RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 12 Mac 2023

MAHATHIR MULA BERBUNYI KEMBALI


 

18 ulasan:

  1. Mei 2023 PRN akan diadakan maka kesemua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    Senarai barua barua LeeKwanYew@DAP yang melingkup semasa PRU 15 ialah

    Tun Mahathir acah acah power Melayu Islamik Pulau Batu Putih bagi anak Lee Kwan Yew
    Boboi COMANGO@MarinaGereja
    Azmin Mat Blur
    Nurul Liberal Pluris/Liberal
    Mak Lampir Mesra Along
    Mujahit @DosaPeribadi
    Kalit Samat@KalitGereja
    Rina Harun@LufikirSindri
    Saifuddin,
    Tian Chua
    Dr Hatta

    Antara pemimpin terkenal yang mengalami nasib sama adalah bekas perdana menteri yang juga pengerusi Tengku Razaligh, Mahahir Kalid, Rizal Marican , Pemimpin BN Perlis suma lingkup, Presiden Putra Ibrahim Ali (Putra-Rantau Panjang) dan bekas presiden PPP, M Kayveas (Ipoh Barat).

    Nama lain termasuk bekas naib presiden Amanah, Husam Musa (Pasir Mas), bekas presiden MCA, Ong Tee Keat (Warisan-Pandan), Naib Presiden MIC A Kohilan Pillay (Batu), bekas Ahli Parlimen DAP dan PKR, Wee Choo Keong (bebas-Wangsa Maju).

    Syukur my prediction 95% menjadi. Means my kempen from day one PH jadi kerajaan sudah diterima komen pembaca dan pengundi.

    Maka PRN Mei 2023 masih ada saki baki barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total.!!

    BalasPadam
  2. engkau pon termasuk perlu dihapuskan

    BalasPadam
  3. Mahdey...22 tahun tak mampu ubah sekolah vernakular. Skrg sibok menyalak.

    Yang pasti legasi dia dah lama menguasai negara. Kaya raya anak2, waris, proksi dan kroni. Kenyataan yg dia sendiri gagal bersuara!!!

    BalasPadam
  4. Awas fitnah jijik Brother Anwar Bin Ibrahim terhadap PAS dan Hadi Awang serta Pakatan Nasional. Celah mana datangnya terorris nama ISIS Al Malaka celaka ini..!?

    Ketua Polis Negara Acryl Sani Abdullah berkata polis tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan tegas terhadap anggota mereka sendiri yang terlibat dengan kegiatan haram.

    IGP sama bangang dengan ex IGP lantikan Tun Mahathir Mohamad si Amit Bedul yang menyatakan Jho Low bertukar jadi beruang Dan sampai sekarang IGP Acrylic Sani tak boleh cari Jho Low.. IGP Brother Malaysia rupa nya sama bangang dengan ex IGP Amit Bedul Tun Mahathir.

    Bodoh yang melantun lantun kebangangan mereka semua..!! Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sampai ke sudah tak dijumpai lagi... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah menyampah dan rakyat dah meluat ...!!

    Kenyataan beliau boleh ditafsirkan sebagai pengakuan bahawa bukan sahaja Polis Diraja Malaysia telah dikompromi, tetapi boleh diradikalkan oleh pelampau agama seperti Hadi Awang.

    kebetulan selepas Hadi mendedahkan rancangan jahatnya untuk menjatuhkan Kerajaan Perpaduan pimpinan Anwar melalui pintu belakang, kumpulan tempatan yang terlibat dengan kumpulan pengganas ISIS menyebarkan propaganda di media sosial rancangan yang sama untuk menggugat kestabilan kerajaan dan mengambil alih negara.

    Jelas sekali, ini adalah ancaman serius kepada keselamatan negara, yang diilhamkan oleh radikalisasi PAS. Di panggil "Pusat Media Al Malaka", dikaitkan dengan cawangan organisasi pengganas Negara Islam (IS) di Indonesia dan Filipina.

    Lagi pelik berita ISIS Al Malaka ini tersebar setelah Brother Anwar Bin Ibrahim baru sehari selesai memgadakan lawatan ke Filipina..!!

    Kandungan kumpulan itu, yang boleh didapati di web gelap, menunjukkan sokongan langsung kepada "parti politik radikal dan organisasi radikal yang ditubuhkan" - jelas merujuk kepada PAS (Parti Islam Se-Malaysia).

