RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 1 Jun 2024

BEKAS PIMPINAN UMNO YANG SOMBONG

 


9 ulasan:

  1. Somi isteei dapet projek kroni. Somi Kate compani dia adalah pioneer dlm mesia sebab kerja kerja mcm tu...

    Kompany tu guna teknologi canggih ker ... Atau sekadar biased biased ajer teknologi nya..!?

    Klu setakat Nak biased biased sake wat ape...!! Suma orang bole buat...

    Drebar bas pun bole supply pengangkutan mcm tuh kah kah kah...!!

    Asal DAP Suma barua sunyi sepi

    #papangangbilanakaction

    BalasPadam
  2. Bermula sebagai negarawan, berakhir sebagai sekor barua. Nasib sekor barua DAP@ LeeKwanYew.

    Ini lah nasib sebagai barua type 'C' , habis madu sepah dibuang

    Mahathir merintih lagi perlukan orang Melayu, orang Melayu tidak perlukan Mahathir lagi.

    Link bawah ni haah..

    https://thechulan.blogspot.com/2024/06/tun-mahathir-satu-satu-nya-individu.html?m=1

    Kehilangan deposit oleh parti Mahathir sepatut nya sangat jelas dan terang, tapi akibat Mahathir terlalu terdesak mahukan sokongan orang Melayu demi kepentingan nya , maka Mahathir pura pura buat bodoh.

    Ketika mendapat jawatan Perdana Menteri pun Mahathir tidak ada kenyataan langsung berkenaan orang Melayu atau apa apa yang Melayu kerana kerajaan Mahathir didominasi oleh DAP.

    Batu api itu kerja kerajaan Singapork@ LeeKwanYew lahhh .... melalui lidah batu apinya NST Strait Times dan news NST itu mesti disambut oleh barua nye iaitu DAP, Papangang dan Che Det yang berada di Malaysia.. Baru lah menjadi batu api nyee kannn.. Begitulah modus operandi sang batu api... Barua DAP@ LeeKwanYew cuma jadi spt burung kakak tua yang akan ulang ulang sampai walaun bodoh bangang percaya..!!

    Lihat juga kepada isu melepaskan Pulau Batu Puteh yang lansung Mahathir tidak rujuk kepada Jemaah Menteri dan dilakukan cara sembunyi dan tergesa gesa. Maka sangat jangkal untuk individu seperti Mahathir bicara berkenaan abuse of power.

    Turut diungkit oleh Mahathir adalah berkaitan konon wujud perbicaraan yang tidak adil. Apakah Mahathir tahu apa itu perbicaraan adil?
    Lihat sahaja pada kes kes membabitkan Datuk Seri Najib.

    Link bawah Gen Y Z kenal ke Jalil Ibrahim..!?

    https://vt.tiktok.com/ZSYrD8PAL/

    Mana Jho Low sekarang ini sedang ketawa terbahak bahak semua barua kaum nya DAP@LeeKwanYew tepok tangan ketawa terbahak melihat betapa bangang semua barua barua Melayu kena bodoh bangangkan sedang panas bontot saling berbunuhan dan barua mereka turun main mahkamah.

    Pulau Batu Putih selamber aje Tun bagi pada anak Lee Kuan Yew sambil gentel telo labuh nya setelah dia jadi barua Melayu DAP@LeeKwanYew paling renta. Kalau negara lain dah angkat senjata bila pulau mereka diambil orang...!!

    Itu lah bohong Mahathir tidak pernah berhenti walau sesaat. Agenda Melayu hanya auta Mahathir semata mata.

    Apa yang dapat dilihat pada 22 bulan pemerintahan hanya kegelojohan menukar terma projek ECRL , menjual aset negara sebanyak boleh dan mencipta berpuluh puluh kes terhadap pemimpin Melayu UMNO. Itu Mahathir sempat.

    Mesej dan signal jelas adalah Orang Melayu tidak perlukan Mahathir lagi. Paling malang adalah tiada siapa pun mahu ambil peduli lagi dengan kenyataan beliau. Link bawah anak saya Marina Gereja dan Boboi pulak depa pi siasat..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYrBXEv6/

    Selamat pergi mampos wahai barua DAP@LeeKwanYew ..

    Sila beramboss lah kau ke Pulau Batu Putih bersama Marina Gereja,Boboi dll..!!

