RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 5 Disember 2013

KEMACAIAN KAZIM TETAP DIKENALI

MAKA si Kazim pun dapat 'wahyu' agar menolak berada di Kerusi MT (Macai Tertinggi).  Manakan tidak, belum istihar terima tawaran dari Najib lagi bertubi-tubi si Kazim kena belasah sehinggakan terpaksa tunjuk muka kesihan libatkan anak bini beliau.

Di dakam keadaan begitu pun, beliau masih ingin berbohong.  Kita masih ingat kata-kata beliau suatu ketika bahawa beliau ingin berhenti dari berceramah kerana ada ugutan sehingga ke tahap membunuhnya.  Hebat juga pengaruh si Kazim ini mengalahkan DS Anwar rupanya, tapi malangnya PAS sudah pecat awal lagi ustat sekor ini.  

Terbaru, beliau sebut akan berhenti ceramah kerana atas faktor kesihatan pula.  Pulak dah.  Beliau juga kata terpaksa menolak tawaran menjadi ahli MT kerana ingin menumpukan perhatian penuh kepada sekolah agamanya.  Cuba kita bayangkan jika beliau tidak dicerca ramai, kompom beliau akan terima tawaran itu.  Tetapi kita sudah awal membacanya, kita telah dedahkan sikap hipokrit dan penipu beliau, maka kerana telah merasa amat malu dan tertekan terpaksalah beliau tolak tawaran tersebut.  

Meskipun beliau telah menolak tawaran untuk berada dalam saf "Macai Tertinggi" itu, nemun kemacaiannya tetap dikenali.

1 ulasan:

  1. ..elok dia ceramah hal rumahtangga lah saja..itu lebih baik baginya dan bagi masyarakat Islam Negara ni...ustat dalam politik ni dah ramai, dalam PAS pun ramai, yg kantoi pun ramai...

    BalasPadam