RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 20 Jun 2019

NAIB KETUA AMK DESAK PECAT HAZIQ HANYA KERANA HAZIQ MELIWAT SEORANG DIRI?

Haziq buat akuan memang dia di dalam video tersebut. Dia juga sebut nama Azmin.

Apakah Haziq bercakap benar bahawa memang dia dan Azmin di dalam bilik hotel tersebut? Tiada siapa boleh pastikan kebenarannya. Tapi Haziq telah mengaku.

Azmin pula menafikan. Maka, kalau Naib Ketua AMK, Nazree Yunus dan Zuraida kata Haziq patut dipecat kerana melakukan perbuatan liwat yang beliau sendiri mengaku, kita mahu bertanya Haziq melakukannya dengan siapa? Meliwat seorang diri? Dengan Azmin? Bukankah Azmin menafikannya?

Kalau Haziq dipecat kerana mengaku dirinya terlibat di dalam video tersebut, kita kena juga siasat siapa pasangannya sebelum kita mahu hukum Haziq. Kalau kita percaya pengakuan Haziq itu bulat-bulat, ertinya kita percaya Azmin adalah pasangannya. Ini tidak adil buat Azmin.

Mana mungkin kita boleh dakwa seseorang itu berjudi, kalau hanya seorang berjaya dicekup? Judi boleh berlaku sekurang-kurangnya dua orang. Liwat juga tidak berlaku bersendirian.

Mengapa Nazree Yunus dan Zuraida tidak sabar-sabar menanti siasatan pihak polis? Sepatutnya Nazree Yunus atau Zuraida desak Azmin saman Haziq kerana Haziq babitkan namanya di dalam pengakuan beliau, bukannya mahu parti pecat Haziq sedangkan pasangannya pun masih tidak diketahui?

Apakah Nazree Yunus dan Zuraida sebenarnya tahu siapa pasangan Haziq?

25 ulasan:

  1. Selagi azmin tak berani bersumpah laknat...persepsi majoriti raykat yg beragama tetap mengatakan azmin seorg pengamal seks songsang aka semburit.
    Pemimpin2 melayu yg beragama yg pernah dituduh dan difitnah ada yg telah melakukan sumpah mubahalah sehingga penfitnahnya terdiam.
    Yg gagal dan cuak hanya berani menafikan aka kencing kepala rakyat.

    Menarik cerita seks semburit ini ialah pglibatan madey yg kurang agresif berbanding kes liwat anwar. Dulu dialah
    'jurucakap' kpd polis..pendakwaraya..hakim dsbnya.
    Kenapa madey tidak lakukan spt kes liwat anwar spt memanggil saksi..pasangan semburit dan dengar mrk bersumpah di hadapan kitab serta pengakuan mrk???
    Adakah azmin bakal proksi madey sehingga madey menutup kedua2 mata dgn aksi laknat azmin???
    Rakyat sedang menilai dan percayalah rasa jijik memandang azmin sgt menebal. Tidak sejijik aksi dia dihisap kemaluan oleh pasangan wanita skandalnya suatu ketika dulu.

    Jijik dah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa lah sedap sangat main lubang taik. Tak faham ahh.

      Padam
  2. Pecatlah bersama Menteri pasangan Haziq sekali. Barulah Keadilan. Macam mana boleh pecat seorang "gay" dan "memalukan parti" tapi pasangannya pulak "suci" dan layak jadi "menteri"? Double standard maaaaaaaaa???

    BalasPadam
  3. Nak pecat pun tunggulah siasatan polis dulu. Kalu hasil siasatan blm keluar, tiada siapa harus dipecat. Klu tak betul, si pengaku mesti dihukum fitnah. Klu memang berlaku dua2 mesti dipecat dan dihukum. Diharap kalu perkara ini benar, jgn ada yg terlepas hukuman spt saifol dulu. Kita benar2 mahu keadilan dlm parti keadilan rakyat. Jangan tunjuk ketidakadilan hanya kerana salah seorg berkedudukan lebih tinggi.

