TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Sabtu, 15 Ogos 2009

FOTO - DEMO ANTI ANWAR, BERPULU RIBU BERHIMPUN

JOHOR BAHRU 12 Ogos - Lebih 10,000 orang dijangka menghadiri perhimpunan raksasa bagi melaungkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pengkhianat bangsa di Padang Merdeka Batu Pahat, dekat sini Jumaat ini.

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0813&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm



Gambar berpuluh ribu berhimpun Anti Anwar.....hehehehe...

11 ulasan:

  1. yg baki tu x sampai lagi kot...hehehe

    BalasPadam
  2. hehehehehe..org knuri kwenpn lg ramai dr tuh!
    huahuahuahuahuahua!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. TARAK TRANSPORT FREE & NASIK LEMAK BUNGKUS FREE MANA DEPA NAK MAI ! BAGI LA RM SORANG 50 KA MESTI DEPA SERBU BULAT MACAM TSUNAMI MAI TURUN HAHAHA ! ALIF-MIN-NUN-WAU = SARKIS !
    KAHKAHKAH !

    BalasPadam
  4. dia org tak smpi sbb fru dh tembak air dan gas pemedih mata sebelum dia orang sampai ke lokasi.

    BalasPadam
  5. Seorang prof. ekonomi menjawab pertanyaan saya
    tentang harta kekayaan di Malaysia bahawa 12 hingga 15 keluarga orang yang saya sebut ada kebenrannya. Bagaimana pun untuk membuktikannya sangat sukar. Fahaman saya sebab semua harta itu tertutup dan ia berlapisan dan menjaring kemerata bidang niaga dan ekonomi.
    Majalah FORTUNE memberikan senarai nama orang kaya Malaysia seperti R Kock tetapi saya tidak dapat cari DAIM yang diam.
    MAHATHIR PUN TIDAK TIMBUL. AAWANYA pun belum timbul tetapi ANANDA
    Anwar mungkin dalam "UN-FORTUNE", bukan harta tetapi kekyaaan pahala sebab ia kena fitnah terhebat dalam gelanggang politik antara bangsa terutama zaman MAHATHIR-ABDULLAH dan NAJIB. ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALANYA.
    TUNGGULAH. LIHATLAH. FIKIRLAH WAHAI MELAYU ISLAM YANG KIAN PANAS DAN MENGGANAS. KOSNYA MASING-MASING BAYAR SEKARANG DALAM ANSURAN...MAAF. AHMAD

    BalasPadam
  6. Apa nak dikato,diorng yg dtg semua nya ketua umno bahagian,cawangan,kontraktor yg dpt habuan,tok2 4 dan yg paling ramai sekali ialah SB2 yg dapat arahan pihak atasan.

    BalasPadam
  7. ramai tak berani datang sebab takut sumpah makan diri jadi beruk dan monyet, amanat tok ketua mereka dulu kalau demo jalanan umpama beruk dan monyet!!

    BalasPadam
  8. Oooooi........ramainya, kalau tak nampak kata Pak Belalang nak mati la.......kah kah kah...!

    BalasPadam
  9. Sebenarnya DSAI bukanlah pengkianat melayu sebagaimana yg dicanangkan olih muhyiddin. DSAI merupakan sumber kekuatan kpd PR. Utk mielemahkan kekuatan PR, Muhyiddin terpaksa mencari kelemahan DSAI dgn mempromosikan DSAI sebagai pengkianat kpd org2 melayu. Begitulah pemikiran Muhyiddin yg dayus dan sempit. Kalaulah DSAI sebagai pengkianat melayu, bagaimana dgn khir toyol dgn istananya, Nazri Aziz dgn permit teksinya, Mat Taib dgn wang berjuta2 bawa keAustralia,Najid dgn jet sukoi dan kapal selam, Idris Jusoh dgn moonsun cup, Rafidah Aziz dgn APnya,Annuar Musa dgn PPRT, Projek pelabuhan kelang,isu tanah2 melayu diprojek iskandar yg diberi kpd Singapura dan banyak lagi yg bolih dipertikaikan. Mereka2 ini adalah pemimpim2 UMNO. Apakah mereka ini bukan pengkianat kpd bangsa melayu? Janganlah muhyiddin hendak mencari publisiti murahan yg sempit dgn mengatakan DSAI pengkianat kpd bangsa melayu, dgn berselindung dibelakan UMNO sebuah parti yg nak reput ditelan zaman.Aku jugak melayu dan selagi aku hidup, percayalah aku tak akan beri satu pun undi kpd UMNO, parti yg penuh dgn perasuah dan zalim. Kata nak bela bangsa ku tapi pembelot dan pentingkan kroni2 dan keluarga sendiri.Aku harap disuatu hari nanti, diPRU13, UMNO akan terkubor zaman berzaman..

    BalasPadam
  10. Lain pulak yang aku tengok...ramai sekali mungkin 100,000 kut... he he heeeee..

    BalasPadam
  11. wah ramainya..apa kamu org tak nampak kah segala uman selsema babi dari babi nasional (BN)

    BalasPadam