RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 8 November 2017

CERAMAH "BEBAS ANWAR, SELAMATKAN MALAYSIA" (BASM) DI INDERA MAHKOTA (KHAMIS 09/11/17)



Sempena kempen "Bebaskan Anwar, Selamatkan Malaysia" (BASM) yang dijalankan oleh sekumpulan ahli-ahli Keadilan dari golongan OKU yang akan tiba ke Pahang hari ini (Rabu-08/11/17), pada malam esok Khamis (09/11/17) akan diadakan Ceramah Umum bertempat di Indera Mahkota.

Selain dari pimpinan-pimpinan Pusat, pimpinan dari Pahang juga akan tampil berceramah dan saya juga dijemput untuk memberikan ceramah pada malam esok.  

Kumpulan ini seterusnya akan terus menjelajah ke seluruh Negeri Pahang mengikut jadual pergerakan yang telah diatur.  (Rujuk jadual program di FB saya)

Saya menjemput orang ramai untuk hadir bagi menyambut dan meraikan kumpulan OKU yang bersemangat waja ini.   LAWAN TETAP LAWAN !!

8 ulasan:

  1. Minta penceramah tolong tibai Husni habis-habis...

    Mudah-mudahan dia tersentap..

    BalasPadam
  2. Oooi din org dok sibuk tolong mangsa banjir di Penang, kau asyik sibuk berpolitik. Mana pegi RM3 billion. Minta azmin jelaskan. Lebih baik bg kpd mangsa banjir bkn buat isi tembolok kroni2.

    BalasPadam
  3. anwar is not relevant anymore...he sodomer and bad people

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau nampak ke? Kalau tak nampak jangan lah reka cerita. Kalau 1 MDB dan wang RM2.6 billion itu ada seksi. Itu pun para penjilat masih nak back-up. Ini lagi terok.

      Padam
    2. reka cerita amende plak...sah airmani dna mat nuar dlm bontot epul...dianalisa dan disahkan oleh doctor...takkan tipu gak

      Padam
  4. Reformasi dah jadi nasi basi kerana Reformasi adalah untuk menjatuhkan Mahazalim, sekarang Reformasi dah basi dengan bercampurnya kebusukan Mahazlim

    BalasPadam
  5. Boleh caya ke si Katak mcm Zukri Aksah tu ? gambar (plg kiri d poster)nnt x de jawatan ..lompat lg..masa lompat kutuk DSAI kaw kaw ..LOL

    BalasPadam
  6. Korang nak kata apa pun katalah.. aku cuma kasihankan nasib para reformist yg bermati2an menentang kerajaan klepetokrasi tun m suatu masa dahulu.. hingga ada yg cedera, hilang harta, hilang pekerjaan, disumbat dalam lokap dan penjara malah sehingga hilang nyawa.. rupa2nya baru mereka sedar kini bahawa perjuangan mereka hanya utk menyembuhkan LUKA YG KECIL SAHAJA!..

    BalasPadam