RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 5 Oktober 2021

MAHIADIN VS NAJIB, PAK MAIL GOYANG KAKI....

 


2 ulasan:

  1. Mana tak najib bengang bila mahiadin dan mentornya batal projek hsr tapi sambung semula tapi jajarannya diubah dengan pampasan melebihi rm300juta kpd singapura.
    Yg malang projek tersebut dikatakan dpt kpd kroni mahiadin dan mentornya....hmmmmmm

    Rasa-rasanya puak yg legasinya bergantung urusan dan sebati dgn kronisme dan nepotisme nie WAJIB dikuburkan pru15 nanti.

    Watak mentor dan mentee nampak baik dan alim. Yang sekor tua tu asyik promote dia anti rasuah tapi bagaimana anak2, proksi dan kroni suku sakatnya kaya raya mendadak.
    Nak bicara hal rasuah tapi diri sendiri tak sedar bapak segala rasuah. Memang kulit tebal dan munafik.

    Harap pru15 nanti adalah pengakhiran puak legasi kaya sejak awal 80an nie hidup dgn munafik. Rasuah dan salahguna kuasa adalah mainan tapi mengata org lain seolah2 mereka maksum....ptuiihhhh!!!

    BalasPadam
  2. Entahlah apa naseb rakyat malaysia selalu dapat PM yg pentingkan diri, keluarga dan kroni saje, rakyat hanya jadi bahan tipu menipu ttup kesalahan,bagi bantuan rakyat tak seberapa tp kos ubahsuai seri perdana 38 juta lebih, mmg lah tak dduk lgi pun alasannya.. Ingat kekal berkuasa,lepas siap berangan nk pindah duduk sana tp tuhan maha kaya, 17 bulan berkuasa ditarik kembali dan diganti ismail yg lebih kurang haprak, dgn surat je lulus peruntukan sekolah2 cina rm15 juta.. Jika psal pencen kakitangan awam bawah paras kwmiskinan nk kaji dulu, buat kajian mcm2 dulu.. Payah bkn senang nk lulus mcm MCA guang zong terus lulus tak payah kaji ke bincang ke.. Tak lama jgk rasanya ismai sabri ni jadi PM.

    BalasPadam