RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 11 Oktober 2009

FOTO - WAJAH SEORANG PEJUANG ISLAM DI BAGAN PINANG


Lihatlah wajahnya. Jelas penuh kesabaran di dalam memperjuangkan Islam dan menolak pemimpin rasuah untuk ditabalkan sebagai Wakil Rakyat di Dun Bagan Pinang. Apakah beliau berbaloi dengan perjuangannya sehingga bibir pecah? Di sisi dadanya terlekat lencana wajah kepimpian Ulamak dan beliau redha menyapu darah dibibirnya asalkan kepimpinan Ulamak utuh di dadanya. Mudah-mudahan insan mulia ini dirahmati Allah perjuangannya dan semangat beliau ini akan diwarisi oleh tujuh keturunannya nanti. Apa yang pasti, beliau tidak kesal untuk berjuang bersama PAS kerana PAS satu-satunya parti yang berjuang untuk Islam.

Seandainya, InsyaAllah, PAS menang, sudah pasti insan ini orang yang paling gembira. Sekiranya, Na`Uzubillah, parti rasuah itu menang, insan ini tidak akan berdukacita kerana darah yang mengalir di bibirnya itu pasti akan menjadi saksinya di dalam kubur dan di Akhirat nanti. Ya, Allah, kurniakanlah kemenangan kepada Islam dan kurniakanlah kepada kami zuriat yang mempunyai semangat jihad seperti insan ini, Amin.

4 ulasan:

  1. sorang lagi mangsa bebalism telah tercederakan..
    PAS 4 all...halal bagi kami je..

    BalasPadam
  2. anda dinasihatkan agar berendam di jeram toi sehingga kembali sedar..lama sangat kena kencing kat hamPAS

    BalasPadam
  3. INI DI KATAKAN PERJUANG ISLAM ? BAIK KITA FIKIR BAIK BAIK DENGAN AKAL YG WARAS...ISLAM TAK MENGAJAR KITA BERMUSUHAN LAGI LAGI DENGAN SESAMA ISLAM.KERANA FAHAMAN POLITIK INI LAH JADINYA....KITA LUPA.AKHIRNYA KITA SESAMA KITA TERSADAI TAK KE MANA..

    BalasPadam
  4. Yang memukul saudara kita sesama Islam ini pun mengaku Islam jugak, tapi mengaku je Islam tapi tidak mengamalkan kehidupan Islam.

    Manusia yang mengambil wang rasuah itu pun mengaku Islam jugak, manusia yang minum arak pun mngaku Islam jugak tapi itukah yang di ajar oleh Islam??

    BalasPadam