat itu ialah Dindings Poultry Development Centre Sdn Bhd (Dindings), FFM Berhad (FFM), Gold Coin Feedmills (M) Sdn Bhd (Gold Coin), Leong Hup Feedmill (M) Sdn Bhd (Leong Hup) dan PK Agro-Industrial Products (M) Sdn Bhd (PK Agro).

    “Lima syarikat terbabit menguasai 40 peratus pasaran makanan ternakan ayam di negara ini,” ujarnya.

    Saya ulangggg...

    Saya ulangggg...

    Tunggu apo lagi tak kan nak gentel taik palat sajee, buatlah tindakan yg lebih drastik lagi..!!

    #PuppetKingIsPuppetKingMasterX

    BalasPadam
  10. You must be stupid to assume thst dapy does not want to be pm. Have they ever said that. Dont be naive. They raised the issue. Are they will to change the fc. No not in zillion years. They fought for meritocracy all they political life.Pmx is at thier courtersy .

    BalasPadam
  11. It is common knowledge that there rampant corruption in two states in across the sea. But nothing are done. Just like american said they are s@b but they are our s@b

    BalasPadam
  12. Kah kah kah.... MyCC hapo yang ko merepek Ni setannnnn...!!

    Suruhannaya Persaingan Malaysia (MyCC) menyiasat Ada sanggup kahwin 4 semata mata mahu merebut tender kontrak hingga beratus Syarikat Pengerusi nya Iskandar Ismail proksi dengan mengginakan nama isteri isteri dan sanak saudara isteri .

    https://vt.tiktok.com/ZSNtUTepn/ ...

    Link atas tu benda pantat mcm tu Kartel Cina punya game wooii...!!! Pergi siasat suma PBT yg popular lah weeiii...!! Kanina punya Pengerusi MyCC... Cina mana hado kawin 4 nnpk Suma Nak hantam Melayu..!! Yg buat kerja Cina yang busik Melayu jugak....Kahakkk Puiiii Pengerusi MyCC..!!

    Tak Ada masalah pun Nak pakai beratus Syarikat proksi... Syarikat kaum Cina yang paling banyak guna proksi tak pulak Suruhanjaya pergi lah siasat weeii...!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNtPNcUp/

    Siasat Syarikat kaum Cina sapa yang paling banyak guna proksi ....!?

    Nak siasat siasat semua jngan siasat kaum Melayu saja...

    https://vt.tiktok.com/ZSNt5hpsh/

    King Puppet Is King Puppet Master X

    BalasPadam
  13. Kaut Tun Mahathir Tun Daim dan kaut sekali Lim Guan Eng kes torwong bawah laut... Siasat saksi utama torwong bawah laut yang Mati tiba tiba...

    Teo Beng Hock Mati Lim Kit Siang DAP terpekik terlolong guling guling atas Jalan Raya Minta siasatan Polis dijalankan segra

    Saksi utama kes torwong bawah laut mendiang sorang berpangkat Tan Sri
    Kenapa Lim Kit Siang dan DAP diam sunyi Jadi bangang...!!

    #KingPuppetIsKingPuppetMasterX

    BalasPadam
  14. Yang kena tangkap rasuah semua Melayu.. kaum Cina suci bersih berseri seri mcm babi..!?

    https://vt.tiktok.com/ZSNtwhPLQ/

    Bila babi babi suci bersih berseri bisa boleh ditangkap rasuah...!?

    https://vt.tiktok.com/ZSNtTukLd/

    Saksi utama kes torwong bawah laut mendiang sorang berpangkat Tan Sri bukan macam Teo Beng Hock lansung tiada gelaran dan pangkat kedudukan.

    Kenapa Lim Kit Siang dan DAP tidak terpekik terlolong guling guling atas jalan raya tetiba diam sunyi jadi bangang...!!

    Haaaaah tepokkkk .. Bangunan pejabat 6 star Ilham milik Tun Daim dan anak Mahathir dirampas dan di soal siasat SPRM..!!

    Barua versus barua is begin now....!!

