RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 19 September 2011

DS ANWAR TIDAK PERLU LAYAN ISU MURAHAN, CUKUP BLOGGER BERDEPAN DENGAN MEREKA

Oleh: WFAUZDIN NS

MEMANG wajar DS Anwar tidak perlu melayan karenah kaki fitnah berkenaan isu terbaru rakaman CCTV di depan lift yang diperhangatkan oleh media dan blog pencacai. Tidak perlu DS Anwar jawab, cukup dengan Bloggers pro PR yang telah pun menjawabnya dengan hujah dan fakta jauh lebih releven.

Merujuk kepada komen DS Anwar di Malaysiakini, beliau tidak harus meminggirkan agenda yang lebih besar iaitu mengubah negara ini daripada negara yang dikuasai oleh pemimpin rasuah, zalim dan tidak bermoral kepada negara yang berkebajikan, adil dan amanah. Sememangnya itulah hasrat mereka iaitu mengalih tumpuan DS Anwar dan parti kepada isu yang bodoh dan tidak masuk akal itu agar kita lupa agenda kita yang semakin mendapat perhatian rakyat sekarang.

Jika mereka jujur dan ikhlas, mereka tidak perlu war-warkan di media atau blog sahaja, mereka perlu tampil dengan bukti yang mereka ada dan buat laporan terhadap kononnya salah laku DS Anwar itu. Mengapa mereka hanya menjadi jaguh di dalam blog dan media seperti TV 3 suku dan Utusan Meloya? Sebabnya, hanya itulah senjata mereka. Jika dibawa ke pihak berkuasa bukti yang mereka ada, mereka tahu pihak berkuasa hanya akan berkata, "rakaman CCTV itu tulen". Itu sahaja./wfauzdin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. Isu liwat dah tak main. Cukuplah.... Jemu dan naik meluat semua rakyat yang ada otak mampu berfikir secara waras.
    Rasanya orang yang masih mencetuskan isu liwat ni adalah puak yang mengaku waras tetapi otak macam mawas (ada otak tetapi tak guna, sama macam binatang buas yang hanya menyerang bila lapar).
    Secara ikhlas saya katakan, setiap kali ke luar negara rakan-rakan di sana akan bertanya mengapa di Malaysia selalu ada cerita liwat..?
    Jawapan biasa yang saya beri, "mereka hanya hendak seronok..."

    BalasPadam
  2. Kupang Tembaga.., memang payah menerima kebenaran.. Banyakkan berdoa..InsyaAllah, kebenaran pasti tiba.. Hakikatnya, andaikata 'fitnah' yg disangka bathil bertukar menjadi yang hak, apa akan terjadi kepada PKR??? Maka jadilah seperti saudara wahai Kupang Tembaga....itulah hak kebenaran yg amat saudara semua takuti...

    BalasPadam
  3. Din, hang ni tentera dajjal ke??

    BalasPadam