RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 26 November 2019

SPRM BERITAHU TERSALAH HANTAR TETAPI TIDAK MENAFIKAN KANDUNGAN DI DALAM.SURAT BERKENAAN

SPRM kata tersalah hantar surat, tak sepatutnya surat itu dihantar kpd parti hingga mnyebabkan dua org dipecat dari parti.

Rakyat tidak ambil tahu kesilapan teknikal SPRM itu. Isu silap hantar surat tu biarlah Latheefa Koya yg jawab, takkan nak urus surat pun tak pandai2. Apa yg penting adalah kandungan dlm surat tersebut kerana parti bertindak berdasarkan kandungan dlm surat berkenaan.

Sekiranya SPRM sanggup menarik balik laporan yg dikatakan tersalah hantar itu dan mengesahkan anggota terlibat bersih dan tiada kes, barulah parti kena kaji semula pemecatan beliau.

Ini isu besar melibatkan moral seseorang. Yang terlibat boleh menyaman SPRM sekiranya surat itu melaporkan sesuatu yang tidak benar terhadapnya. Apakah SPRM sanggup menarik balik laporan tersebut dan sanggup mengaku bahawa surat tersebut adalah tidak benar? Saya harap begitu.

16 ulasan:

  1. Dulu terkejut , terkejut berok . Skg tersalah hantar surat . Gamaknya surat tu tak tandatangan lah yer. Sampai bila sprm ni org boleh percaya balik integritinya . Bagi aku sampai mati tk percaya langsong .

    BalasPadam
  2. ini semua karma sang fitnah jijik dan si penipu bernafsu songsang

    dari ari pertama pH jadi kerajaan ako kata...

    "kerajan yang diasaskan dengan persepsi dan fitnah jijik tak kekal lama"

    kan dah mendapat...

    #janganlupoBMFokkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi. Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no Wa 085-254-384-488 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar
      Semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Aki dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB NYATA

      Padam
  3. Wahai penduduk kampung semburit semua .. perang semburit akan tempor bila bila masa saja...

    Pada penonton wayang semburit maka siap kan pop corn dan tepuk kuat kuat semua

    Bersama beberapa perkembangan sebelum ini serta apa yang berlaku semalam di mana di dua Adun PKR yang pro Azmin bertindak memboikot Sidang Dun Melaka sehingga usul kerajaan negeri untuk melantik Pengerusi PKR negeri itu, Abdul Halim Bachik sebagai Senator ditolak dengan undi 13-12, Anwar kini sebenarnya tidak boleh berlembut atau berdiam diri lagi terhadap mereka yang menentangnya dan cuba menghancurkan PKR

    Bagi mesyuarat sayap Wanita PKR yang memang menjemput Azmin sebagai perasminya, kumpulan pro Azmin dikhabarkan akan memakai pakaian yang berbeza untuk menunjukkan perbezaan dengan mereka yang pro Anwar.

    Geng Azmin juga diperkhabarkan akan turut melakukan pemboikotan dalam Kongres Keadilan Nasional yang akan diadakan di Melaka pada 6 hingga 8 Disember depan.

    Hanya mereka yang pro Azmin dibisik-bisikkan tentang perbezaan pakaian yang perlu dipakai itu, manakala yang memakai uniform yang biasa dipakai selama ini akan dianggap sebagai pro Anwar.


    formula hilang stress = BMF + popcorn tambah + tepukkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Atok, Bersatu dan Kartel azmin yg jadi perosak serta penghalang kemajuan kerajaan PH. Jika dihapuskan unsur2 jahanam ini daripada PH, insyaAllah makin maju dan mesra rakyat kerajaan PH

      Padam
  4. Ari ari citer bila mau tukar PM la tarikh peralihan kuasa la,,, ari ari citer mau undi tak caya... rakyat sudah bosannnn...!!

    Apa kata Ahli Parlimen mana mana puak usul pada speaker buat undian sapa mau atok kekal abis penggal pulak... asyik undi tak caye bila mau selesai daaaa..!!


    Amacam semua...!!??


    Ok tak cadangan ni...!!!

    mintak blogger main kan usul ni ..

    amacam 0ok tak...!!

    FormulaHilangStress = BMF + PopCorn Tambah + Tepuk

    BalasPadam
  5. Hadi dah ubah kempen #BMF kepada kempen BUANG MELAYU FIRST! Sekarang ni bila dah berkawan dengan MCA semua yang MCA inginkan Hadi akan sedaya upaya lampiaskan malah soal hudud pun dah jadi MUSTAHIL di Malaysia. Masih lagi nak sokong kempen munafik #BMF? Rentikanlah sebab sekarang ni PAS sedang kempen #MHM MUSTAHIL HUDUD di MALAYSIA sebab Hadi dah jadi balaci Jeck Seng dan MCA. RUU355 dan Hudud dah letak bawah bontot Hadi. PAS adalah Parti munafik agama, tak caya pergi tanya BERJASA!

    Nick.
    Cape Tiger.

    BalasPadam
  6. Hudud tetap di teruskan masalah nya berani ke speaker bawa usul hudud di dewan rakyat... yang barua PAN liberal syiah plural murtad dah keluar dari PAS..

    rahmatan lil alamain dah jadi rembatan fil alamin 1.4 billion krna sakau

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah lah ko nak temberang! Hadi dah cakap terang2 "mustahil Hudud di laksana di malaysia"! Apa lagi ko nak temberang kononnya PAS nak buat HUDUD? RUU 355 pun korang yang tangguh. Korang yang usulkan RUU 355 tapi korang juga yang tangguh. Tak ke gila kerja tu? Bodoh tu satu hal tapi buat usul dan kemudian sendiri pergi tangguh tu kerja GILA! Sapa lagi nak ada tok guru gila macam tu?