    Yang pelik nya sekor babi dari kaum Jho Low pun tak terlibat. Jho Low sampai sekarang bebas lepas kaya billion billion... Bossku difitnah abis abisan. Macam pantek barua barua DAP@LeeKwanYew suma ni.

    Kenapa pemberi rasuah SPRM dan kerajaan buat buat buta mata..!? Mata sepet atau mata kembang ker pemberi rasuah kena la dedahkan sialll..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNtd3WVu/

    Link bawah ni sampai bila SPRM Cari Salah rasuah orang Melayu.. DAP MCA Gerakan dan Taikun Cina bila Nak siasat dan tangkap..!?

    https://vt.tiktok.com/ZSNte6jCf/

    Bekas Timbalan Menteri Keling paria rasuah tak pulak ditangkap sampai sekarang ini . Asal babi lepas. Pelancong China 1.2.juta lesap bebas lansung tak bole buat apa apa... Asal Babi lepas... Asal Babi sama paria jer semua lepas ..!!

    Kaut Tun Mahathir Tun Daim dan kaut sekali Lim Guan Eng kes torwong bawah laut... Siasat saksi utama torwong bawah laut yang Mati tiba tiba...

    Teo Beng Hock Mati Lim Kit Siang DAP terpekik terlolong guling guling atas Jalan Raya Minta siasatan Polis dijalankan segra

    Saya ulangggg...!!

    Saksi utama kes torwong bawah laut mendiang sorang berpangkat Tan Sri bukan macam Teo Beng Hock lansung tiada gelaran dan pangkat kedudukan.

    Kenapa Lim Kit Siang dan DAP tidak terpekik terlolong guling guling atas jalan raya tetiba diam sunyi jadi bangang...!!

    Jangan lupa kaut Jho Low Zety dan Taufik Ayman dan Anak penyamun sekali

    https://vt.tiktok.com/ZSNnNTtBQ/

    #KingPuppetIsKingPuppetMasterX

    BalasPadam
  15. Setahu hakak Bangunan kedutaan Amelika Syarikat itu sudah tak Ada penghuni...

    Kau orang berkemah kat Bangunan kosong apa ke jadah

    Pejabat banyak kat Bangunan Tan n Tan sebelah tu

    Bodo Bodo...!!


    Kah kah kah...

    BalasPadam
  16. Pejabat kedutaan USA banyak pindah ke dalam Bangunan Tan n Tan

    Kumpul kat Bangunan kosong kah kah kah... Baik kau orang kumpul kat depan Bangunan kedutaan USA Ada tulis Avenue
    Situ Ada mesin Judi jack pot... hado jugak paedah nyo... Kah kah kah

    Mesin Judi jack pot bersepah sepah kat KL tu.. 100% pengunjiung orang Melayu

    Kah kah kah...

    BalasPadam
  17. Pejabat kedutaan USA banyak pindah ke dalam Bangunan Tan n Tan

    Kumpul kat Bangunan kosong kah kah kah...

    Baik kau orang kumpul kat depan Bangunan kedutaan USA Ada tulis Avenue
    Situ Ada mesin Judi jack pot...

    Nak qunut nazilah tak boleh, kibar bendera Palestine tak boleh, Nak jerit Isreal hanjing tak boleh...

    Kepung sambil gentel telo ajer yg boleh... Kah kah kah

    hado jugak paedah nyo... Kah kah kah

    Mesin Judi jack pot bersepah sepah kat KL tu.. 100% pengunjung dan penganjing orang Melayu berjudi

    Kah kah kah...

    BalasPadam
  18. Ajommm kepung sambil gentel telo dan gentel taik palate

    Kah kah kah

    Nak qunut tak bole, Nak kibar bendera tak boleh, Nak jerit kapir tak boleh dah, Nak jerit Isreal hanjing tak boleh

    Haaah tepok sambil gentel telo memasing dan bela taik palat sekor sorang

    Pergi kepong Avenue tu ado jugak paedah nya


    Kah kah kah

    BalasPadam