RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 4 Januari 2020

PM BERI "ONE OFF" KEPADA KELANTAN, TETAPI NEGERI BAWAH PH TIDAK DAPAT?

Tonton buletin utama tadi, MB kelantan ucap terima kasih kpd Tun M kerana beri duit "One off" kpd kelantan RM400 juta. MB kata, kelantan tak minta duit tu, kelantan hanya minta royalti saja, tapi Tun M hantar surat kat MB Kelantan dan beritahu itu duit bantuan "One Off" bukan duit royalti. Suka sgt la MB Kelantan, dpt duit tanpa diminta.

Dlm sejarah, negeri dpt duit "One Off" direct dari PM pulak tu. Negeri2 bawah PH dapat tak? Baik PM kita.

Patut pun lebai bersungguh2 kata akan sokong Tun M jadi PM sampai habis penggal. Tun M gunakan duit rakyat utk dptkan sokongan peribadi? Kalau bukan untuk peribadi, mengapa negeri2 lain bawah PH tidak dapat "One Off"?

PM kjaan PH utamakan negeri pembangkang?

Majlis Presiden PH tolong tanya Tun M atas dasar apa "One Off" diberi kepada Kelantan?

6 ulasan:

  1. Tokong pun klu nk bagi one off pun bole ... ini bila barua PKR Aljub jadi barua DAP... kena main atuk kena main tokong...


    kesiannnn

    BalasPadam
  2. Apalah mangkuk2 pembangang merepek ni? Orang cerita pasal sedekah kerajaan PH kepada PAS, dia sibuk cerita dongeng dan karut pasal DAP dan semburit yang takde kena mengena pun dengan hal ni. Itu pasal BN dan UMNO kalah dalam PRU14. Korang asyik mengarut, fitnah dan berbohong semata2 nak dapat duit rasuah dari Najib. Rakyat dah muak dengan cerita dongeng dan karut UMNO ni. Ketuanan melayu, kedaulatan Islam? Kelantan nak tadbir negeri sendiri pun tak mampu, berangan2 nak perintah negara? UMNO kerjanya asyik mencuri dan merompak duit orang2 melayu dan islam tapi berlagak sebagai pejuang bnagsa dan agama? Piraah!

    Perompak dan pengemis bukan pejuang agama mahupun bangsa. Sedarlah sikit diri kamu yang kotor lagi bergelumang rasuah! Dalam dunia ni takda si pengemis dan penyamun menjadi pejuang. Mereka banyaknya menjadi penual agama dan bangsa. PAS pun dah jual agama membuang hudud demi MCA. UMNO pun dok menikus pasal tulisan jawi dengan MCA tapi mahu berlagak pejuang??? Kah, Kah, Kah! Kambing berlagak sebagai kuda perang??? LOL!

    Nick.
    Cape Tiger.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
      senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Padam
  3. Cape Tiger tothless

    ini analogi.. klu DAP analogi mrlayu bodoh paling kedepan sokong DAP


    Tokong pling suka dapat barua mcm tiger toothless

    BalasPadam
  4. Madey nak pastikan sokongan drp pas. Jadi bagi rasuah kat kelantan. Itu pun tak faham?

    BalasPadam