RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 7 Oktober 2012

GILIRAN TUAN GURU HJ HADI PULA SERANG KAWASAN NAJIB MALAM INI

Oleh:  WFAUZDIN NS



KHABARNYA malam ini Parlimen Pekan digempur lagi.  Nampaknya tidak putus-putus Pekan dikunjungi oleh pimpinan PR, dan ini menunjukkan PR tidak pernah anggap Pekan tidak boleh dirampas walaupun ramai yang berpendapat Parlimen Pekan mustahil untuk dirampas memandang Ahli Parlimen di situ adalah Najib iaitu PM negara ini.

Malam ini, di Markas PAS Mengkasar, Pekan kehadiran Presiden PAS, Tuan Guru Hj Hadi Awang pastinya membuatkan Najib tidak boleh tidor lena.  Beberapa bulan lalu, Ketua Umum PKR juga hadir di Pekan di mana sambutannya amat luar biasa sehingga beliau terpaksa menaiki motosikal akibat kesesakan jalanraya menuju ke lokasi ceramah.

Beberapa minggu yang lalu, Pekan juga dikunjungi oleh bekas tokoh-tokoh Umno iaitu Datuk Tamrin Ghafar, anak kepada Almarhum Tun Ghafar Baba.  Malam itu juga bekas orang kuat Najib sendiri, bekas Adun Pulau Manis iaitu Dato' Arif Sabri turut berucap.  Wakil KOBAT, Kor Bekas Tentera juga turut berceramah malam tersebut.

Sehubungan itu, malam ini marilah kita beramai-ramai hadir ke Markas PAS Mengkasar, Pekan bagi mendengar ceramah yang akan disampaikan oleh Tuan Guru Hj Hadi Awang dan juga Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Us Nasruddin Tantawi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan