RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 29 Februari 2024

HADI AWANG HIPOKRIT

 


1 ulasan:

  1. ROTHSCHILD SEDANG MENGUASAI MALAYSIA

    Rafah sedang hancur bom phosphorus sedang diletakkan di bumi Palestine. Rakyat Rafah kebulur makan daun daun dan rumput.

    Lord Jacob Rothchild dah mati semalam dah sedang menerima balasan apa yang kaum nya sedang lakukan di Rafah Palestine. Dia sedang menderita siksa kubur atas apa yang dia lakukan..

    Matinya Lord Jacob Rothchild membawa bersama mistri pesawat jumbo yang lenyap tanpa jejak, sistem komunikasi tiba-tiba putus, route yang dialihkan di tengah jalan; apa yang terjadi pada Malaysia Airlines MH370 menjadi misteri besar yang tak kunjung terjawab.

    https://zulsegamat.wordpress.com/2016/08/11/duta-iblis-dan-dajjal/

    Rothschild diduga menginginkan paten KL-03 micro-chip. "Perusahaan teknologi Amerika Serikat, Freescale Semiconductor (yang dikabarkan milik Rothschild) punya 20 staf senior dalam pesawat (MH370)-- yang baru saja meluncurkan perangkat elektronik tempur untuk sistem radar militer, sehari sebelum pesawat ghaib."

    Dengan hilangnya Malaysia Airlines MH370, triliuner Jacob Rothschild membawa rahsia hilang MH370 bersama nya di alam kubur menjadi pemegang paten semikonduktor penting. Kebetulan?

    Senjata utama Dajjal memecah belahkan umat Islam ialah “PEMBOHONGAN”. Pembohongan bermaksud “Dusta” itu adalah gelaran yang sinonim dengan Dajjal Laknatullah. Fitnahnya berpaksikan pendustaan yang hebat sehingga orang beriman pun akan hilang kewarasannya.

    Dajjal adalah raja di kerajaan rahsia di Segitiga Bermuda. Si laknat itu sedang berkonspirasi bersama Illuminati diketuai oleh Rothschild di sebalik kejadian-kejadian pelik yang berlaku di dunia ini. Antara kejadian pelik seperti serangan 9/11, MH370, MH17, QZ8510

    Begitulah kejahatan yang dilakukan oleh proksi Dajjal yang mengawal media dan menguasai Malaysia.

    Matinya orang beriman membawa kedukaan pada orang yang masih hidup tetapi matinya sesorang yang perangai jelek , jahat seperti penipu pembohong dan tidak beriman adalah keuntungan dan nikmat pada manusia yang masih hidup dibumi ini.

    Bukan saja Rothchild saja pembohong di Malaysia pun ada species asal buka mulut bohong. Perbuatan dan pembohongan akan dibawah bersama ke alam kuburnya... Get lost Baron Jacob Rothchild dan bumi Malaysia juga mungkin terima nasib seperti di Rafah suatu hari nanti...!!

    They create it, we play it. Master of puppets ….King Kong Puppet

    BalasPadam