    Kumpulan radikal itu menggunakan imej Menara Berkembar Petronas dengan bendera ISIS berkibar di bahagian atas bangunan pencakar langit itu. Mesej “Hari Penaklukan Segera Tiba” (hari penaklukan tiba tidak lama lagi) dipaparkan bersama jet pejuang yang terbakar.

    Awas fitnah barua LeeKwanYew@DAP Brother Anwar Bin Ibrahim setelah PH dapat merasakan kekalahan teruk PRN Jun 2023 nanti.

    Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak bahak sesama Melayu berantakan. Sampai ke sudah Jho Low tak dijumpai lagi bodoh sangat ke PDRM nih seko Jho Low pun tak bole tangkap... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah meluat ...!!

    PRN Jun 2023 ini adalah masa terbaik untuk melingkupkan semua saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew.

    BalasPadam
  5. Masa untuk wujudkan rangkaian kartel mafia Melayu. Itu formula yang sebenarnya.

    60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

    Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

    Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

    Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

    Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

    Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

    Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

    Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Tan ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Pak Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bila banyak taikun Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia

    Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

    Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah TunM masih hidup, suatu rahmat yg Allah swt berikan kpd warga Mesia, samada untuk berterima kasih kpd beliau atau yg terlebih penting adalah untuk meminta maaf pd beliau atas apa yg munkin pernah terseret dalam melakukan penghinaan serta fitnah terhadap beliau oleh kerana terhasut oleh geng2 gestapo penipu gila kuasa yg telah berkomunislela sekian lama sehingga kehari ini.

    Mudah2an TunM terus sihat dan diperpanjangkan lagi usia oleh Allah swt, Amin.

    BalasPadam
  7. Bila nak tangkap dan heret Zety ke mahkamah...!?

    BalasPadam
  8. 12.24

    Ya alloh kau panjang kan lah umo nya 120 tahun lagi.. Nnti walaun kata Media tak Selamat plak kata walaun nya

    aminnnnn

    BalasPadam
  9. Bila nak rampas harta Zety Taufik Ayman...!? Bila nak heret Zety ke mahkamah..

    Semua mata sepet semua lepas.. Jho Low lepas kaya raya.. Anak Vincent Tan Navin tan lepas hukuman gantung, Torwong Tokong sunyi bunyi pun tak semua Kartel mata sepet semua lepas bebas.. Pulau Batu Putih sambil gentle telo labuh Tun bagi Kat anak Lee Kwan Yew


    MALAYSIA DARUL PUKIMAK

    BalasPadam

  10. IRI biaya PH,
    https://says.com/my/news/us-based-ngo-reveals-its-15-year-relationship-with-pakatan-harapan-leaders-before-ge14

    NED biayai PH.
    https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2021/08/30/reveal-funding-by-us-based-ned-suaram-tells-ph/

    nota: NED juga adalah penaja arab spring, isis, dan byk lagi gerakan harakiri diserata dunia.
    Buat carian jer pasti keluar byk cerita lar.

    .

    BalasPadam
  11. ..Skg laman Che Det dah out of dated. Tak ada sekor pun yang peduli. Peergh Che Det main tweet , bila nak buat Tik Tok yer..

    Kemain lagi gebang bangang Tweet pasal hantam manja kaum Cina yang dulu jadi darah daging keturunan dan kroni nya. Tetiba Suma topik pasal Melayu' ajer. Islam nya macam dah malu malu alah nak gebang..

    Biasalah acah acah power Melayu Islamik'. Citer pasal Melayu' ke main lagi selepas hilang deposit PRU15. Takkan baru 22 Bulan bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew@DAP tetiba gegak gempita nak cerita Melayu' balik..!!? Pantek la kau Tun.!!

    Pemimpin Melayu semua dah kena beli untuk dilaga lagakan dijadikan barua DAP@ LeeKwanYew.. semua pemimpin Melayu dah macam pantekk..!!

    Dulu fitnah Najib sampai togel dikerjakan sekarang fitnah Mahiuddin... Akhirnya Jho Low lesap dan kaum Jho Low tepok tangan ketawa terbahak bahak tengok barua barua mereka DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri dan sampai sekarang barua mereka iaitu kes Zety Taufik Ayman lesap 700 juta sampai sekarang terkinja kinja senang lenang.. macam pantekk la semuanya

    Inilah cara barua DAP@LeeKwanYew linkup dan laga laga kan kaum Melayu...

    Semua kaum Melayu jangan terikut terkinja Kinja pula jomm mari kita tengok Dan tepok tangan barua barua Melayu DAP@LeeKwanYew berbunuhan. Lagi cepat barua ni mampos lagi cepat Melayu bersatu semula.. haha tepokkk..!!

