RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 8 Oktober 2021

PRN MELAKA - PH PUNYAI HARAPAN CERAH


 

4 ulasan:

  1. ya...betul tu..harapan serah "tertiarap"...

    BalasPadam
  2. YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) IS CROCODILE’S TWO HEAD
    To all Malaysians,
    We would like to inform all Malaysians about Gombak MCA Chief YIP KUM FOOK using (wage) Buddhist monks from Myanmar for the services of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, No 19 Jalan 38 Desa Jaya, Kepong, 52100 KL. Myanmar monks always make mistakes and people cheat. YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) is a two-headed crocodile, now he always says to people, MCA will die after GE13

    On the other hand, YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) is always silent and does not take any action, maybe YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) shared evil with Buddhist Monks from Myanmar. We are very sad about that.

    Hope the people must be careful and notice that this matter and thank you.

    BalasPadam
  3. DARI BLOG OTAI REFORMASI SHAHBUDIN HUSIN

    Audio krisis Melaka: Siapa intip, bocorkan rakaman perbualan? Berbaloi kah..!?

    kah kah kah.... setakat rakam audio ni renti kan lah... setakat rakam audio apa ader hal bro Bodin ooii... ada Video pun bole kata 'blur' sama tapi tak serupa.. bingai..! sama macam kes CCTV dan DNA brus towel botol mineral suma bangang bingai.. sbb nya mudah tu musuh memasing kan..!!

    Sejak semalam telah berlegar di media sosial satu rakaman audio yang didakwa antara bekas Ketua Menteri Melaka, Idris Haron dengan Perdana Menteri, Ismail Sabri Yaakob.

    Perbualan yang dirakam itu berkisar mengenai pergolakan politik Melaka selepas Idris dan tiga lagi Adun menarik sokongan menjatuhkan Ketua Menteri, Sulaiman Md Ali minggu lalu.

    Link "muka mirip mirip pendakwah" pulak tersebar. Dulu muka "kabur" sekarang "mirip" pulak... esok lusa mungkin 'nyaris' si polan pulak pas tu 'macam si polan tapi tak sama' lepas tu 'hampir hampir sama tapi tidak hampir' macam tu lah kesudahan nya sampai Abg Jamil mampos.. oops itu filem Madu 3.. kikiki

    https://www.rotikaya.com/video-aksi-tak-senonoh-atas-katil-lelaki-mirip-ebit-lew-tersebar/

    Bagi yang biasa mendengar suara Idris dan Ismail, baik secara perbualan biasa atau melalui televisyen, pasti tidak sukar mengenalpasti bahawa audio itu adalah melibatkan kedua-dua mereka.

    Bodin ohh Bodin... stakat audio tak laku dahhh... ada video pun kabur la, besi la... video tag line "Allah sayanggg" stakat tunjuk burung punai pun nak kata superimpose teknologi tinggi jugak kerr.... alahai dengar tagline 'allah sayangg semua' hati memasing cair balik.. macam berak cair semua tak baik buruk sangka..puiii...!!

    Itu pun ada walaun kata tekonlogi tinggi pala punai dier la weeeiii...!!

    Orang miskin bodo bangang jer yg suka terkinja kinja...!! Orang ternama orang kayangan buat fitnah jijik itu fitnah jijik ini dan orang kaya raya dan ikon ikon tersohor bila kena suma buat buat bodo bangang jadi bisu sambil senyum tepok tangan..!! mcm jilaka suma.!!


    #macamjilakasialsemuanya

    BalasPadam
  4. To all Buddhist devotees ...
    YIP KUM FOOK(LAWYER) drove the monks out of the temple or SAMNAK SAMBODHI, Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur
    he used gangsters to drive the monks away and also called the police to harass the monks in the temple and YIP KUM FOOK(LAWYER) disrespected the Buddha and the monks

    Kepada semua penganut Buddha ...
    YIP KUM FOOK (LAWYER) menghalau para bhikkhu keluar dari kuil atau SAMNAK SAMBODHI, Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur
    Dia menggunakan samseng untuk mengusir para bhikkhu itu dan juga memanggil polis untuk mengganggu para bhikkhu di kuil dan YIP KUM FOOK (LAWYER) tidak menghormati Buddha dan para bhikkhu
    Thanks
    Ng, Kepong

    BalasPadam