    BalasPadam
  4. Sorang mengaku sorang tak mengaku. Susah betul kerja polis dan hakim kalau jumpa kes macam ini. Harap para polis dan hakim diberkati Allah sentiasa kerana bekerja mencari kebenaran. Amin Ya Rab

    BalasPadam
  5. Waktu anwar didapati bersalah oleh mahkamah kesalahan meliwat saiful, ada tak dia kena pecat? Ada tak beri surat tunjuk sebab? Surat amaran? Apa pun takde.
    Jadi jangan haraplah haziq akan dipecat. Lagi dicomolot ada la agaknye. Kalau dah ketua pun macam tu apa nak diharapkan anak2 buah. Tonggeng saja, buka mulut luas2.
    Eeeee...jijik perangai binatang. Sedih...orang melayu juga.

    BalasPadam
  6. Siasatan pun sengaja dilewatkan. Hukuman pada Haziq sudah jalan. Yang pelik pasangan gay Haziq makin aktif pula keluar nak bersihkan diri sendiri. Payah nak siasat Menteri PH sama macam zaman BN dulu-dulu juga. Sama korup sama jahanam.

    BalasPadam
  7. AKSI MENGUNYIT MASAM JADI PADOMAN
    RULES OF LAW DAH KEMANA SKG NIH..?
    SKG NAK SEBUT PUN DAH GELI GELEMAN
    RULES OF JUNGLE DULU SKG DAN KINI..



    MANA RULES OF LAW MAMAK CAKAP LEBONG GEBANG BANGANG BARU 1 TAHUN PAKAJ RULES OF RIMBA....


    SEMAKIN NAK MAMPOS MAKIN MENJADI JADI PENIPU PEMBOHONG...

    MUJAHIT MUJADAH LANSUNG TAK BUNYI BUNYI

    KIKIKIKIKI...

    RULES OF KUNYIT LEBIH TINGGI MAKAM DAN KAROMAH DARI RULES OF LAW...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bertobatlah dari membuat fitnah kepada mereka yang buat komen dlm ruangan ini. Siapalah kita yang senang2 menuduh dan menghakimi serta telah jatuhkan bulat2 kesalahan kepada yang terlibat dalam video tersebut. Hanya Allah yang maha besar dan mengetahui.

      Padam
  8. Kepada Mahathir, jangan sibukPAS/UMNO sibuk hal siapa kafir siapa tidak ..cermin dalam keluarga sendiri Marina Gereja pejuang pluralisma murtad COMANGO anak cucu lisbo lgbt dulu dan tolong jangan sibukkan hal shurga dan neraka orang lain.

    Cahaya Al Majid

    BalasPadam
  9. PERBEZAAN PROSES MENGHUKUM ANTARA ORANG YANG MEMBUAT PENGAKUAN TERBUKA MELAKUKAN LIWAT/ZINA DENGAN ORANG YANG DITUDUH MELAKUKAN LIWAT ATAU ZINA.

    Dalam Islam seseorang yang menzahirkan kemungkarannya sangan dimurkai berbanding dengan orang yang melakukan maksiat secara sembunyi-sembunyi.

    Sebab itu dalam kaedah hukum islam, sesiapa yang membuat pengakuan terbuka, yang dia telah melakukan zina/liwat, maka dia telah dianggap bersalah tanpa perlu kepada penyaksian dam pembuktian. Walau bagaimanapun sebelum hukuman tidak boleh dijatuh melainkan mahkamah telah berpuashati bahawa si pengaku adalah tidak gila dan tiada unsur paksaan dalam pengakuannya.

    Adapun orang yang dituduh melakukan zina/liwat, tertuduh masih dianggap tidak bersalah selagi tiada pembuktian di mahkamah yang menunjukkan beliau bersalah.
    Orang yang menuduh hendaklah mengemukakan bukti kepada mahkamah tanpa gagal. Kegagalan mengemukakan bukti setelah tuduhan dibuat akan menyebabkan penuduh yang terpaksa menerima hukuman kerana menfitnah.

    Tertuduh yang menafikan tuduhan tersebut tidak dibebankan dengan pembuktian dan penyaksian. Beliau hanya perlu bersumpah atas nama Allah bahawasanya tidak melakukan perkara sebagaimana tuduhan.

