RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 16 Januari 2023

PENGKHIANAT KUBURKAN PARTINYA DI PAHANG


 

3 ulasan:


  1. "Hassan Karim memulakan kritikan dengan memetik Perlembagaan Persekutuan di bawah Perkara 33A(1) yang menyatakan bahawa Yang diPertuan Agong (YDPA) hendaklah terhenti menjalankan fungsi YDPA jika dipertuduh atas suatu kesalahan.

    “Bahasa mudahnya bermaksud bahawa YDPA kena meletakkan jawatan jika baginda dipertuduh atas suatu kesalahan di bawah mana-mana undang-undang di dalam Mahkamah Khas yang ditubuhkan"..

    Hmmm.. nampaknya Anwar telah mengkhianati sesuatu yg besar nih dengan melantik sesaorang yg bukan berada diperingkat dituduh tapi sudah berada diperingkat untuk dipanggil membela diri.

    BalasPadam
  2. Tak faham Hassan Karim ni, apa yg dia nak..bila Mahathir melantik LGE sebagai menteri tidak pulak dia bising padahal LGE ada Kes mahkamah pd masa tu ..bila Komen Mahathir ttg isu ni telah disenyapkn, Hassan Karim highlighting semula ..bila dibuat surat aku janji ahli parlimen sokong Anwar dlm pengundian, dia tulis article dia x setuju tanpa kajian dibuat kenapa perlu nya akujanji..Apa dia nak....??

    BalasPadam
  3. Ho.ho.. hoiyahoi...

    BalasPadam