RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Isnin, 12 Jun 2023

KING MAKER JADI KING JOKER

 


4 ulasan:

  1. ph dan menipu berpisah tiada.

    BalasPadam
  2. khabarnya secara tidak rasmi Mca dan Mic dah pun sertai PN dan akan ada calon dari ahli mereka akan bertanding dengan menggunakan tiket PN di PRN6Negeri.

    BalasPadam
  3. Umno masih tidak berubah daripada perangai yang ditolak pengundi atas pagar, iaitu angkuh, takabur dan bertindak sebagai abang besar.

    Desakan Ketua Pemuda parti itu, supaya Parti DAP memohon maaf pada parti itu sebagai cara melebutkan hati ahli/penyokong parti itu terhadap DAP, sebenarnya hanya mencari kambing hitam, sedangkan sepatutnya Umno lah yang perlu meminta maaf pada kaum melayu agar hati kaum itu lembut hati pada parti itu, kerana selama 60 tahun menunjangi kerajaan, akan tetapi gagal menunaikan aspirasi kaum itu.

    Kedah, Kelantan dan Terengganu, bakal dimenangi PN/PAS dengan mudah.

    Faktor penolakan akan lebih tinggi, terhadap calon-calon Umno berbanding calon-calon PH.

    Kelebihan jika calon PH, penyokong parti itu akan full force menyokong, sebaliknya jika calon Umno/BN, tidak berlaku penyokong PH akan full force menyokong. Pengundi atas pagar lansung terus menolak calon UMNo kali ini..

    Selain kerjasama PH/BN tidak menguntungkan kedua belah pihak, PH bimbang, PN/PAS akan menang kerusi dengan jumlah yang signifikan di Negeri Sembilan, Selangor dan Pulau Pinang.

    Saya Ulanggg..

    Umno masih tidak berubah daripada perangai yang ditolak pengundi atas pagar, iaitu angkuh, takabur dan bertindak sebagai abang besar sedangkan UMNo bukan tuan tanah dan hanya menumpang kasih sayang Pakatan Harapan diketuai parti DAP@LeeKwanYew..

    BalasPadam
  4. Ahli partti pkr kebanyakanya iq bawah 80.

    BalasPadam