RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 1 Januari 2014

TAHNIAH, KITA BERJAYA BUKTIKAN KEBODOHAN MEREKA

SYABAS rakyat Malaysia, tahniah kepada semua yang berani TURUN malam tadi di Dataran Merdeka untuk meraikan BLACK NEW YEAR 2014 bermulanya TR1M (Tindas Rakyat 1 Malaysia).

Secara lojiknya jika melihat kepada berbagai fitnah dan propaganda mereka untuk menggagalkan himpunan malam tadi, kehadiran lebih 10 ribu yang hadir mengikut jumlah yang dianggarkan oleh Malaysiakini dan Malaysian Insider, ianya satu kejayaan yang besar buat kita kerana himpunan ini hanya dipromosikan melalui media facebook atau blog sahaja di dalam tempoh tidak sampai sebulan.  Tidak seperti himpunan BERSIH yang kebiasaannya dipromosikan berbulan lamanya dengan Road Show di seluruh negeri.  

Kali ini secara spontan rakyat bangkit malahan kita tidak tahu siapa sebenarnya penganjur himpunan malam tadi, apa yang rakyat tahu kita akan berhimpun membantah kenaikan harga barang yang telah dan akan dilakukan oleh rejim 47% ini.  Berbagai fitnah dan tohmahan oleh sibangang dan tolol terbukti malam tadi.  Tiada letupan bom kecuali bunga api menyambut tahun baru.  Tiada sesiapa yang cedera terkena parang walaupun si bangang menyebut ada terjumpanya parang di lokasi.

Ini semua tidak memperbodohkan kita, sebaliknya mereka yang kini merasa begitu bodoh kerana dipergunakan oleh pemimpin politik yang takut kehilangan kuasa.


5 ulasan:

  1. Tahniah kepada rakyat yg turun malam tadi.Tiada letupan bom dan tiada gas pemedih mata. Kalau begini rakyat takkan takut lagi nak berhimpun. Eloklah digerakkan perhimpunan mega mcm bersih 3 utk isu2 pembaziran duit rakyat yg hangat skarang ni...

    BalasPadam
  2. Tahniah dan Syabas kepada Yg "Turun" diDataran Merdeka mlm 31 Dis. Terbukti yg buat tuduhan palsu tu pembohong dan anti-rakyat.Terbukti juga ancaman polis tak dihiraukan oleh kuasa rakyat dan "Turun" sudah membuktikan demo rakyat aman betul-betul aman.Satu permulaan baru diambang tahun baru - PDRM wajar "belajar" dengan peristiwa ini.Rakyat berdemo menentang kezaliman, kalau PDRM bersubhat dan selalu diperkudakan oleh yg berkuasa, bermakna PDRM juga menyokong kezaliman.Dimerata tempat didunia membuktikan yg bersubhat , menyokong dan menegakkan kezaliman suatu hari akan merasa padahnya.Pegawai-pegawai tinggi PDRM bukalah minda dan bertugaslah cara profesional.Terlalu lama anta semua diperkudakan, berapa lama lagi nak jadi kuda tunggan UMNO?

    BalasPadam
  3. Tahniah kpd kejayaan mlm tadi. TURUN berjaya buktikan kebodohan macai2....
    tapi masih belum berjaya menyedarkan mereka bhw mereka tu bodoh...

    BalasPadam
  4. Tahniah kpd semua yg guling guling...habuk pun tarak..

    BalasPadam
  5. Tahniah pd sumer ank bangsa yang berjaya diperkudakan oleh DAPigs

    BalasPadam