    #NoBoboiNoPejwang

    BalasPadam
  3. Tak Nak Sek Kebangsaan Nak Sek Jenis Kebangsaan Cina

    Tak nak Sijil SPM tapi nak Sijil UEC

    Link di Penang Sek Cina tolak Bahasa Melayu

    https://vt.tiktok.com/ZSYhvYd5p/

    Barua UMNO Zahid dan Mat Hassan yang sokong DAP Nak cakap sekarang nih....!?

    Tak Nak Bahasa Kebangsaan Nak Bahasa Cina

    Hormati Sk Jenis Keb Cina dan India...

    Tetiba nak UITM...Kepunyaan Melayu..!!!

    Kepalo butoh papa...

    Kau dah kenapa..!?

    BalasPadam
  4. BRICS Games VS Olyampic Games... Malaysia duk celah mana..!?

    Lebih Daripada 40 Negara Berusaha Menyertai BRICS pada 2024

    Sebanyak 97 negara telah mengesahkan kehadiran mereka dalam Sukan BRICS 2024 pada Jun bulan ini. Acara itu akan dihoskan oleh Presiden Rusia Vladimir Putin di wilayah Kazan antara 12 hingga 24 Jun. Link bawah ni bodo papangang...!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYk1yGGT/

    Saya ulangggg....!! Sidang kemuncak BRICS ke-16 akan diadakan di wilayah Kazan Rusia pada Oktober tahun ini.

    Pautan hanya untuk walaun Papangang berseronok ronok..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYhJpNYW/

    97 negara telah pun mengesahkan penyertaan mereka,” kata Perdana Menteri Rusia Dmitry Chernyshenko. Menteri itu menambah bahawa Sukan BRICS 2024 adalah sebahagian daripada pembangunan negara.

    “Sukan BRICS 2024 antara yang dicadangkankan untuk dianjurkan berikutan dekri Presiden Rusia Vladimir Putin, merupakan bahagian penting dalam pengerusi negara kita dalam organisasi ini.

    Akhirnya Trump akur...bwh Ni link bodo papangang wooi..!!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYhoEu96/

    Semua mata akan tertumpu pada Sukan BRICS pada 2024. "Kejohanan yang akan datang mesti dianjurkan pada tahap yang paling tinggi," katanya. Acara sukan itu akan menganjurkan 20 sukan berbeza dengan 97 negara mengambil bahagian di Rusia.

    Untuk pengetahuan papangang dan barua Bodo bangang DAP@LeeKwanYew tambatan PetroDollar Amerika Syarikat berakhir Jun 9 2024 ini... Link bawah ni siall..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYkdN73a/

    Malaysia masih lagi mahu jadi hamba abdi dan hanjing suruhan tuan besar Biden di USA, IMF dan World Bank dibawah pimpinan Anwar Ibrahim...

    Malaysia dipimpin oleh pemimpin yang bodoh..!!

    BalasPadam
  5. Bahana sampah laknat bossku.. Kenapa tetiba terpekik terlolong sekor barua DAP@ LeeKwanYew masa ini... Kau dah kenapa barua..!?

    Apa yang terbaik untuk Mahathir lakukan ada lah melafaz sumpah seperti Datuk Seri Najib dengan menyebut jika beliau tipu mohon Allah melaknati dan keluarga nya, tetapi jika benar maka sesiapa yang memfitnah akan menerima laknat Allah.

    Sudah pasti rakyat membuka mata berkenaan Zeti Aziz yang suami miliki wang 1MDB sebanyak RM700 juta tetapi tidak didakwa dakwa lagi.

    Tambah lagi mahkamah Amerika sudah sahkan bahawa Gabenor Bank Negara kesayangan Mahathir telah disahkan menerima rasuah tetapi Kerajaan Malaysia tidak bertindak lagi.

    Ketika DSNR melafaz sumpah laknat ramai yang jahil mencemuh seolah olah menyatakan Najib boleh menipu dengan mengguna nama Allah.

    Namun satu persatu ditunjuk oleh Allah dengan tumbangnnya Kerajaan 22 bulan.

    Kemudian satu persatu watak terkena bahana sumpah.

    Dari Syed Sadiq, Lateefa Koya, Muhyiddin Yassin dan menantu dan lain lain lagi dengan sasaran berakhir terkena Mahathir , Tun Daim.

    Maka, usah buang masa dan wang rakyat mencari wang Mahathir diluar negara, ean Mahathir tidak perlu tunjuk keberanian sesama kalangan manusia.

