RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 3 Oktober 2011

91 % PERATUS TERIMA MAT INDERA PEJUANG, MEREKA GAGAL DALAM ISU INI

Oleh: WFAUZDIN NS

APABILA isu Mat Indera timbul, saya terus membuat `poll' bagi melihat sejauh mana pengunjung blog ini mempercayai Mat Sabu atau propaganda Umno dan media haprak mereka. Meskipun tiada siapa di antara kita yang waras mahu menyokong Komunis, tetapi di dalam isu Mat Indera puak yang berperangai lebih kurang `Komunis' itu menuduh Mat Sabu atau PAS menyokong Komunis.

Soalan di dalam Poll (undian) pengunjung blog ini berbunyi, " MAT SABU ANGGAP MAT INDERA PEJUANG MENENTANG PENJAJAH, ADAKAH ANDA BERSETUJU?".

Daripada sejumlah 2, 402 pengunjung yang berakhir tengah malam tadi, seramai 91 % bersetuju dengan Mat Sabu, hanya 5 % yang tidak bersetuju dan 4 % memberi jawapan tidak tahu.

Oleh sebab itulah isu Mat Indera kini kurang kedengaran lagi kerana mereka faham bahawa tidak mudah untuk memperbodohkan rakyat yang sudah semakin cerdik dan bijak. Kini, mereka bermain dengan isu hukum Hudud pula. Isu ini sudah lapok kerana mereka telah lama mendendangkan isu ini dahulu lagi tetapi mereka mahu menunjukkan bahawa mereka juga sependapat dengan MCA, Gerakan dan DAP yang Non-Muslim itu bahawa mereka juga menentang Hukum Allah ini.

Jika MCA, Gerakan atau DAP menentang hukum ini, kita sudah faham lama bahawa mereka itu bukan Islam yang tidak diwajibkan untuk beriman jauh sekali untuk menyokong Hukum Hudud ini. Adakah kita mahu Non - Muslim juga berpuasa atau menunaikan ibadah Haji seperti kita yang berugama Islam ini. Sudah tentu tidak.

Sekarang sudah tidak pelik lagi jika terdapat umat Islam yang sependapat dengan golongan Kafir ini. Mereka bukan sahaja tidak mahu melaksanakan hukum Allah tersebut walaupun kuasa di tangan mereka lebih 50 tahun, malahan mereka menentang dan menyekat orang lain yang mahu melaksanakannya. Tentulah mereka ini lebih zalim dari Non-Muslim.

Apakah tergamak kita menyokong golongan zalim terhadap hukum Allah ini? Fikirkan sendiri./wfauzdin.blogspot.com

5 ulasan:

  1. Tunggu pilihan raya baru tahu jawapan yang sahih, semoga Mat Sabu di berikan jawapan yang terbaik oleh rakyat.

    BalasPadam
  2. ada yg hanya jadi posmen dan tukang angguk kepada british dapat jadi kepala bapak merdeka...

    BalasPadam
  3. ni namanya poll syok sendiri..

    BalasPadam
  4. nampak sgt mentality ko ni ade problem..buat poll syok sendiri kah kah kah!

    BalasPadam
  5. Anwar Al Juburi Al Peliwat5 Oktober 2011 pada 5:04 PG

    Brokk...ko wat poll & suruh pengikut Al Juburi ko gegamai poll...memey le dpt 91%...cuba wat poll tu kt public ke....dh tentu lain percentnye....btol syok sendiri le ko ni....sama le ngan poll-poll ko sebelum ni....semuanya syok sendiri....agaknya brapa Fuckatan Rakyat byr kt ko ni.....

    BalasPadam