RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Sabtu, 3 Oktober 2009

TERKINI: 09.25 PAGI -PENAMAAN CALON DUN BAGAN PINANG

LIVE BAGAN PINANG

9.25 pagi Di luar, penyokong BN menyanyikan lagu 'Inilah barisan kita' manakala penyokong Pakatan melungkan 'rasuah, hidup rakyat dan hancur BN".

9.20 pagi Calon Bebas dibenarkan masuk tetapi belum ada pencadang dan penyokong. Tetapi keluar sejurus kemudian tanpa memberi komen apa-apa. Mungkin bergegas utk mendapat pencadang dan penyokong.

9.17 pagi Baru cakap dah muncul Calon Bebas Shahruddin Abdul Hamid masuk ke pusat penamaan calon, tapi belum menyerahkan borang. Beliau tidak dibenarkan masuk untuk serah kertas pencalonan kerana tidak membawa pencadang dan penyokong. Beliau masih berdiri di luar dewan.

9.15 pagi Calon Bebas yang diwarwarkan belum muncul.

9.10 pagi Penyokong Pakatan seramai kira-kira 5,000. Manakala penyokong BN dianggarkan 3,000 orang. Hadi Awang bersama Tan Sri Khalid Ibrahim menujuk ke khemah BN untuk bersalam-salaman sempena Aidilfitri.

9.08 pagi Calon Pas memasuki Dewan Perbandaran Port Dickson pada jam 9.05 pagi, disusuli Isa Samad dua minit kemudian bersama pencadang masing-masing untuk mengemukakan kertas pencalonan.

9.06 pagi Keadaan trafik sesak. Cuaca bertambah baik namun para penyokong kelihatan basah kuyup./Greenboc

Tiada ulasan:

Catat Ulasan