    Lafaz sahaja sumpah “Wallahi Wabillahi Watallahi saya Mahathif tidak mencuri wang negara

    Ketika perbicaraan Roger Ng, Timothy Leissner telah memberitahu Zeti Aziz telah disogok untuk melukuskan Bon dalam apa yang digelar “overnight approval”,

    Namun Kerajaan Malaysia masih tidak mendakwa suami dan Zeti Aziz lagi. Jho Low lesap kaya raya sambil ketawa terbahak bahak melihat betapa bodoh bangang nya pemimpin Melayu digunakan semahu mahunya.. Di kalanhag kaum Type C , DAP@LeeKwanYew akan menganggap Jho Low adalah panglima mereka.

    Cuma barua barua Melayu DAP@LeeKwanYew dibawah DAP@LeeKwanaYew terkinja ninja tak sedar diri dibodoh bangangkan semahu mahunya oleh kaum Type C ini...!! Yang lagi parah tiada sekor cipan dari penguasa seperti PDRM, SPRM berani tangkap Jho Low...

    Paling malang ada sekor dari keturunan buntal yang mengaku sangat pandai memburu. Mengakui sangat pandai memburu di daratan dilaut dalam katanya.

    Bila disiasat ingatkan ikan buntal ini bebas memburu dilautan dalam rupa rupanya ikan buntal perhiasan ini hidup dalam sebuah akarium dalam rumah taikun judi Type C... No wonder anak taikun tanam berkilo ganja gagal ditangkap dan diburu hingga kini....kikikiki..!!


    Kah kah kah


    KHALAS

    BalasPadam
  6. Sekadar sempati penduduk Kg Makmur Sri Gombak tu... maka wahai Kampung Kampung berdekatan di situ spt Kg Kerdas, Kg Sg Merali, Kg Chubadak Kg Puah dan Kg Sentul Bahagia tepi sungai tu lu olang jaga jaga lah sekadar mengingati... Jangan kata abam tak payung

    Banyak krjadian minggu lepas Fahmi cakap lain, MB Selangor cakap lain, Exco Selangor cakap lain, SPRM paling laju cakap lain, Menteri Antony Loke yang lulus cakap lain dan Papangang cakap lain dalam masa 3 hari sahaja pasal Kontrak jota jota Laki Hanna Yeoh.

    https://vt.tiktok.com/ZSYrQ4NRG/

    Yang depa betui betui sepakat cuma satu saja depa dah lupakan nak cakap pasal arwah Teo Beng Hock... Kah kah kah....!!

    Keluarga Teo Beng Hock dan walaun DAP yg guling guling atas jalan raya dolu dolu tu dah kena scam dengan tokong DAP....

    Nasib badan bila seronok jadi barua DAP@LeeKwanYew... Nangis tak beelagu keluarga Teo Beng Hock skg nih...

    Padan Muko Teo Beng Hock family....!!

    Kah kah kah

    BalasPadam
  7. Pemandu wanita 51 tahun pandu lawan arus.
    Dah bole agak type mana yang pandu tu langgar kete Pulis. Jho Low pun Pulis tak leh tangkap sampai la ni... Kalau type ni pandu lepas lesap macam Jho Low jugak lah nnti...

    https://vt.tiktok.com/ZSYBo9Bv1/

    Kalau type ni mesti lepas punya lah ni.... Nanti depa species type ni akan kata dia ade penyakit dan perlu bebas kan nanti . Bahau tu banyak tpye C wooii..!!

    #PotongKoteKalauSangkut

    BalasPadam
  8. Beza lulusan ekonomi dengan lulusan sastera...

    Bahana sumpah laknat bossku.. Kenapa tetiba terpekik terlolong sekor barua DAP@ LeeKwanYew masa ini... Kau dah kenapa barua..!?

    Selingan beza lulusan ekonomi Bossku dengan lulusan sastera .... Bodoh melantun lantun papangang...!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYSRqxEE/

    Apa yang terbaik untuk Mahathir lakukan ada lah melafaz sumpah seperti Datuk Seri Najib dengan menyebut jika beliau tipu mohon Allah melaknati dan keluarga nya, tetapi jika benar maka sesiapa yang memfitnah akan menerima laknat Allah.

    Sudah pasti rakyat membuka mata berkenaan Zeti Aziz yang suami Taufik Ayman dan anak penyamun mereka memiliki wang 1MDB sebanyak RM700 juta tetapi tidak didakwa dakwa lagi.

    Sayang keturunan bijak pandai Professor Diraja hanya mampu melahirkan dan mewarisi keturunan penyamun negara..!!

