RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Selasa, 10 Januari 2023

CYBER TROOPER TIADA MODAL


 

1 ulasan:

  1. Enemy at the gate : Mencari barua baru..!!

    Layak kah seorang bakal pemimpin baru Melayu bercakap dalam negara untra kiasu yang menindas kaum Melayu di situ....!!

    Awas barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dalam bikinan bercakap diplatform media Singapura.

    Mana mana pemimpin muda yang sudah bercakap diplatform Singapura untuk menentukan kepimpinan Malaysia akan datang wajib dicurigai, wajib diawasi dan wajib dipantau di masa ini.

    Beranikah KJ bercakap berkenaan nasib orang Melayu di Singapura itu sendiri semasa menerangkan hala tuju kepimpinan kaum Melayu (UMNO) di Malaysia semasa berbicara di platform media Singapura..!?Sejarah UMNO dan Lee Kwan Yew tidak pernah helok sepanjang zaman dulu kini dan selamanya.

    Barua Lee Kwan Yew @ DAP yang sudah di bakul sampahkan ialah Tun Mahathir Mohmad dan Boboi. Taikun dan kroni kaum Cina belaan Tun yang sudah dibakul sampahkan ini mereka lebih berkiblat pada Lee Kwan Yew dan PAP@DAP.. Kita patut ujudkan beratus ratus taikun Melayu lepas ini.. Dalam diam Pulau Batu Putih barua itu beri kan pada anak Lee Kwan Yew..

    Barua yang sedang dibela di tatang sedang menguasai Malysia iaitu Brother Anwar Bin Ibrahim didapati sedang terkapai kapai bergelut mengharapkan sokongan sekutu nya.

    Bekas ahli parlimen Rembau itu bercakap pada forum anjuran Institut ISEAS-Yusof Ishak Singapura. Turut hadir ialah Menteri Pengangkutan Anthony Loke dari DAP adik pada Parti PAP@LeeKwanYew.

    Kenapa media Singapura memilih Anthony Loke bukan menjemput Lim Kit Siang.. apa simboliknya agenda media kerajaan Singapura ini..!?

    Sementara itu Khairy menganggap pemilihan Umno akan datang adalah sangat penting dan mungkin boleh membawa kepada pembaharuan kepada parti terbabit.

    Mana mana pemimpin muda yang diharapkan untuk memjamin kelansungan kebaruaan Lee Kwan Yew @ DAP yang didapati berpotensi dibantu untuk jadi barua pada Lee Kwan Yew sepeti KJ sedang dalam radar pembikinan.

    Harapkan Mat Sabu sekadar kulinari dan tak ada aura bercakap dalam Bahasa Inggeris lansung tidak boleh diharap lansung..

    Mana mana pemimpin muda yang sudah bercakap dalam forum diplatform Singapura wajib dicurigai, wajib diawasi dan wajib dipantau di masa ini.

    Beranikah KJ bercakap berkenaan nasib orang Melayu di Singapura itu sendiri ditanya semasa berbicara di platform media Singapura..!?

    KJ jangan perasan bagus bila dijadi tamu jemputan media utama Singapura jika kaum Melayu di sana ditindas oleh Lee Kwan Yew@PAP..!!

    Malah kononnya cukup bangga diberi penghormatan bercakap dan di wawancara dalam media di Singapura konon nya republik itu menyantuni bakal pemimpin Malaysia itu bukan suatu yang dibanggakan oleh umat Melayu di sini.

    Mana mana bakal pemimpin yang didapati cenderung dan mesra Singapura wajib dicurigai dan diawasi sekarang..!! Kepada KJ jangan perasan bagus jika dijemput oleh media Singapura..ini suatu penghinaan pada UMNO dan kaum Melayu di Singapura maupun di Malaysia..

    Lupakan Singapura, pedulikan Singapura yang menjadi duri dalam daging dan rapatkan hubungan dengan bangsa serumpun Indonesia yang lebih banyak sumber alam dan tenaga yang lebih bnyak...

    Pemimpin yang cakap bergegar dengan acah acah power Melayu Islamik, acah acah power Islam sudah hampir lupus untuk di baruakan oleh Lee Kwan Yew@DAP jangan kita ulangi lagi.. cukup cukup lah...!!

    #gotohellS'porkLeeKwanYew@PAP@DAP

    BalasPadam