RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Jumaat, 14 Mei 2010

KISAH LIWAT - MALU HENDAK LAPOR POLIS TAPI SIMPAN BUKTI DALAM DUBUR UNTUK APA?

AKU rasa sedikit pelik dengan kisah ini. Bila ditanya oleh Peguam, mengapa setelah diliwat tidak terus buat laporan Polis? Mangsa liwat ini menjawab, dia takut maruahnya tercemar. Di dalam masa yang sama dia sanggup tidak solat semata-mata untuk simpan bukti air mani dalam dubur dia. Untuk apa dia simpan selama 2 hari bukti itu dalam duburnya jika tidak ada niat dalam hatinya untuk membuat laporan bahawa dia diliwat?

Ini bererti dia memang ada niat untuk membuat laporan terhadap kejadian yang dikatakan berlaku ke atas dirinya. Cuma, `timing' belum sesuai. Jika benar dia takut maruahnya tercemar jika dia membuat laporan Polis, itu pun tidak lojik kerana mana mungkin yang tercemar dirinya sedangkan dia mendakwa kejadian itu berlaku dalam paksaaan. Sewajarnya yang mendapat cemar adalah orang yang memaksanya melakukan liwat itu. Dia lebih takut dirinya tercemar kununnya malu kepada masyarakat sedangkan dia sanggup tidak solat selama tempuh itu. Tidak takut pada Allah kah atau lebih malu kepada manusia dari Allah?

Semasa dia bersumpah di dalam masjid, dia hanya sebut satu hari sahaja tarikh kejadian walaupun dia tersasul menyebut tarikh ketika itu. Mengapa dia tidak sebut dia pernah diliwat beberapa kali sebelum itu seperti yang dikatanya di mahkamah? Apa salahnya dia bersumpah bahawa dia diliwat beberapa kali sebelum itu? Kemudian, sejurus dia bersumpah ketika ditanya oleh wartawan dia mengaku hanya diliwat sekali sahaja. Lepas itu, di mahkamah berkata pula dia bahawa dia TERSILAP memberitahu hanya sekali diliwat. Dia salah tafsir pertanyaan wartawan ketika itu, katanya. Pertanyaan wartawan ketika itu amat mudah dan pendek untuk difahami iaitu ,"Ini kali pertama kamu diliwat?" Maka dia pun jawab dengan fasih dan lancar,"Ya, pertama kali". Di manakah bentuk soalan dari wartawan itu yang membolehkan dia rasa silap tafsir? Soalan begitu mudah untuk difahami.

Begitulah keadaan sebuah kisah di sebuah negara nun jauh di sana. Negara entah berantah itu dengar ceritanya kini telah dikuasai oleh APCO. Kisah ini akan bersambung dari masa ke semasa./wfauzdin.blogspot.com

13 ulasan:

  1. Air mani bertakung dua hari dalam dubur, masih tahan ke? Tak berlaku pereputan akibat bakteria ke? Tak berlaku infeksi ke, gatal-gatal? Masalahnya air mani di dalam dubur, bukan dalam rahim yang memang sesuai dengan persekitaran air mani tu.

    BalasPadam
  2. Sepoll...tak berak ke, menatang tu tak meleleh keluar ke?? Kuat betul sepoll kemut yaa....

    BalasPadam
  3. Dalam masa 2 hari tu dia tak buang air besar ke? kalau dia buang air besar dia tak basuh jugak ke?

    BalasPadam
  4. Inilah negara bila dijajah oleh sistem zionis Israel.

    BalasPadam
  5. nampak sangat menipu...kahkahkah

    BalasPadam
  6. Sepol tu jalan kaki kat atas kot. Atau kat anunya di tampal pakai plaster. Sebab tulah bukti2 masih kukuh ada kat anunya.

    Ada sesiapa yang pakar dalam bab2 nie leh lah komen sikit. Kitorang betul-betul bingung dan terasa diperbodohkan.

    BalasPadam
  7. hahaha...bengong nye saiful nie....dahi dah hitam....konon kuat sujudla....tapi tinggal solat 2 hari x rasa besalah plak....org kalo kene rogol terus report polis...kalo mintak nasihat pon xdela sampai 2 hari...bodoh sunggguh,,,

    BalasPadam
  8. ape la budak nie... kuat betul x buang 2 ari.. silap2 x kentut jugak..hehe...

    BalasPadam
  9. seipol2...shit..jenis tak solat kaki penipu...ada juga betina nak buat jadi laki jenis jantan tak mandi hadas...tulah dia umno apco..kah...kah..

    BalasPadam
  10. Kalau betul-betul Saiful diliwat,tentulah cepat-cepat dia buat laporan polis,tak payah tunggu masa 2 hari nak reka cerita,kerana dia akan fikir kalau lambat mungkin bukti akan hilang,tapi dah nampak sangat dia ada niat yang tidak baik pada DSAI.

    BalasPadam
  11. makin banyak cakap makin banyak silapnya..tapi yang penting adakah mahkamah peduli dengan keterangan yg tidak masuk akal tu? masa kes liwat yg dulu pun macam ni jugaklah...jadi tak usah heran sangat la dengan betapa tak masuk akal pun keterangan yg di beri...tak usah heran juga kalau kes ni pun sangkut dan DSAI kedalam..sebab tiada apa yg nak di herankan lagi kat malaysia ni...MALAYSIA BOLEH!!!!

    BalasPadam
  12. Peh aku igt 2 hari dia tak kentut ni. Yelah kalau kentut mesti tercicir bukti tuh. Mau kembong perut dibuatnya. Ada ke org leh tahan kentut 2 hari? Musykil2...

    BalasPadam
  13. ehehhh..sape nk blajar tahan berak atau kentut, pegi bjumpa sepol....ehehh..

    BalasPadam