RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 3 November 2023

TERPALING PALESTINE

 


10 ulasan:

  1. Masa jadi pembangkang: kita akan laksanakan hudud.Akan bentang ruu355
    Masa jadi kerajaan:kita tak dpt laksanakan hudud krn masih ramai rakyat yg miskin.
    Kita tangguh bentang ruu355
    Dah jadi pembangkang:kita nak laksanakan hudud.

    Semoga manusia ini dilaknat dunia dan akhirat.Munafik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lobai inilah masa ada jawatan dan bila ada konflik di palestine mengatakan negara kita akan bersikap neutral.
      Bila tuhan tarik balik jawatan nya dialah manusia yg ingin dipandang sebagai hero malaya.

      Padam
  2. Tak kesah apa pun fahaman politik korang diharap kita sama-sama boikot produk zionist.
    Sekurang-kurangnya kita mampu mengecilkan perolehan mereka yang digunakan untuk membunuh rakyat palestine.
    DihadapanNya kita mampu menjawab sumbangan kita yang kecil tapi penuh makna.
    FREE PALESTINE!!!!

    BalasPadam
  3. Lobai Pas mana ada teloq nak pi lawan di Gaza. Cakap saja lebih, depa la yg paling Islam. Semua kerana nak impress walaun yg mudah kena scam.

    BalasPadam
  4. Parliment Ireland mengusulkan duta Isreal didesak tinggalkan Ireland dan usul memutuskan hubungan diplomatic dengan Isreal dijangkakan diluluskan hujung November 2023 ini.

    Sepatutnya Malaysia dan Indonesia juga mengusulkan Singapura supaya memutuskan hubungan dengan Isreal dan Malaysia dan Indonesia memutuskan hubungan diplomatic dengan Singapura kerana Singapura adalah rakan strategic Isreal di rantau Asia Tenggara dengan gelaran Singapura sebagai Little Isreal di Asia Tenggara.

    https://ismaweb.net/2023/11/03/15-negara-putus-hubungan-dengan-israel-bukti-tekanan-pada-netanyahu-makin-kuat/

    5 negara iaitu Bolivia, Chile, Jordan, Bahrain, Colombia sudah memutuskan hubungan diplomatic dengan Israel bukti tekanan pada Netanyahu makin kuat . ‘Apa guna hubungan diplomatik dengan pihak menuju kehancuran, dipenuhi jenayah’.

    Duta Israel ke Manama juga telah meninggalkan Bahrain. Sehari sebelum itu, Bolivia mengambil langkah sama apabila menjadi negara pertama di Amerika Latin yang membuat keputusan memutuskan hubungan diplomatik.

    Dari dolu lagi dah peringat lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import yg tinggi dikenakan bagi mengajar Singapura yang menyokong pembunuhan genosid Isreal di Gaza.

    PN menang dan tubuhkan kerajaan Baru ( insyallah menang PRN) dasar kerajaan perlu ditukar maka diwajibkan perkenalkan dasar dasar separti dibawah ini.

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Spt ujudkan Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus supaya Melayu' screw Melayu Dari ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.

    Peristiwa seperti kes Jho Low lesap kaya raya sambil tepok tangan dengan melagakan pemimpin barua Melayu belaan kaum DAP@ LeeKwanYew tengok Melayu berbunuhan sesama sendiri dimana semua barua barua Yahudi belaan DAP@LeeKwanYew ini perlu dihapuskan semuanya..

    Untuk PRN Kemaman 'No Boboi No PejWang' perlu diteruskan..!!



    BalasPadam
  5. Malaysia dan Indonesia sepatutnya putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura yang menyokong genosid Isreal di Palestine

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini..Tak kan Melayu nak bergantung pada rangkaian mafia Kartel lendir, kartel judi, kartel bapak ayam, kartel dadah, kartel arak, kartel babi.

    https://youtu.be/cW4AjWNkFCE

    Kartel mafia mata sepet yang monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Ini lah kebodohan pemimpin Melayu 60 tahun lama nya dibaruakan oleh kaum mata sepet ini sambil bergantung harapan pada kartel mafia LeeKwanYew@DAP/MCA tak guna ini. Bagai mana Kartel mafia Mata Sepet mengawal PDRM

    https://www.youtube.com/live/dHMzpS7VQfY?feature=share

    Pemimpin Melayu dan PM silih berganti tapi kartel kartel mafia mata sepet tetap orang yang sama, tetap nama yang sama dan tetap menguasai semua sektor perekonomian negara..

    https://youtu.be/Swg-XZ3BJ-c

    Formula mereka mudah sebab nya PM yang ada dolu memang dibawah kawalan kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP/MCA berpusat di Singapura@Little Isreal Asia Tenggara..!!

    Ayoh semua bangun orang Melayu lingkupkan pemimpin barua mereka ini dari tampuk kuasa negara pada PRU akan datang. Tan Sri Musa kata Najin tiada kaitan dengan Altantuya

    https://youtu.be/_YEsQYjdAxU

    Kalau dolu ada billionaire Melayu tetapi mereka di adu dombakan di batu apikan sesama sendiri supaya berbunuhan dan bercakaran sesama Melayu. Ujudkan Team A dan Team B dalam Parti UMNo supaya kartel ini mudah membatu api dan adu domba supaya berbunuhan sesama Melayu..!!

    https://youtu.be/L8krgm7b5ds

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRK Kemamang ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    Bila lingkup saja saki baki barua DAP@ LeeKwanYew ini maka Singapura akan terkesan teruk... Malaysia boleh lupakan Singapura terus dan rapatkan hubungan dengan jiran serumpun Indonesia sempena lawatan hangat Jokowi di Malaysia minggu lepas..!!

    Pedulikan Singapura, lupakan Singapura..!!

    #LingkupkanbaruaLeeKwanYewPRNini

    BalasPadam
  6. Dah Tahu Singapura little Isreal Asia Tenggara sokong genosid Isreal di Gaza pemimpin Melayu Islam di Malaysia dan pemimpin Islam Indonesia Masih terhegeh hegeh simpan suit di Singapura...

    Bodoh vaangang berringkek tingkek...

    BalasPadam
  7. Indonesia lebih maju ke depan dalam perang Isreal - Palestine dng menghantar kapal hospital belajar ke Laut Gaza untuk merawat mangsa genosid Isreal...

    Malaysia di bawah kerajaan anak anak papa la sung tidak membantu dari meterial spiritual...

    Kerajaan anak anak papa lebih cakap Dari bertindak... Cakap beegegar gegar sambil garu telo labuh anak anak papa

    Kikikiki..

    BalasPadam
  8. Pada anak anak papa sekliam hidup ini mesti Ada wawangsam...

    Cakap kena confidem...

    Cakap dam jerit terpekik telolonmg pun kena clear..

    Bukan Nak terpekik terlolomg goremg sanam sinim macam oranmg "BANGANG' aje'm..!!

    Akhirnym duduk garu telo labuh papa'm aje'mm

    Kah kah kah

    BalasPadam
  9. Tahniah Indonesia kerana terus ke hadapan dalam music bantuan kemanusiaan ke Palestine dan Gaza...

    Malaysia era kerajaan anak papa Lansing tidak buat apa apa... Kerajaan Malaysia sangat bacul...

    Sangat bacul kerajaan anak papa Kali ini dalam bantuan misi kemanusiaan..

    BalasPadam