RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 24 Februari 2011

PENANTIAN DI KERDAU SUDAH TERJAWAB

Oleh: WFAUZDIN NS

KITA telah menemui jawapan di Kerdau. Di sebalik ramai yang meramalkan Pesuruhjaya PAS Pahang Us Tuan Ibrahim Tuan Man bakal dicalonkan sebagai calon PAS di PRK Dun Kerdau 06 Mac nanti, Mursyidul Am PAS telah mengumumkan sebentar tadi bahawa Ketua Penerangan PAS Pahang, Hasanuddin Salim sebagai calon PAS di kawasan tersebut.

Pengumuman tersebut dibuat di dalam ceramah yang diadakan di tapak Kompleks PAS Pahang, Kerdau, sebentar tadi. Saya menerima maklumat ini melalui Face Book rakan-rakan yang turut menghadiri ceramah tersebut. Hasanuddin berasal dari Sanggang, Temerloh pernah bertanding di Dun Kerdau pada pilihan raya umum lalu.

Sewaktu artikel ini saya siapkan, saya masih menanti siapakah pula calon PAS yang terpilih di PRK Dun Merlimau. Saya tidak risau sesiapa sahaja calon yang dipilih oleh PAS kerana saya tahu PAS mempunyai ketetapan yang tepat di dalam memilih calon. Inilah kelebihan PAS jika dibandingkan dengan mana-mana parti politik lain di negara ini. PAS sentiasa mementingkan calon yang bersih, berwibawa dan berakhlak tinggi.

Kita tunggu pula siapakah calon PAS di PRK Dun Merlimau./wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan