RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 25 September 2019

PERANGAI HADI ANAK AWANG YANG TIDAK PERNAH BERUBAH

Sepatutnya sbg ulamak, tunjuk akhlak dan perangai yg baik, tiada perasaan dengki dan merendahkan org lain. Sbb itu, aku kata ini perangai lebai bkn ulamak. Semua yg dia kata kat org lain, semua Allah tunjukkan kat dia adalah sebaliknya.

Dulu, dia pernah kata, umno ni lebih jahat dari Dap. Lawan umno itu jihad, dan kalau mati, boleh mati syahid. Akhirnya, dia tebalkan muka jilat ludah dia dan peluk erat umno.

Dulu, sewaktu PR Sgor mahu Wan Azizah jadi MB Sgor gantikan TS Khalid Ibrahim, lebai Hadi kata Wan Azizah tak layak jadi MB. Akhirnya, Allah tunjukkan Wan Azizah diangkat bukan Sbg MB, tetapi TPM.

Hadi pernah lekehkan Tun M. Sewaktu PH mengumumkan bahawa Tun M akan dilantik sebagai PM sekiranya PH ke Putrajaya, Hadi Awang kata Tun M ni layak jadi Doktor di Klinik 1 Malaysia saja. Allah Tunjukkan Tun M skrg jadi PM untuk kali kedua.

Hadi jadi apa? Jadi MP Marang sejak berpuluh tahun. Jadi MB Terengganu pun sepenggal. Bila dah bersama Umno sekarang, Hadi masih tidak jadi ketua sbb semua tahu standard Hadi. Dia cuma boleh bercakap soal haid dan nifas saja.

Jadi, berhentilah dari bersikap ego dan sombong serta suka merendahkan orang lain. Terbaru dia kata, Anwar tidak layak jadi PM. Itulah kerja Hadi, menilai org lain. Dia hina Tun M, tapi dia lah lebai pertama ketuk opis Tun M. Tidak malukah?

16 ulasan:

  1. UMNO dan PAS bukan parti berusia dua atau tiga tahun. UMNO dan PAS juga bukan serpihan kecil yang desperado mencari gabungan untuk hidup menerusi formula rapuh yang menggadai prinsip, maruah dan harga diri sehingga sanggup bersekongkol, barua politik yang ternyata menyanggah kepentingan agama, bangsa dan falsafah asas negara. Ia kini semakin jelas negara dan rakyat sedang diheret secara songsang menuju kehancuran.

    Sehingga sekarang Dr. Mahathir masih hidup dan menjadi Perdana Menteri tertua di dunia.

    Tun masih "gagah berkelahi, gagah berperang dan saling curiga mencurigai, gagah mengadu domba, gagah memfitnah jijik serta tak percaya satu sama lain dengan timbalannya Anwar Aljubori."

    INI KES 4 INCI MELEKAT KAT BELAKANG SEPOL
    BICARA TERTUTUP LAGI TUH KES ACARA MENYONDOL
    LULUSAN BODO BODO BAKAL PM KITA SI KITOL
    JANGAN LUPA JUGA MACAI KES SEMBURIT & CHINADOL

    KIKIKIKI....HAAHH TEPUKKKKK...!!

    Inilah hasil hasil kerosakan sistem pemerintahan yang jauh menyimpang dari Islam bersengkongkol dengan Pluralisma Murtad, COMANGO toksik, LGBT, Syiah, Avenglista Komunis DAP, SIS,G25 liberalis dibawah anak perempuan Marina@Gereja Mahathir yang beliau buat dahulu...

    BANG NON MINTA ZAKIR NAIK DUDUK DAN DIAM
    DAKWAH ZAKIR NAIK BERATUS RIBU MASUK ISLAM
    BILA BANG NON GI HOTEL SONDOL DEPAN BELAKANG
    BANG NON GI KUIL JADI SAMI GEREJA JDI PADERI MASJID JDI IMAM
    BERAPA BANYAK BANG NON MURTADKAN DNG PLURALISMA HARAM..!??

    Cuba fikir, lojikkah Dr. Mahathir nak satukan umat Melayu jika seumur hidup membenci PAS melampau sangat?

    #buymuslimfirst

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ciri2 pencacai umnopas wajib bodoh dan taksub membuta tuli tak kira apa yg pemimpin mereka buat itu betul atau tidak. Cth, najib yg dituduh dlm mahkamah skrg pun mereka kata fitnah ph. Penyamun najib dipanggil bossku......

      Padam
    2. dah jatuh hukum blommm bodohh..

      jho lo tak tangkap lagi... nik faisal kat mana skg ni bodohhh..?

      Padam
    3. Piagam Nasional #buymuslimfirst dah buang hudud dan RUU355, lu nak cakap gedebe bende?

      Lepas itu Hadi gi romance pulak dgn GPS Sarawak yg ramai parti2 kristian.

      Macai bangang mcm 4.28 kat sini bertepik takbeer, punyalah munafik.

      Lu pergi lah mencacak jadi penunggu kat Mahkamah bicara boss Piagam Nasional, baru betul #buymuslimfirst Najib jual negara kat Apek Gemuk kaki jilat porno star Paris Hilton.

      Lu dapet apo Cai , mata buta, telinga pekak, mulut terkunci dan hati hitam?

      Padam
    4. 10.46

      BOKTI BUANG HUDUD ADE KER..!?
      KALAU ADE KO TUNJUK LER BODO
      BEDUL AMIT TANGKAP JOLO SEGERE
      ATOK BODO TELO DAH GOYANG GILER


      KIKIKI.. INI RED BEAN ARMY BAGI BUKTI LA BODOO..

      #BUYMUSLIMPRODUCT

      Padam
    5. asal PAS mesti mengata org lain bodoh..itu jer yg ahli PAS tau..bodoh sendiri tak perasan

      Padam
    6. bahasa mudah simple susan nak masuk lam palo.. kena bodo sentap baru jadi kootttt

      kikikiki

      Padam
    7. Kamu tahi palat suka mengata tanpa melihat dgn mata sendiri. Selamat menuju keneraka... Bye.. Bye...

      Padam
  2. Hanya semasa Kepimpinan TGNA Pas dianggap relevan sebab sifat TGNA yang inklusif. Lepas tu Pas adalah sebuah parti caca marba yang dipimpin oleh "Pak-pak Lebai" ortodoks...hampeh.

    BalasPadam
  3. syok baca ulasan tanpa nama 4:28 ptg.... rasa terhibur jap kerana stress...

    BalasPadam
  4. Bab nyondol2 ni mcm kmu ada brsama je

    BalasPadam
  5. 7.14

    bab menyondol 4 cm fakta mahkamah bodoh....!!

    fakta perbicaraan tertutup akhirnya terbongkar bodohhhhh...!!

    not my tease buat fitnah jijik macam atok tua renta yang nak.mampos tu bodohhh

    BalasPadam
  6. HADI PEMIMPIN PARTI YANG HANYA ADA MASTER.ITU PUN SELEPAS BERLAKU KEGAGALAN..AHLI PARTI BELIAU RAMAI YANG ADA PHD TAPI JADI PAK TURUT KPD HADI

    BalasPadam
  7. SYUHADA DI TEMBAK PEETAHAN HINAAN NABI MUHAMMAD
    SI BANGKRAP AKIDAH SYIAH COMANGO PLURALIS MURTAD
    DI PUJI PUJA DI SOKONG DI JULANG SANGAT HEBAT
    MALAYSIA BARU DI TERAJUI MANUSIA BANGKRAP KORUP..

    AL FATIHAH SI MATI YANG TAK DI DENDANG

    BalasPadam
  8. Muslim yang baik ialah menyembunyikan kebaikkan yang dia lakukan dan meyembunyikan keburukkan dan menutup aib saudaranya.

    BalasPadam
  9. PENDUDUK KG BARU INGAT LAGIKAH BARUA PM KE 4 DATUK AMIN SHAH MENIPU KAMU..!!

