RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 13 September 2011

BLOGGER UMNO YANG KAYA TERDEDAH?

Serangan Ke Atas Blogger Umno Bermula?

Monday, 12 September 2011
ImageLink
Petikan dari Umno-reform2:

Blogger UMNO kini berhadapan dengan serangan dari blog-blog pembangkang. Bermula dengan twitter chegubard – baru-baru ini laman pembangkang edyesdotcom telah memaparkan butir-butir http://edyesdotcom.blogspot.com/2011/09/rm80000-sebulan-untuk-parpukari-bagi.html mengenai seorang blogger popular UMNO – parpukari yang juga merupakan seorang sahabat blog www.umno-reform2.com



Adakah dakwaan ke atas www.parpukari.blogspot.com itu benar? Siapa yang sebenarnya menjadi penaung laman blog itu. www.umno-reform2.com telah didedahkan dengan penyata bank yang dikatakan milik Mohd Salim bin Iskandar – yang dikatakan nama sebenar parpukari dalam blog tersebut.

Dari mana edyesdotcom memperoleh maklumat tersebut. Amat menghairankan – namun tidak mengejutkan. Apa pun sebenarnya www.umno-reform2.com enggan mahu mempercayai parpukari mendapat pendapatan RM 80,000.00 sebulan tetapi www.umno-reform2.com mempunyai butiran yang lebih mengejutkan mengenai pembayaran kepada laman web – penubuhan web yang dibiayai oleh agensi kerajaan sendiri.

www.umno-reform2.com percaya bahawa agensi itu tahu mengenai isu kontrak pembikinan web sebanyak RM 50,000 sebulan untuk selama 3 tahun kontrak yang menjadikan jumlahnya RM 1.8 juta. Sekiranya pula kita lihat apa yang di fitnah/atau bukan fitnah oleh Raja Petra – ada peruntukan berjuta-juta pernah dituntut oleh blogger UMNO untuk melakukan sesuatu program.

Dahsyat sekali. Mungkin rakan saya parpukari mampu menjawab tuduhan itu. Adakah slip bank itu palsu?

7 ulasan:

  1. habis kalau dapat 10,000 sebulan apa yg kau susah sgt? puak2 komunis kau ingat baik sgt? buat kerja tak ada upah? RPK buat kerja free? tengok muka dah tau mamat ni memang bodoh.

    BalasPadam
  2. Tak kisah aiiiii... kalau gaji dia USD$24juta sebulan pun aku tak kisah. Tapi janganlah menyebarkan fitnah.... ini setiap penulisannya penuh penipuan sama seperti kaum sewarna kulitnya yang sentiasa menipu di Pulau Pinang. Ingat menipu itu berdosa... memfitnah pun berdosa... dia tak apa memang nak masuk neraka sebab dia atheis... tapi yang UMNO yang sembahyang tak tinggai ni yang kesian sebab tolong sebar berita-berita yang memang jauh dari kebenaran syarak... nak terjun masuk ke neraka juga ke?

    Dengan kata lain bayaran yang diterimanya tidak setimpal dengan buruknya kualiti kerja yang dilakukannya.... sebab cukong yang membayarnya bodoh... buta IT.

    BalasPadam
  3. setakat ni yg terbukti kena saman sbb tulis berita fitnah ialah blogger dari PR (blogger puaka komunis), kalau kau kata ada blogger umno keluar berita fitnah, saman je, sheikh karpal singh kan ada, saman leee, ada brani?

    samanlah...samanlah...samanlah...hehehe,
    dasar pendekar kote bengkok, penakot, pondan.
    agaknya muka pun ada burit mcm mat sabu. ptuiii

    BalasPadam
  4. klu x lucah n bangang bkn umno namenye...ade org kesah ko gaji byk mane??yg org kesah mmg btl la blogger pencacai umno nie mmg blogger upahan...hahaha..ko klu ade bukti blogger pembangkang sila bg bukti mcm kt atas tue..stakat ckp adik aku yg kecik pn blh tuduh..mmg keje blogger n pencacai umno fitnah,sex,fitnah sex,pastue bengang kuar abis ayat lucah...mcm bdk2 kecik!!pastue xleh nk lawan pggl bapak suh pukul org..haha..budus!!pencacai2...

    BalasPadam
  5. rais yatim menang kes saman fitnah ke atas blogger yg menulis artikel fitnah kepadanya. mamat tu blogger dari parti manakah?

    A. parti Golkar
    B. parti kebajikan rakyat
    C. parti komunis russia
    D. parti komunis malaya
    E. parti peliwat kebangsaan (tuh..sebelah tuh)

    BalasPadam
  6. org umno semuanya bangang tahap gaban,pijak kepala lembu dia tahula.muka pun dah macam lembu.warga asing ada ic,rasuah,jenayah meningkat org umno peduli apa sebab otak dah macam lembu

    BalasPadam
  7. Pemimpin PR lebih suka menyaman polis dan syarikat akhbar kerana salah laku mereka jelas dan berita mereka selalu adalah fitnah. Selain itu organisasi bangsat tu ada duit (yang satu tu selalu guna duit rakyat untuk membayar saman fitnah)... tapi apa ada pada blogger UMNO?... kalau didapati bersalahpun bukan dia mampu bayar... haprak je... debu lebih banyak di dalam poket.... takkan cukong dia yang nak bayar.

    BalasPadam