RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 26 Februari 2023

ANWAR LEBIH ZALIM DAN PENDENDAM DARI MAHATHIR?


 

4 ulasan:

  1. "Chandra muzaffar... out,
    India main tenis... out,
    Ezzam... out,
    Roslan kassim... out,
    Dan terlalu ramai tokoh yg terpengaruh dgn auta papa engcowtu samada disingkir atau menjauh diri dari dia,, dan itu setelah bersama2 menyalak dijalan2raya bergolek2 kunun reformasi,,
    Seperti kata satu loyer dia tu b8n nordin yg ada di youtube, maka fahamlah ramai orang muda2 siapa itu papa engcowtu." Kata seorang pelangan disebuah warung kopi disebuah kampung Melayu.

    BalasPadam
  2. Madey tu aku rasa bukan pendendam, cuma kadang2 dia sebagai manusia biasa ada la buat silap, raut wajah pun masih ada cahaya keimanan... Tapi Anwar muka tu jeruh semacam jer, entah apa mimikan muka dia tu.. senyum pun macam senyum monshe dayan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2x5 dengan muka mat sembab dan lobai munafik.

      Padam
  3. Dey tambiii ini sudah jam 100 hari woooo bukan 24 jam laaa

    Saya yakin rakyat Malaysia rata-rata masih ingat ucapan Anwar sebelum jadi Perdana Menteri yang kini tular merata di media sosial, “Saya ulang ditakdirkan kita perintah dalam sedikit masa lagi, hari ini ambil alih kuasa, besok harga minyak turun”. Dalam satu lagi klip: “ ….. bukan 20 hari, 2 minggu, 24 jam (setelah berkuasa) saya umum harga minyak turun.”

    Malangnya setelah hampir 100 hari Anwar sebagai Perdana Menteri, harga minyak RON95 di pasaran masih tidak berubah iaitu pada RM2.05 seliter. Apa sudah jadi?

    BalasPadam