TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Ahad, 1 Disember 2019

KARTEL TUNTUT KEADILAN ?

1. Seorang dipecat kerana menuduh timbalan presiden secara terbuka makan rasuah.

(Tiada sesiapa kisah bahkan bergembira dgn pemecatannya kerana orang ini juga mengaku dia bersama timbalan presiden itu dlm kes semburit di hotel sandakan)

2. Seorang lagi dipecat kerana menurut laporan SPRM, ketua cabang ini telah melakukan rasuah dgn tawaran projek dan berbagai lagi sewaktu kempen pemilihan parti.

(Habis meroyan kumpulan kartel yg dipimpin oleh pasangan semburit kpd Haziq kerana ketua cabang ini adalah 'puppet" kpd bos kartel).

Adilkah? Kena pada musuh, mereka diam bahkan mendesak agar dipecat segera. Kena pada batang hidung sendiri, melalak meroyan kononnya menuntut keadilan. Tiba2 saja cukup bilangan kononnya menentang pemecatan tersebut sdgkan mesyuarat semuanya kaki ponteng.

Itulah kartel.

5 ulasan:

  1. Semua sudah busuk dalam pkr . Tiada yg elok lg sisanya . Itu lah karma . Tunggu bunga dgn kuali pulak mcmana rentak tari nk bermula .

    BalasPadam
    Balasan
    1. ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
      NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
      BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
      DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

      Padam
  2. Kumpulan kartel sembelit. Nak keluar tapi sangkut kat hujing pungkok. Nak biar perut dah memulas2. Last2 angin busuk keluar so nak cover diri abis dituduh orang lain. Busuk sampai ke perut.

    BalasPadam
  3. Perangai Kepala Penipu berkawan dengan perangai kepala perompak dapat kartel anak penipu + perompak... haahh popcorn tambah dan tepokkk..!!

    Pepatah LGBT Pluralist Murtad ada mengatakan 'bilo abah rintik anak borek'... padan dah tu...!!

    Perangai si Brother Penipu.. bila hampir di puncak kuasa iman nya makin tebal mula cakap pasal kemiskinan dan rasuah, fitnah jijik serta islam yang murni tetapi bila tersungkur dipintu kuasa maka pentas gereja jadi ucapan, acara wail..!!wail..! dengan nandiek di dahi pun turut di calit pakai macam sami hindu, pentas LGB mula dijejak, pentas pluralisma murtad dan liberalisma seantero dunia mula dijelajah dan hukum islam yang hukum yg lapuk mula didendangkan, acara guling guling atas jalanraya dilancarkan.

    Itu la perangai manusia si Brother Kepala Penipu..tunggu bila tersungkur kali ke 2 di puncak kuasa maka perangai lama akan kembali semula.

    Alangkah malangnya, spt api dalam sekam musuh azali PKR Aljub terlalu percaya dengan insan bernama Mahathir.

    DOLU ATOK KATA 3 MINGGU AJER
    SKANG SUSAH PULAK NAK KATE
    BANG NON TAK LANGGAR KERR..??
    LIDAH BERCABANG TU KO NAK CAYE..?
    PUII..! JUMPA ULAR JUMPA PARIA
    HAAAH..! LU FIKIR SENDIRI LAH YER..!?

    kikikikiki...!!

    Sudahlah wujudnya nama PKR itu adalah untuk melawan kezaliman Mahathir ketika Anwar dipenjarakan dan dianiaya seluruh keluarganya oleh insan berkuasa ketika itu.

    Tetapi melayu memang mudah lupa, Anwar mudah sangat lupa kikiki..!!, dia lupa sampai lebam biji mata dia masa dalam penjara, takkan dia sudah jadi hilang ingatan.

    Masa dia dipenjarakan kerana isu liwat, ketika gerakan ingin mendesak Najib turun pada tahun 2015 berkumandang, Mahathir menyusun perjalanan untuk menjatuhkan Najib, wujudkan PPBM, menjadi rakan parti lain, DAP, PAN, PKR, menjadi kawan dengan jenama Pakatan Harapan.

    Ikutkan kemenangan PH semasa PRU lepas adalah kerana Mahathir, tiada siapa dapat menyangkal hal ini, Anwar sedar atau tidak, mengapa Mahathir beriya inginkan Putrajaya kembali, selain berdendam dengan Najib, strategi panjang Mahathir ini adalah untuk menengelamkan terus jenama PKR dan presidennya.

    Sekarang nampak bukan PKR dalam kerajaan PH ibarat langau yang tiada apa-apa?

    Isu pecah dua antara kem Azmin dan Anwar sendiri lebih nampak akan keretakan maksimum parti PKR sebenarnya.

    Rakyat menyambut kemenangan Pakatan Harapan dalam PRU ke-14 dengan sejuta harapan. Harapan mereka, Malaysia Baru tanpa kronisme, nepotisme, rasuah dan salah guna kuasa. Malaysia Baru dengan barisan Kabinet yang sangat berintegriti, berjiwa besar dan sangat prihatin masyarakat.

    Malangnya bukan itu yang mereka dapat.

    Bahkan negara sentiasa dalam keadaan bergolak. Lantaran PH juga sedang bergolak. PKR sedang bergaduh teruk sesama sendiri. Bersatu sedang diasak rapat. DAP semakin menunjukkan belang. PAN pula baru belajar cara bermesyuarat agung.

    Adakah Tun Mahathir mampu terus bertahan di dalam PH? Mampukan DAP dan PKR terus bersabar dengan karenah Tun Mahathir? Adakah Tun Mahathir akan digugurkan secara paksa? Apakah pula strategi Tun Mahathir seterusnya?

    Selamat datang ke fasa terbaru pergolakan di dalam PH.

    Buat Anwar, anda sudah nampak permainan Mahathir untuk mengenakan anda buat kali keberapa pun tidak tahu, masih tidak sedar-sedar?

    Baik jadi kayu jelah kalau tidak melawan.. kikikikikiki..!!

    Bila kepala penipu berkawan kepala perompak... lu fikir sindri ..!!

    Padan muko kau...!!

    KALAU DULU DAH TAU BANGANG WAT APA SEKARANG NAK NGAKU BODOHHH..!!??

    TAK GITU MAHACAI SEKELIAN..!!!??

    Mahacai ingat formula ni.. mujarab

    FormulaHilangStres = BMF + Pop Corn Tambah + Tepuk Tangan

    BalasPadam
  4. Bila ketua perompak, timbalan ketua perompak dan panglima2 ketua perompak sudah diangkut ke sungai buluh, In Sha Allah BN akan bertambah baik dan dapat mentadbir negara dengan lebih kuat pada masa depan. Kuncinya satu saja, JANGAN SESEKALI PERCAYAKAN PAS 100% kerana sejarah dapat dijadikan panduan.

    BalasPadam