      Walaun yang sokong Hadi pun sama je kepala gila! Tok guru sendiri dah cakap terang2 HUDUD MUSTAHIL tapi masih lagi temberang kononnya Speaker parlimen PH tak berani yang bentang usul tu. Nampaknya memang benar salah satu kelayakan utk jadi walaun ialah kebodohan melampau. Sendiri cakap mustahil tapi masih lagi tuduh orang lain tak berani nak buat! Jahil mukarab!

      Nick.
      Cape Tiger.

      Padam
  7. hudud tetap di teruskan samada dewan ada majority or not thier buisness anymore... brimg it on la tuan speaker


    syahid lawan pluralisma murtad syiah insyallah

    BalasPadam
  8. Wei Walaun! Tok guru ko sendiri cakap kalau UMNO dan PAS menang PRU15 nanti (angan2 Lebai karut), masa tu pun dia kata hudud tak akan dapat dibuat! Itu cakap dia sendiri tapi ko masih lagi nak menipu dan temberang. Hadi sendiri yang cakap kalau UMNO dan PAS jadi kerajaan dia tak akan buat hudud (sebab rakan taawun dia si MCA tak akan benarkan). Lebih takutkan MCA dari Allah SWT? PiraaaahH! Kaki tipu , belit2 dan temberang tapi tuduh orang lain yang kencing! Ni ke contoh ulamak2 islam? Contoh melayu2 haprak tu aku akui tapi mereka tu ulamak? Karut lagi songsang!

    Nick.
    Cape Tiger.

    Dulu korang gak yang kata Ibrahim libya tu syahid ttp sekarang semua dah dok jadi tikus sebab takut kat UMNO. Syahid konon! Korang tu islam pun jahil tapi berangan nak syahid! Orang2 jahil dan bodoh tiada dalam syurga lah ngok!

    BalasPadam
  9. hudud ajer... lain tak ada

    pluralisma murtad syiah comango G 25 kau nak campak kemana...


    bring it on hudud klu speaker ade telo

    BalasPadam
  10. Nampak mcm hero tapi bangang

    Marahnya Hannah dan Pakatan Harapan terhadap Ahli Parlimen pembangkang yang tidak mengundi ini sampaikan nama mereka dihebahkan di media sosial oleh cybertroopers pro-Pakatan Harapan.

    KESIAN MAHACAI UTURN ATOK HAPRAK
    DAH KANTOI DIFITNAHNYA PEMBANGKANG
    GAJAH DEPAN MATO BUAT TAK NAMPAK
    MAHACAI SILA TEPUK KUAT2 BODO BANGANG

    Apa yang penting sekarang mungkin Hannah boleh bertanya sendiri kepada satu persatu Ahli Parlimen Pakatan Harapan yang tidak hadir semasa undi tersebut dibuat.

    Bak kata Ahli Parlimen BN-Tanjung Karang, Tan Sri Noh Omar, kenyataan Hannah umpama meludah ke langit terkena ke muka sendiri.

    “PH ada 139 Ahli Parlimen di Dewan Rakyat. Hanya 32 Ahli Parlimen PH yang hadir menyokong bajet Kementerian Wanita dibawah Timbalan Perdana Menteri.

    “Baki Ahli Parlimen PH yang lain setuju atau tidak? Kalau setuju kenapa tak hadir mengundi? Ini yang orang kata meludah ke langit terpalit ke muka sendiri,” kata Noh.

    Mungkin sebelum Hannah marah-marah kepada 28 wakil rakyat pembangkang itu, boleh kiranya Hannah terangkan kepada rakyat yang mahu mengetahui mana perginya 107 Ahli Parlimen Pakatan Harapan tersebut?

    Ahli Parlimen Pakatan Harapan yang tidak hadir ialah 37 orang daripadanya Ahli Parlimen PKR, 30 Ahli Parlimen DAP, 24 Ahli Parlimen Bersatu, Sembilan Ahli Parlimen Amanah dan tujuh Ahli Parlimen Warisan. Di mana mereka ketika Rang Undang-Undang (RUU) Perbekalan 2020 KPWKM dibentangkan?

    FormulaHilangStress = BMF + Pop Corn Tambah + Tepukkkk..!

    BalasPadam
  11. WAHAI PENDUDUK KG SEMBURIT SEKELIAN
    BOKAN 20 ARI BUKAN 2 MENGGU 24 JAMM
    DI PUTARJAYA SAH PKL 11 JADI KERAJAAN
    HARGA MINYOK TURUN MENCIPAN GAMPANGG
    PENDUDUK MAHA SEMBURIT TERKINJA RIANG..



    KIKIKIKI... KALAU DAH DULU RASA BANGANG WAT APA NGAKU BODOH SEKARANGG..


    KIKIKIKI..

    POMULAHARGATURUN = BMF + PO CORN TAMBAH + TEPUK TANGAN

    BalasPadam
  12. ARI NI KE PUTARJAYA ESOK MINYOK TURUN
    ARI NI NAK MEETING ESOK DEPA BERGADUH
    KEPALA PENIPU VS SEMBURIT SUDAH PULUN
    POPCORNTAMBAH TEPUK KUAT SAMPAI REBAH


    KIKIKIKI... KALAU DULU RASA BANGANG WAT APA NGAKU BODOH SEKARANGG..


    KIKIKIKI..

    POMULAHARGATURUN = BMF + PO CORN TAMBAH + TEPUK TANGAN


    BalasPadam
  13. Takkan tipah koya nak sabotaj geng kartel dia. Tapi dlm politik apa2 pun boleh jadi......

    BalasPadam