    Tambah lagi mahkamah Amerika sudah sahkan bahawa Gabenor Bank Negara kesayangan Mahathir telah disahkan menerima rasuah tetapi Kerajaan Malaysia tidak bertindak lagi.

    Ketika DSNR melafaz sumpah laknat ramai yang jahil mencemuh seolah olah menyatakan Najib boleh menipu dengan mengguna nama Allah.

    Namun satu persatu ditunjuk oleh Allah dengan tumbangnnya Kerajaan 22 bulan.

    Kemudian satu persatu watak terkena bahana sumpah laknat Bossku..!!

    Dari Syed Sadiq, Lateefa Koya, Muhyiddin Yassin dan menantu dan lain lain lagi dengan sasaran berakhir terkena Mahathir , Tun Daim.

    Maka, usah buang masa dan wang rakyat mencari wang Mahathir diluar negara, ean Mahathir tidak perlu tunjuk keberanian sesama kalangan manusia. Takkan nak bubuh nama Marina Gereja pulak dalam akaun Bank Swiss mme tak lah kannn..kikiki...!!

    Lafaz sahaja sumpah “Wallahi Wabillahi Watallahi saya Mahathif tidak mencuri wang negara

    Ketika perbicaraan Roger Ng, Timothy Leissner telah memberitahu Zeti Aziz telah disogok untuk melukuskan Bon dalam apa yang digelar “overnight approval”,

    Namun Kerajaan Malaysia masih tidak mendakwa suami dan Zeti Aziz lagi. Jho Low lesap kaya raya sambil ketawa terbahak bahak melihat betapa bodoh bangang nya barua barua pemimpin Melayu mereka digunakan semahu mahunya.. Di kalanhag kaum Type C , DAP@LeeKwanYew akan menganggap Jho Low adalah panglima mereka bukan pengkhianat negara...!!

    Cuma barua barua Melayu DAP@LeeKwanYew dibawah DAP@LeeKwanaYew terkinja ninja tak sedar diri dibodoh bangangkan semahu mahunya oleh kaum Type C ini...!! Yang lagi parah tiada sekor cipan dari penguasa seperti PDRM, SPRM berani tangkap Jho Low...

    Paling malang ada sekor dari keturunan buntal yang mengaku sangat pandai memburu. Si buntal ini mengakui keturunannya sangat pandai memburu di daratan maupun dilaut dalam katanya. Link ikan buntal...

    https://vt.tiktok.com/ZSYBuYojx/

    Bila disiasat ingatkan ikan buntal ini bebas memburu dilautan dalam rupa rupanya ikan buntal perhiasan ini hidup dalam sebuah akarium dalam rumah taikun judi Type C... No wonder anak taikun tanam berkilo ganja gagal ditangkap dan diburu hingga kini....kikikiki..!!


    Kah kah kah


    KHALAS

    BalasPadam
  9. Hebat PDRM selesaikan kes adik Ryan tu... Mantap dan mantul...First Class kemantulan PDRM ...

    Banyak netizen dah jadi tiktok deteptep Conan skg ni...kiki

    https://vt.tiktok.com/ZSYSUT2pP/

    Tapi kes Jho Low Zety Taufik Ayman dan anak anak cipan nya kenapa tak selesai selesai sampai sekarang... !?

    Link ni papa kata rumit bawak balik Jho Low... Kalau rumit nak bawak Jho Low mungkin kena China Doll dolu kasi umpan baek kottt baru onn ke tak onn.. kikikiki...

    Deteptep konan tiktok netizen sudah memulakan teori siasatan mereka link bawah ni...

    https://vt.tiktok.com/ZSYSyovwe/

    Deteptep Konan melaporkan link bawah ni haah

    https://vt.tiktok.com/ZSYSUWrpU/

    Link bawah tu kat mana Jho Low berada trusss mati semua cipan cipan dalam PDRM SPRM dan AG.. kah kah kah.. Cipannn ohhhh cipann

    https://vt.tiktok.com/ZSYSUCjts/

    Interpol tak buat keje kot... Interpol pun dah jadi mcm cipan jugak .... Kikiiki

    https://vt.tiktok.com/ZSYSfMQpY/

    Untung nya jadi Jho Low, Zety Taufik dan anak cipan mereka semua... kaya raya, ada duit billion jota jota hengget libur sana libur sini . Suma cipan cipan mau enjoyyyy...!!!.kikikik

    Alangkah indah nya hidup cipan cipan ini kannn

    AMIN....

    Kah kah kah...!!

    BalasPadam