RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 22 Jun 2023

GELAGAT LEBAI


 

3 ulasan:

  1. Ye lar apa2 saja lar lebai2 nih, asyik2 duk main pi surau masjid, baca kitab baca doa baca tahlil.. cakap jujur-jujur..
    tu jer yg depa tau...

    nih tengok pmx nih, menyanyi, berjoget gila-gila meloncat-loncat macam monyey walaupu usia dah tua bangka, telfon kugiran lgbtq, ...
    mspin sana spin sini.. inilah dia baru best, baru power....
    kira macam nabi yusof la kalau ikut kitab suci ajaran madani kalau ber-gelagat macam tu..
    nih baru kira sunnah madani
    harga minyak akan naik selepas prn 6 negeri,
    harga letrik dah jadi harga madani,
    ikan ayam telor seua dah dimadanukan, dah dirahmahkan, dah jadi premium dan berharga madani yuk yuk yuk.

    kala ada yg kritik mahal la, apa la.. jangan beli la yer,
    jangan beli yang madani premium rahmah yang harga mengikut kebijakan pamarentah suci murni..

    kalau rasa harga ringgit jatuh jangan guna ringgit, guna laduit rupiah indon,
    hoh hoo,
    hoihoiyahoi premium manyak power woo, beijeing indon mix import wooo..

    lepas prn nanti lgibiti pun akan dapat taraf madani rahmah jugak kot woo.. premium lagi wooo.

    BalasPadam
  2. Buktikan Kerajaan MADANI benci rasuah dengan mendakwan keluarga Zeti Taufik Ayman dan anak penyamun mereka dalam Kes terang lagi bersuluh AMLA Kes 1MDB sebanyak 700 juta

    Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyatakan di Dewan Rakyat bahawa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak menemui sebarang bukti kesalahan jenayah yang didakwa dilakukan Hakim Mahkamah Rayuan, Datuk Mohd Nazlan Mohd Ghazali ketika mengendalikan kes SRC International.

    Kerajaan MADANI pimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak serius untuk menangani rasuah apabila kes Hakim Nazlan Mohd Ghazali dikompromi dengan menyatakan tiada terdapat pelakuan jenayah.

    Tun Mahathir juga terlondeh apabila tidak dapat menjawap , malah lari dari menjawap apabila terkait kes bekas Gabenor Bank Negara Zeti Aziz dan rasuah RM700 juta.

    Penyokong Najib mula hairan kerana apa yang dijelaskan Anwar itu berbeza dengan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-undang dan Reformasi Institusi), Datuk Seri Azalina Othman Said di Dewan Rakyat pada 6 April lalu.

    Asas yang kuat untuk kes SRC membabitkan Najib dibicarakan semula dengan hakim yang dilihat tidak berat sebelah dan tidak bias agar keadilan dapat ditegakkan untuk semua.

    Najib teraniaya! Isham Jalil mahu PM teliti semula penglibatan Hakim Nazlan dalam kes SRC

    Pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim disarankan agar meneliti semula penglibatan Hakim Mahkamah Rayuan, Datuk Mohd Nazlan Mohd Ghazali dalam penubuhan SRC International Sdn Bhd (SRC) pada tahun 2010 untuk tujuan keadilan dan mengelakkan penganiayaan ke atas bekas Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

    Jika bersungguh sungguh DSAI mahu benteras rasuah seperti yang diulang cakap oleh Anwar sendiri, maka kes Bekas Gabenor Bank Negara Tan Seri Zeti Aziz boleh memberi peluang kepada Anwar untuk ‘redeem’ kerajaan nya serta pembuktian kerajaan MADANI serius benteras rasuah.

    Bahana lulusan sastera klas 3 mengulas dengan menteri yang ada jurusa. Undang undang bila bercakap..!!

    Masa PRN Jun 2023 ini lah perlu diajar secukupnya kesemua saki baki barua barua DAP@LeeKwanYew secara total...!! Masa sudah tiba dan siap sedia pertempuran digelangang peti undi... Ayohhh lingkupkan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew kali ini..!!

    BalasPadam