RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 2 Mac 2017

BEBASKAN ANWAR MELALUI PILIHANRAYA, MAHATHIR MAIN PERANAN

KALAU mahu angkat Anwar jadi PM, kena bebaskan Anwar dulu. Mahu bebaskan Anwar, kena menang pilihanraya dulu.

Mahu menang pilihanraya, kena jatuhkan Umno/Bn. Nak jatuhkan Umno/Bn, kena sokong mana2 pihak yg mahu jatuhkan Umno/Bn. Umno/Bn tak boleh jatuh hanya kerana Mahathir minta maaf kat Anwar. Tapi, kalau Umno/Bn jatuh hasil daripada kerja kuat kita dan dibantu oleh Mahathir dan Bersatu, wajar PH berterima kasih kpd Mahathir dan Bersatu. Dan, ditakdirkan Anwar selepas itu menjadi PM, ertinya Mahathir ada sedikit menyumbang untuk menaikkan Anwar.

Mahathir boleh saja bahkan sewajarnya memohon maaf kpd Anwar dan keluarganya, walaupun Anwar telah lama memaafkan beliau. Mahathir mungkin memilih untuk tidak menyuarakan permohonan maaf beliau kpd Anwar atas sebab2 yg dia seorang yg tahu, tetapi Mahathir setakat ini tidak pernah menentang kehendak PH untuk menabalkan Anwar menjadi PM.

10 ulasan:

  1. KESIAN........MANA ADA ORANG MELAYU NAK SOKONG PAKATAN HARAPAN.........TAK PERCAYER KE....TUNGGU JER PRU 14 NIE......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org melayu sokong bn....org islam sokong pas....org melayu islam yg berakal tak sokong kedua-duanya..

      Padam
    2. Org Melayu Islam yg tak berakal sokong PH!

      Padam
  2. YA ALLAH..MOGA DS ANWAR IBRAHIM DIBERI KEADILAN DAN"FREE FOR ANWAR"..AMINNN

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum wbt. Setiap perjuangan, terutama perjuangan yang suci ada cabarannya. Semakin besar perjuangan semakin besarlah cabaran. Setiap individu ada peranan dalam menjayakan sesuatu perjuangan dan peranan paling kecil dalam konteks ini, mendoakan kejayaannya.Oleh sebab itu, jika kita tidak mampu turun padang, sertailah perjuangan itu dengan mendoakan pihak yang berani berbuat demikian semoga nanti saham baik (pahala) turut dapat dinikmati. Amin. Wassalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diharap perjuangan menentang RUU 355 tidak dianggap perjuangan suci OK?

      Padam
  4. harapan rakyat malaysia bila PH menang..izinkanlah kami rakyat semua berbaris dan menSTARLET kepala bekas menteri dan PMO1 sorang sorang...sekali je...plllssss....hehehhehe..pastikan mereka bergari dan senyum..itu je.....kakakkakakakkakakaka...bayar pun takpa....kakakkakakakka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Termasuk kaki fitnah dan perasuah banglo murah tanpa kolam..

      Padam
  5. Salam' saya Delfiyanti. Kebetulan saya disini Cuma mau Berbagi saran' Bagi Teman-teman yang lagi ada masalah.Faktor Ekonomi atupun Masalah Hutang piutang. yang sedang jadi beban pikiran dan sulit untuk di selesaikan Silakan Hubungi Nmr ini.
    (082 344 445 588) atas nama Mbah Jonoseuh. Silahkan minta bantuan Sama Mbah dan sampaikan keluhkesah anda sama Beliau. Karna Bantuan Mbah Jonoseuh sudah saya buktikan sendiri Selamah ini..
    Dan Untuk Bantuan yg Biasa Mbah jonoseuh berikan Yaitu

    ANGKA TOGEL
    PESUGIHAN
    DANA GHAIB..
    Dan masih banyak Bantuan yg lainnya.
    Terimah kasih silaka anda coba Dan Membuktikan sendirih..!!!

    BalasPadam