RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 9 Julai 2010

PESANAN BUAT UMNO - ROAD SHOW SELURUH SELANGOR, JANGAN BAWA YB ZUL

Wakil Tuhan Kepala Gajah

Oleh matalembu shah alam

Demi menyelamatkan imej umno selangor, tolong jauhkan YB (Yang Barua) Zulkifli Nordin ini dari sebarang aktiviti umno selangor. roadshow ka, dialog ka atau apa saja. Semiotik rupa katak ini memang 200% tak boleh dipercayai.

Kalau batang hidung ini sanggup mengkhianati PKR/PR & pengundinya di Kulim, apalah sangat umno yang selalu dikutuknya sehingga tahap luarbiasa. Riwayat hidup si barua ini telah disebar-luas diseluruh selangor & keluarnya sikitul ini dari PKR adalah seribu rahmat kepada PKR. Berapa banyak lagi kebodohan umno selangor untuk menerima YB katak ini untuk 'roadshow' di selangor.

Di selangor ramai lagi aktvitist/pejuang umno yang ikhlas commited untuk menebus semula maruah umno. Bagaimana barua ini dia mendakwa masih lagi ahli pas, tetapi dia begitu bangang tahap super kerana perlembagaan pas telah jelas bahawa ahli bertukar parti -secara automatik gugur sebagai 'keahlian'. Seorang peguam yang jahil dengan perlembagaan parti adalah seorang lawyer buruk yang luar biasa buruknya hingga memalukan pengamal undang2 & institusi Parlimen.

Cubalah bersembang dengan barua ini - kecam Anwar tapi hatinya masih 'benci tapi rindu' kepada Pas. Dengan susuk yang disucikan dengan berkopiah mengalahkan ahli tasauf/filasuf, reformist/mujaddid, pemikir agung & segala yang hebat2. Jangan jadikan umno selangor tong2 sampah untuk menyimpan tikus2 yang merayap mencari sisa buangan dilubang2 yang busuk. Kini 2010, kalau kita hidup pada 1810 susuk pengkhianat lidah bercabang ini akan dihukum gantung kepala ke bawah kaki ke atas. Jahanam katak politik./Umno-reform2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan