RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 31 Mei 2012

VIDEO - MurSHIT Am Zahid Md Arip Memang Benar-Benar Gila

Oleh:  WFAUZDIN NS

BULETIN TV3 suku, lidah resmi Syaitan malam tadi macam biasa meneruskan bisikan Syaitan dengan berita terbaru.  Beritanya adalah kenyataan MurSHIT Am CIBAI, Zahid Md Arip yang telah membuat laporan kepada SPRM tentang kononnya Azmin Ali rasuah dan telah dilindungi oleh DS Anwar sewaktu Ketua Umum tersebut berada di dalam kabinet.

MurSHIT Am CIBAI seterusnya memberi amaran kepada SPRM untuk menyiasat laporan bangang yang dibuat olehnya di dalam tempoh seminggu.  Jika gagal, MurSHIT Am akan membawa gerombolan lembu-lembu gila untuk berdemontrasi di hadapan bangunan SPRM.  Tambahnya lagi, beliau mahu SPRM siasat segera dan jangan takut untuk bertindak.

Kelakar apabila MurSHIT Am berkata "jangan takut untuk bertindak".  Lojik atau tidak SPRM takut kepada YB Azmin atau DS Anwar?  Apa hebatnya YB Azmin dan DS Anwar sehingga MurSHIT Am ini merasa bimbang SPRM takut untuk bertindak?  Adakah DS Anwar sekarang PM dan YB Azmin itu TPM?  Jika betul, memang ada lojiknya SPRM takut.

Masalahnya kes itu berpuluh tahun dahulu dan sekarang baru timbul.  Adakah dari dulu lagi hingga sekarang SPRM sentiasa berada di dalam ketakutan kepada YB Azmin dan DS Anwar?  Sebab itulah saya katakan Zahid Md Arip ini telah gila dan kenyataan beliau itu sebagai bukti bahawa beliau memang layak digelar 'MurSHIT".

Satu lagi bukti, beliau di dalam satu ceramahnya dahulu pernah berkata, sekiranya beliau menyertai Umporno, anggaplah beliau telah gila dan rakyat jangan lagi mempercayai orang gila seperti beliau.  Cuba tonton video ini, sebagai bukti;




6 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. BERBAGAI CARA LEMBU SONGKOK TINGGI GEROMBOLAN MENYERANG DSAI & PAKATAN TAPI SEMUA TAK JALAN PASAL FITNAH & BOHONG MAHU DIJADIKAN FAKTA! APAKAH SPRM TEGAS & TELUS MENYIASAT SETELAH BERLAMBAK LAPORAN TENTANG SALAHGUNAKUASA & PENYELEWENGAN PEMIMPIN UMNO-APCO ? TAPI TEGAS & TELUS DENGAN SEGERA MAHU SIASAT PEMBANGKANG DARI PR ? SIAPA DIA MANGKUK SEWEL INI YANG MAHU UGUT SPRM ? ABU SAJA YANG TERBAIK UNTUK RAKYAT MALAYSIA !

    BalasPadam
  3. yg menuduh tu RPK LA..DARI LONDON ..

    KORANG TAK PERCAYA KAT RPK LAGI KA? ADUYA..

    JIKA RPK BETUL... MAKA BETUL LA.
    JIKA RPK XBETUL ... MAKA XBETUI LA..

    BalasPadam
  4. Minat betul umno dgn Anuar, DULU..dalam UMNO, KINI..luar UMNO, SELAMANYA..nostalgia buat UMNO!!

    anuar luar/dalam penjara...

    Selagi tuntutan BERSIH belum dilaksanakan, next BERSIH 1 juta rakyat Malaysia akan turun dijalanraya.

    Murshidul TIBAI, Tuan Zahid Md Arip, contoh terbaek - hanya yg bodoh bodoh saja tinggal dalam umno..

    BalasPadam
  5. rpk kan team pakatan... apa nak takut..sat gi dia pekena najib plak.. gilir2 la

    BalasPadam