    Kat Mesia ni klu satu kapal dng gang Kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP spt Zety Taufik Ayman balun 700 juta duit AMLA, Nik Faisal ex CEO ASTRO balun berjuta juta helok ajer tak dirampas harta benda depa semua ..!!

    Terkini bekas ex IGP Musa Hassan pula dikaitkan dengan sekor lagi Kartel mata sepet berasal Dari Pulau Pinang bergambar bersama dng artisyang sangat sangag dikehendaki di Thailand Dan China untuk dihukum tembak.. Suma IGP Dan ex IGP terkait dengan gang Kartel DAP@ LeeKwanYew..

    https://www.sinardaily.my/article/191663/malaysia/national/police-open-investigation-paper-on-former-igp-musa-hassan-and-wife

    Nampaknya Melayu tak serik serik penguasa Melayu terkinja Kinja kena bodoh bangang kan oleh gang Kartel mata sepet ini utk melingkupkan orang Melayu sesama sendiri..

    Peliknya suma penguasa tertinggi PDRM, SPRM khususnya jadi alat melingkupkan bangsa Melayu itu sendiri dan bercakaran sesama sendiri sedangkan Kartel mafia mata sepet DAP@ LeeKwanYee lepas bebas seperti Jho Low dan ketua mafia ini.

    Anak taikun Nevin Tan tanam ladang ganja bebas lepas, penyanyi Melayu tanam ganja kena gantung... Macam pantek lagii laaaa kan.!!

    Beberapa bulan lepas ada 10 ada title Datuk bangsa Melayu trading semua kena soal siasat bagai.. Mata sepet mcm Quantum buat benda sama trading penguatkuasaan kerajaan buat pantekk bodoh buta tuli tak nnpk...!!

    Sedang kan Datuk Datuk treaders Melayu' ni bagi klas percuma online (free hokeyy..!) lagi. Bangsa mata sepet ni ada ajar trading percuma..!? LU FIKIR LAH SENDIRI..!!

    Kartel mata sepet ni tak suka tgk bangsa Melayu berjaya dan kaya raya lebih sikit dari kaum mata sepet.... Ini lah tragedi malang orang Melayu di negara sendiri..!!

    Mme nak kena scam lah dng tan sri mata sepet ni... sampai mampuih tak nak berubah ...

    PRN June 2023 ini adalah masa terbaik melingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew secara total.

    Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara...

    Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara... Kalau pandai trading kita bina rangkaian traders Kartel mafia Melayu' yang menjanjikan pulangan sangat lumayan

    BalasPadam
  12. Gerakan Tanah Air (GTA) diterajui Tun Mahathir setelah melingkup wang deposit PRU 15 dulu bakal mengambil pendirian membentuk pakatan bersama Perikatan Nasional (PN) sebagai satu usaha membentuk gabungan kekuatan parti Melayu terbesar di negara ini

    Kah kah acah acah power Melayu' Islamik' baru lepas bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew... Pastikan Boboi tidak jadi calon mana mana PRU atau PRN.

    Anak anak dia bukan Melayu' lebih pun julang plakad COMANGO LGBT Dan Gay kat Jln TAR..

    Udah lupa ke anak beranak julang plakad Sksuality Merdeka LGBT Lisbo politik toksik bersama DAP@ Hanna Yeoh..

    Berambossss la kau Tun jadi warga negara Lee Kwan Yew mana tahu anak Lee Kwan Yew jadi wakli Parti Melayu'.kat Pulau Batu Putih nanti... Silap ari bulan.mengenang jasa jadi barua DAP@ LeeKwanYew Pulau Batu Putih tukar nama pada Pulau Mahathir..

    Berambossssss kauu

    BalasPadam
  13. Aljubori tak boleh buat apa apa Program Ziarah Gereja, Mana pergi Acah acah Power Melayu' Islamik' Tun dlm Bab ni.. kat Tweet ke main pasal Melayu' itu Melayu' ni bagai..Menteri guna Dana kerajaan kempen Ziarah Gereja Kementerian Belia Sukan.. ... Tuan Guru ziarah gereja dulu tak guna Dana kerajaan

    Baru bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew...

    Bab program ziarah gereja Tun acah acah power Islamik' dah masuk lubang gua balik semula..

    Pantek la kauuu semua...!!

    BalasPadam
  14. While Brother Anwar Bin Ibrahim ( BABI) did not make specific mention of any incident, Anwar’s comments come at a time of controversies surrounding indie film Mentega Terbang, accusations against the youth and sports minister of proselytising Christianity to Muslim youth, and the ban on politicians from delivering religious talks in mosques in several states.

    So to our Brother... What's your next action of Mentega Terbang actor,. Actress, Director film and all crew..!?

    Jail them and tangkap them, denda them, saman them or just warning them with 'talk cock' and 'pha chu cheng' action only

    #talkcockandpachucheng

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ustad hadi atau Ustad midin ajar

      Padam
  15. AKHIRNYA MENTERI SOKAN HANNA YEOH DARI DAP TUNDUK DENGAN TEKANAN..

    Kasi ajar menteri DAP ini cukup cukup... Tahniah pejuang pejuang Islam Dan NGO Islam semua...!!

    Guna Dana kementerian anjur Ziarah Gereja dana rakyat..Tuan Guru lawat gereja guna dana sendiri..

    Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Impact Malaysia, Ahmed Faris Amir berkata, agensi di bawah KBS itu akur sepenuhnya dengan arahan Menteri Belia dan Sukan, Hannah Yeoh.

    “Program itu sah dibatalkan susulan penggulungan Menteri di Parlimen, baru-baru ini. Tiada sesiapa menghadirinya termasuk belia Islam dan penganjuran program seumpama ini diserahkan kepada Kementerian Perpaduan Negara

    Tahniah pejuang Islam dan NGO Islam

    #pmXharapphachuchengajer

    BalasPadam
  16. Ingat...!! Ini Kris bukan sebarang Kris ..membujur lalu melintang Cina Doll saya sondol semua.

    Kamu cuba rampas (kerajaan) silakan…. Tetapi, kami (ahli PKR) siap dengan keris, membujur lalu, melintang patah,” kata PMX.

    Ini gelanggang saya, sebagai presiden PKR, empat bulan saya bersabar. Saya bicara cara teratur sebagai perdana menteri.

    “Hari ini saya bicara sebagai presiden PKR, sebuah gerakan reformasi. Mahu ugut kita dengan perhimpunan, ugut bahawa kita takut bertindak kepada orang rasuah.

    “Saya tak makan ugutan itu. Ada kuasa kita laksanakan. Walaupun tidak menamakan mana-mana pemimpin pembangkang, Anwar dipercayai merujuk kepada gabungan parti Perikatan Nasional (PN) yang menjadi kerajaan sebelum ini.

    Kita siap dengan keris, membujur lalu, melintang patah,” kata Brother Anwar Bin Ibrahim.

    Kris bangkok Cinadoll bawak sekali ka..!?

    BalasPadam
  17. Barua DAP@LeeKwanYew yang sudah dibakulsamphkan iaitu Tun Mahathir guna tema Melayu' untuk melawan Brother Anwar Bin Ibrahim barua terbaru DAP@LeeKwanYew sekarang ini.

    Pada orange Melayu' sekelian elok jangan campur urusan barua barua DAP@LeeKwanYew ini lagi.

    Tun terkenal dengan lidah bercabang nya acah acah power Melayu' Islamik' sambil Pulau Batu Putih diberi percuma pada anak Lee Kwan Yew. Tun cuma nak selamatkan Boboi Dan anak cucu COMANGO nya saja

    Melayu' harus rapat kan berisan dan jangan terkinja Kinja dengan permusuhan Dua barua DAP@LeeKwanYee ini..

    Orang Cina tunggu masa saja bila kedua barua Melayu' mereka ini bercakaran Maka orang Melayu' akan berpecah dan dilaga lagakan lagi... I adalah stratigi Lee KwanYew@DAP untuk membatu apikan orang Melayu' bercakaran den terus berantakan sesama sendiri..

    Biarkan saja barua barua DAP@ LeeKwanYew ini berbunuhan. PRN Jun 2023 ini masa kita lingkupkan saki Baki barua LeeKwanYew@DAP dari tampuk kuasa...

    Ingat Kes sekor Cina Jho Low semua orang Melayu' berantakan sesama sendiri. Jho Low sampai sekarang bebas lepas kaya raya. Ada DAP MCA Geraka kutuk dan desak Jho Low ditangkap dihadapkan ke muka pengadilan.

    Malah kaum Cina anggap Jho Low pejuang yang menghancurkan kerajaan Islam dikuasai BN.

    PRN Jun 2023 masa terbaik kita lenyapkan saki Baki barua barua DAP@ LeeKwanYew Dari tampuk kuasa Putra Jaya

    BalasPadam