RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 2 Disember 2010

SIAPA ITU ANAK-ANAK API DALAM SERKAM?

Oleh: WFAUZDIN NS

SEDIKIT untuk saya mengulas apa yang ditulis oleh BatuApi di dalam blognya. Beliau mengulas tentang apa yang saya ulas terhadap tulisan seorang lagi penulis, dan akhirnya saya dan juga Penulis yang saya ulas dipanggil `anak-anak api dalam serkam' oleh BatuApi.

Saya juga tidak berminat asalnya untuk membincangkan siapakah yang patut mengetuai PR atau menjadi PM jika PR berkuasa. Tulisan saya itu sekadar untuk menjawab tulisan rakan saya yang banyak memperlekehkan PKR serta mengungkit-ngungkit kisah lalu. Itu yang menyebabkan saya terasa untuk menulis.

Seperti juga BatuApi yang tidak habis-habis menyebut isu UG, Anti Hadi dan sebagainya. Untuk apa? Saya faham kerana BatuApi ingin menjawab segala tuduhan tentang isu tersebut, walaupun saya merasakan isu ini sudah lama tidak dimainkan. Namun, di dalam mengulas tulisan saya itu pun BatuApi sempat selitkan pasal UG. Jadi, saya pun bertujuan begitu juga kerana saya rasa tidak manis jika kita sibuk bercerita tentang parti kita lebih layak jadi ketua, parti kita lebih banyak berjasa dan sebagainya. Tentu BatuApi pun bertujuan begitu mengapa beliau terlalu fobia dengan sesiapa jua yang menyebut UG.

Jika kesemuanya ini difikirkan, tentu kita bertiga termasuk BatuApi boleh digelar `anak-anak api dalam serkam'. Tidak kah begitu?/wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan