RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Khamis, 1 April 2021

AHLI-AHLI UMNO DIPERBODOHKAN OLEH MENTERI2 UMNO ?

Korang ahli umno kena bodohkan je oleh pimpinan korang, sedar tak? Berdegar2 dlm PWTC nak lawan Bersatu, siap ugut nak letak jawatan menteri bagai depan perwakilan, perwakilan pun bangun, menjerit penuh semangat..."hidup umno..."..

Keluar je dari dewan, menteri2 umno yg dok makan atas tapak tangan muhyiddin terus pergi rumah muhyiddin bincang. Walhal baru je , belum basah lagi tekak presiden umno hentam Bersatu, korang dah pergi melutut depan muhyiddin PM tiada majoriti dan mandat tu? 

Pastu korang perbodohkan ahli2 umno pulak. Korang kata akan letak jawatan apabila parlimen dibubar. Weyy...kalau parlimen dah bubar, tak perlu korang letak jawatan lah...semua jawatan dlm kabinet akan terbubar. Takkan sampai ke tahap itu nak perbodohkan ahli2 umno? Kalau walaun tu takpelah, mmg ramai yg kena perbodohkan oleh Hadi je....haha..

Tiada ulasan:

Catat Komen