RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 29 April 2015

KEMELUT PEMUDA PAS P.PINANG DI DALAM PRK PERMATANG PAUH - TIADA PERMOHONAN MAAF, TIADA 'U-TURN"

SIKAP Pemuda PAS P.Pinang, terutamanya di Permatang Pauh yang akhirnya membuat keputusan untuk mematuhi dan menghormati keputusan PAS Pusat yang mahu agar PAS di semua peringkat memberikan kerjasama di PRK Permatang Pauh wajar diberi pujian.  Tidak timbul soal AMK P.Pinang mohon maaf, begitu juga tidak timbul soal "U-Turn" oleh Pemuda PAS P.Pinang.

Tindakan ini releven dan bijaksana sejajar dengan konsep kerjasama yang sering kita laung-laungkan di dalam PR, apatah lagi disaat kita berdepan dengan musuh bersama, jika benar kita anggap mereka musuh.  Kaedah ini lah yang PKR khususnya di Pahang lakukan di Rompin di mana kami di sini memekakkan telinga tentang perbezaan pendapat, sebaliknya kami mahu agar rakan kami PAS di Rompin dibantu sedaya upaya agar mereka mampu tumbangkan Umno/Bn atau paling tidak pun musuh kita tidak rasa selesa bila berdepan dengan kekuatan yang kita miliki.

Biarlah perbezaan itu kita bahaskan di alam maya, media sosial tetapi di medan pertempuran kita berpegangan tangan untuk berdepan dengan rejim yang sentiasa menyusahkan kita selama ini.  Jika ini kita faham bersama, sudah pasti hasrat musuh untuk memecahbelahkan kita akan gagal sehingga PRU 14 nanti. 

12 ulasan:

  1. Ulasan yg amat menarik dan adil tn admin.. syabas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. dok maki dok hins dok caci....tp...ulsmak tiafa sifat pendendam krn mereka serahksn srgala urusan pd allah taala...mudah2an yg dok suka memaki mencaci menghina ada keinsafan diri sendiri...mudah2an hukum allah dpt dilaksanakan...jgn pula bermuka2 demi nk dpt undi...dh dpt undi...jadi lbh teruk cacian makian hinaan...bermegah2 dgn kemenangan...insaflah din...ulamak nk bwk kita blk pd allah dlm keadaan tenang dan aman...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye ke Yeop?
      Yang Ketua Ulamak kau panggil orang Barua dan tuduh orang pengedar pil kuda tu mende??? Bukan mencaci, menghina orang atau memfitnah ke tu...atau bila kata-kata kesat jijik diucapkan oleh puak ulamak UG ianya adalah suci murni...ajaran sesat mana ni Yeop?

      Padam
    2. Dah mmg ianya barua maka mmg patut lah dikatakan barua lg pun apa masalahnya dgn perkataan barua .........cuba pi tengok kamus ............ bukan mcm macai yg kutuk perkataan yg lg teruk bab!, perkataan lucah dsbnya. Tghh pun cakap secara terbuka bagi menegur anak buahnya yg membuat sesuatu yg tak kena tanpa dituju secara perbadi pada sesiapa. Yang terasa sangat tu apa pasal atau kau sendiri spt kata2 bidalan "siapa makan cili dia terasa pedasnya"

      Padam
  3. admin tolong bagi nasihat kat sesetengah blogger macai yg busuk hati berdendam dgn Pas spt alhussyen, yong suka kuning, gendang perang dan greenboc, cipan tapir dan tenuk .............. depa masih dok sibuk lempar tohmahan dan fitnah kpd Pas serta melaga2kan PR !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saudara Tanpa nama,

      Istilah PENCACAI atau CACAI adalah untuk mereka yang mengambil upah menulis blog untuk golongan tertentu atau menjadi orang suruhan pihak-pihak tertentu ... sedangkan nama-nama besar di alam siber yang saudara sebutkan itu adalah blogger "independent" yang mempunyai pekerjaan tetap dan menulis bukan kerana menerima upah.

      Jadi mereka yang berada di dalam kedudukan ini tidak terkongkong untuk menulis bagi tujuan memuji-muja individu tertentu atau memfitnah, mencacaci hina individu yang ingin diburuk-burukkan.

      Jika saudara mahu memuja-muji, mengampu atau mengagung-agungkan si polan si polan, saudara boleh mengupah bloger MACAI.

      Jika mahu, saya pun boleh jadi macai saudara...kalau saudara mahu saya mengagung-agungkan Haji Hadi atau mana-mana ustaz PAS yang saudara sanjung dan mengangkat martabat mereka setaraf dengan ulamak muktabar atau imam-imam besar pun saya boleh tulis...tapi kena bayarlah. Tapi upah saya agak mahal sebab pendapatan saya sekarang pun Alhamdulillah boleh tahan......

      Padam
    2. Ini membuktikan telahan bahawa blogger2 macai sanggup jadi penulis upahan sekiranya dibayar upah lumayan dan sememangnya Dap menyediakan upah yg banyak utk blogger macai menghentam dan melemahkan Pas dari dalam !

      Padam
  4. Ulasan yg amat menarik dan adil tn admin.. syabas..

    BalasPadam
  5. teman pun setuju sgt dgn ulasan sdr admin :-) musuh kita yg utama...A.B.U.

    BalasPadam
  6. Salam 1rasuah ,

    Minyak naik 20 sen 1 Mei ini adalah tidak benar.

    Tetapi minyak akan naik sejurus BN menang besar PRK Rompin atau Ptg Pauh nanti?

    Percayalah sudah banyak kali terjadi. Apabila BN menang prk esoknya minyak naik.

    Kepada pengundi ptg pauh dan rompin seluruh rakyat Malaysia berharap kepada anda untuk mengajar BN yang GST harus dirombak semula.

    Sila mulakan dengan bancian daripada rakyat. Keluarkan barangan orang miskin, pelajar, orang bujang dan keperluan asas daripada gst.

    Tambahkan subsidi kepada rakyat kurangkan menteri, gaji menteri, konsultan dan penjawat awam, mereka ini semua menaikkan kos barang dan perkhidmatan.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    BalasPadam
  7. TERBAEKKK...PAS KEADILAN DAP BERGABUNG>>. MELETUPPP..KEMBALI..!!!

    BalasPadam