RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Ahad, 11 Oktober 2009

TAHNIAH MUSA HASSAN KERANA PANTAS KILAT BERTINDAK!!


Polis diarah siasat Anwar

SHAH ALAM – Sepasukan polis diarahkan mendalami siasatan terhadap kes Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Sri Anwar Ibrahim yang didakwa mempunyai simpanan ‘master account’ sebanyak RM3 bilion.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa: Hassan berkata, pasukan itu turut diarahkan membuat rujukan dengan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

:Menurutnya, tujuan rujukan tersebut dilakukan kerana kertas siasatan terdahulu pada tahun 1999 yang pernah dilaporkan kepada Badan Pencegah Rasuah (BPR pada waktu itu) berhubung isu yang sama masih dalam siasatan pihak terbabit.

“Kertas siasatan yang pernah dilaporkan kepada BPR sebelum ini berhubung isu yang sama masih dalam siasatan mereka dan di pihak kita pula, siasatan terdahulu tidak pernah ditutup.

“Jadi di sini saya telah mengarahkan pegawai saya supaya membuat rujukan dengan SPRM untuk mendalami lagi siasatan itu termasuklah laporan yang baru kita terima,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian di sini, semalam.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas gesaan Ketu:a Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin agar polis mengadakan siasatan menyeluruh terhadap Anwar susulan dakwaan rakan karib Anwar, Datuk S Nalakarupan./Baca seterusnya di akhbar Sinar.

10 ulasan:

  1. eh cepan sungguh hang siasat anwar awat hang tak siasat isa samad ,hang tak siasat isa pun seluruh dunia dah tau isa rasuah termasuk hang pun.pirah musa hasan.anak penang...

    BalasPadam
  2. Anak PR Selangor11 Oktober 2009 2:38 PTG

    Celakalah engkau hai Musa Hassan...

    BalasPadam
  3. oi anak ustaz!! pak hang ta bagi tau kat hang ka yang ada dua malaikat dok catit kerja buat hang tiap2 hari???

    BalasPadam
  4. ketua polis berwajah Ayah PIN siapa dia? cuba teka.!

    BalasPadam
  5. Biarlah. Cara dia cakap macam buat keja. Tapi kalau pasai orang UMNOOOOOOO macam siput. Aku cakap terus terang, memang x selamat hidup hang di dunia dan akhirat. Hang pegi mintak kat BH Tan hang.

    BalasPadam
  6. Kamu tak layak jadi Ketua Polis Negara. Kamu
    hanya nak siasat Anwar. Bagaimana dgn Khir
    Toyo, Najib dgn kapal selamnya, Sammy Vellu,Mahathir,khairy, dan semua perasuah
    negara. Kenapa kamu tidak siasat, sedangkan
    repotnya bertimbun2. Muka kamu layak menjadi
    peraih ikan bukan ketua Polis. Kamu jadi ketua polis pun atas budi kamu memalsukan kes2
    Anwar. kamu dah pun tua, hampir 60 tahun dan
    tak lama lagi akan menemui tuhan. Bertaubatlah
    kerana perbuatan kamu yg lalu hanyalah fitnah
    semata2.Kamu ketua polis yg jahat dan tak betul
    dan macamana aku nak menghormati kamu. Kalau
    aku umor panjang, aku nak lihat sajauh mana
    lakonan2 kamu terhadap Anwar. Aku jugak ingin
    lihat sejauh mana qadha tuhan dimasa tua kamu.
    Kebiasaannya org jahat seperti kamu akan dilaknati tuhan sepanjang masa.. sama2 kita
    lihat dan tunggu

    BalasPadam
  7. CELAKALAH KO MUSA HASSAN SEKIRANYA KO BERTINDAK ATAS ARAHAN YANG BERTUJUAN UNTUK MENGAIBKAN SESEORANG & RASA DENDAM. SEMOGA AZAB CILAKA YANG AMAT DAHSYAT KO RASAKAN SEMASA HANYAT KO

    BalasPadam
  8. smoga sluruh ahli keluarga KPN ini mati dalam kehinaan satu persatu. Amin Ya Rabbbal alamin

    BalasPadam
  9. Ehh cepat betul Musa Hassan nak siasat Anwar?
    Sepatutnya Musa Hassan mesti berlaku adil
    terhadap Anwar. Kalau Anwar nak siasat, kenapa
    Najib dgn kes tantuya tak nak siasat? Inilah
    Ketua polis yg tak layak jadi ketua polis, penakut dan tak betul. Layak jadi tukang picit.
    Kamu org Islam dan biarlah berlaku adil dan
    betul dlm tugas2 kamu. Memang sewaktu kamu
    berkuasa, kamu bolih buat apa saja, tapi kamu
    pasti ingat kuasa kamu tidak selama2nya. Selepas kamu pencen nanti, kamu akan menghadapi
    hari2 tua kamu dan kamu akan lihat qadha tuhan
    nanti terhadap org2 yg zalim dan tak adil. Setiap kali aku melihat muka kamu dimana2, aku
    menyampah sekali.. memang kalau direnung muka
    kamu, muka kamu tidak ada nur cahaya kebaikan,
    walauon kamu anak saorg ustaz. Wajah2 muka kamu
    layak jadi penghuni neraka..

    BalasPadam
  10. Begitulah kualitinya Musa Hassan sebagai KPN
    yg dihasilkan olih UMNO BN selepas 52 tahun
    Malaysia merdeka..peranan yg dimainkan olih
    kamu sebagai KPN amat jijik sekali dari kaca
    mata raayat.

    BalasPadam