RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 7 Mac 2023

KETENTUAN ALLAH YANG SUKAR HADI TERIMA..


 

4 ulasan:

  1. Jentik sikit telinga lobai ni. Tengok setakat mana beraninya

    BalasPadam
  2. Meroyan sejak kalah.
    Hilang sifat tawaduk.
    Beza kopiah putih beragama dan kopiah putih politik.

    Cemburu, dengki, khianat makin terserlah.
    Memalukan...tak profesional langsung.

    BalasPadam
  3. Awas fitnah jijik Brother Anwar Bin Ibrahim terhadap PAS dan Hadi Awang serta Pakatan Nasional. Celah mana datangnya terorris nama ISIS Al Malaka celaka ini..!?

    Ketua Polis Negara Acryl Sani Abdullah berkata polis tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan tegas terhadap anggota mereka sendiri yang terlibat dengan kegiatan haram.

    IGP sama bangang dengan ex IGP lantikan Tun Mahathir Mohamad si Amit Bedul yang menyatakan Jho Low bertukar jadi beruang Dan sampai sekarang IGP Acrylic Sani tak boleh cari Jho Low.. IGP Brother Malaysia rupa nya sama bangang dengan ex IGP Amit Bedul Tun Mahathir.

    Bodoh yang melantun lantun kebangangan mereka semua..!! Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sampai ke sudah tak dijumpai lagi... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah menyampah dan rakyat dah meluat ...!!

    Kenyataan beliau boleh ditafsirkan sebagai pengakuan bahawa bukan sahaja Polis Diraja Malaysia telah dikompromi, tetapi boleh diradikalkan oleh pelampau agama seperti Hadi Awang.

    kebetulan selepas Hadi mendedahkan rancangan jahatnya untuk menjatuhkan Kerajaan Perpaduan pimpinan Anwar melalui pintu belakang, kumpulan tempatan yang terlibat dengan kumpulan pengganas ISIS menyebarkan propaganda di media sosial rancangan yang sama untuk menggugat kestabilan kerajaan dan mengambil alih negara.

    Jelas sekali, ini adalah ancaman serius kepada keselamatan negara, yang diilhamkan oleh radikalisasi PAS. Di panggil "Pusat Media Al Malaka", dikaitkan dengan cawangan organisasi pengganas Negara Islam (IS) di Indonesia dan Filipina.

    Lagi pelik berita ISIS Al Malaka ini tersebar setelah Brother Anwar Bin Ibrahim baru sehari selesai memgadakan lawatan ke Filipina..!!

    Kandungan kumpulan itu, yang boleh didapati di web gelap, menunjukkan sokongan langsung kepada "parti politik radikal dan organisasi radikal yang ditubuhkan" - jelas merujuk kepada PAS (Parti Islam Se-Malaysia).

    Kumpulan radikal itu menggunakan imej Menara Berkembar Petronas dengan bendera ISIS berkibar di bahagian atas bangunan pencakar langit itu. Mesej “Hari Penaklukan Segera Tiba” (hari penaklukan tiba tidak lama lagi) dipaparkan bersama jet pejuang yang terbakar.

    Awas fitnah barua LeeKwanYew@DAP Brother Anwar Bin Ibrahim setelah PH dapat merasakan kekalahan teruk PRN Jun 2023 nanti.

    Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak bahak sesama Melayu berantakan. Sampai ke sudah Jho Low tak dijumpai lagi bodoh sangat ke PDRM nih seko Jho Low pun tak bole tangkap... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah meluat ...!!

    PRN Jun 2023 ini adalah masa terbaik untuk melingkupkan semua saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew

    BalasPadam
  4. Reformasi = cronism+ appointing losers to ministers + exemption of law as thier whim and fancy + stone deaf+grudges

    BalasPadam