    Pada penduduk KG BARU dengar baik baik apa yang aku mahu khabarkan pada kelian. Ini adalah FAKTA dan BUKTI yang krlian kena buka mata luas luas. Sejarah tanah yang lesap di zaman PM ke 4 Tun Mahathir melalui proksi dan barua Datuk Seri Amin Shah jangan di lupakan. Sekarang PM ke 7 datang ke Kg Baru melalui barua Kalit Samat pula... makin nak mampos makin mengila nak menipu lagi... alahaii...!!!!!

    PM KE 4 BARUA AMIN SHAH MUSIBAT
    TANAH KG BARU LESAP TIADA GANTI
    FAKTA TERBARU PM KE 7 KALIT SAMAT
    PENDUDUK KG BARU JGN TERTIPU LAGI

    Sesiapa ada waris yang di tipu oleh barua PM ke 4 Datuk Amin yang dilucutjan gelaran Datuk Seri yang lari ke Afrika Selatan.

    Barua PM ke 4 ini dulu yang menyebabkan sebahagian tanah Kg Baru tergadai oleh Datuk Seri Amin Shah mamak P.Pinang.!? Tawaran oleh PM ke 4 hanya RM350.00 psf sedangkan nilai pasaran masa itu ialah RM1400.00 psf.

    Masih ingat tawaran PM ke 4 dulu melalui proksi baruanya Datuk Amin Shah ini..!?? Kesemua syarikat Amin Shah Buisness Focus dan Syarikat Perkapalan lingkup bangkrap akhirnya..!!??

    Pujuk rayu kjaan PH perihal tanah Kg Baru, kerajaan berhasrat untuk tidak mengambil tindakan perundangan dalam proses pengambilan tanah Kampung Baru.

    Sekiranya ada penduduk yang tidak bersetuju juga, kami akan mencari jalan penyelesaian lain seperti menempatkan mereka di tanah yang lain yang ada di situ juga.

    Setiausaha Agung, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Amirhamzah Karim mempersoalkan tindakan kerajaan yang mahu membeli tanah di Kampung Baru pada harga rendah.

    Katanya, harga yang ditawarkan seharusnya berpatutan dengan nilai tanah semasa iaitu RM 2,000 satu kaki persegi.

    “Di situ (Kampung Baru) tanah itu adalah nilai dia RM 2,000 kaki persegi, kenapa nak beli RM850 saja, kenapa tidak nilaikan pada harga semasa.

    Menteri Wilayah Persekutuan Kalid Samad berharap perkara ini semua akan selesai selewat-lewatnya pada hujung tahun ini atau Februari depan.

    "Sekarang PM yang sama melalui "proksi barua baru PM ke 7 iaitu Kalit Samat" nyanyi lagu yang sama seperti 'Datuk Amin Shah barua PM ke 4' mengalun lagu yang sama pada kelian wahai Penduduk Kg Baru..."

    Tak serik serik lagi ke wahai Penduduk Kg Baru dilagukan dan didendang nyanyian y sama oleh PM ke 7 sama seperti nyanyian proksi barua PM ke 4 dulu...!!??

    "Jika tiada masalah kita (proksi barua PM ke 7) akan teruskan dengan proses surat perjanjian jual beli (S&P) pada September depan," katanya.

    Khalid mengumumkan tawaran harga RM850 kaki persegi atau atau RM6 juta bagi lot 8,000 kaki persegi untuk pembangunan semula atas keluasan tanah dicadangkan seluas 62 hektar.

    Datuk Amin dulu menawarkan RM350.00 psf dengan nilai pasadan masa itu RM1500.00 psf... tengok sendiri game dari PM ke 7 dan PM ke 4 , game plan tetap sama bukan..!!??

    Kerajaan tawar beli tanah Kampung Baru RM850 satu kaki persegi... persoalan yang timbul ADILKAH harga ditawaran tersebut..!?

    Cukup cukup lah Jangan ditipu lagi..!!

    #buymuslimproduct

    BalasPadam