    BalasPadam
  10. gejala sex letak jawatan bukan budaya orang mesia... kah kah kah

    sia sia jer selamo ini vijindran bang non letak jawatan...


    kah kah kah banyak sungguh aljubori krna game dengan atook renta kuat fitnah

    padan la kau juboooo... kikikiki.. tak serik serik lagi ke kena game dengan atok renta ko tuhh?? bawak bawak la lawan atok jubo kau tuhhh..!!

    padan dah tu seko kuat menipu sambil berjubo seko lagi kaki auta kepala perompak.... kikikiki..padan sangat dah tuh...kikikiki..

    haahhh gaduhhh jangan tak gaduhhh..!!



    haahhh tepokkkk... pop corn kasi tambah...!!!

    BalasPadam
  11. Dialog dalam filem "Madu 3 Berkunyit Hawaw" semasa perjanjian PENYERAHAN KUASA dari PM kepada Bakal PM:

    3 November 2018
    Kalau Bang Non izin, sy jd PM 2 1/2 tahun (Tok Wan)

    24 Februari 2019
    Kekal sokong saya, Bang Non akan jadi PM lepas 2 tahun (.Tok Wan)

    29 Ogos 2018
    Saya percaya Tok Wan kite akan tunai janji serah jawatan PM pada Bang Non

    19 Mac 2019
    Saya yakin PM akan serah jawatan pd bapa saya (Anok Bang Non yang dah jadi janda)

    22Jun 2019
    Saya akan serah jawatan PM pd Bang Non ikut keadaan semasa (Tok Wan)

    23 Jun 2019
    Tiada perjanjian rasmi serah jawatan PM kepada Bang Non (Macai Tok Wan otak berlumut kerja bakar jambatan repair balik jambatan)

    24 Jun 2019
    Saya akan letak kuasa sebagai PM dalam 3 tahun (Tok Wan)

    Kesimpulannya, dialog filem P Ramlee bertajuk Madu Tiga Berkunyit Hawaw yang berbunyi,
    "Dan begitulah seterusnya sampai Abang Non mampus."

    BalasPadam
  12. ALOLOLOLL VIDEO KE 3 ADA LAGI RUPANYA
    TERANG BERSULUH ATOK TAKAJUT BODOH
    LAGI BANYAK ATOK NAFI DAN KATA KATA
    LAGI BERJELA BOKTI VIDEO KEPOH KECOH


    HAAHHHAA LAGI BANYAK ATOK NAFI DAN BUAT TATAU .. LAGI KO NAFI LAGI BANYOK KELUAR VIDEO... SIKALANG AMACAM...!!??


    PULISSS OOOIII PULIS BIKIN KIRJA LAA APA PASAT MANYAK LEMBAP SKG...

    ASSMIN SENYAP BODOH LAGI BANYAK KUAR OOO... AMACAM SKG...????

    ATOK NAFI ATAU BUAT2 BODO BANGANG LAGI BANYAK KELUAR WOOOO

    YANG HUNTUNG TOKEY POP CORN...WAYANG SUDAH PANAZZZZZ...!!


    HAAHHHHH GADUHHH GADUHHH....POP CORN LAGI SATUUUU...!!!

    BalasPadam
  13. in cinema now showing


    'semburit' part 3


    kutipan tiket pecah punggung...


    lagi ko buat senyap buat bodo dan atok ko banyak cakap lagi banyak wayang semburit yang keluar... ambik ko..!!


    makin panas dan panazzzzz ...!!

    #popcorntambah

    BalasPadam
  14. VIDEO MIRIP MENTERI SIRI KE 3 PULA TERSEBAR

    Apa Sudah Jadi Di Malaysia sekarang ini..? Makin haru biru ekonomi menguncup sesama puak bertelagah gaji pemimpin uneducated berpuluh puluh ribu,harga barang naik,cukai naik cukai baru banyak diperkenalkan, minyak tak turun RM1.50 peluang kerja mengecil diberhentikan kerja makin meningkat rakyat menderita...

    Pemimpin bertelagah sesama sendiri demi anakcucu keluarga dan kroni..Bahana dari perbuatan fitnah dan karma dari fitnah sendiri sedang mendapat..!!

    Rakyat makin celik mata, rakyat bukan bodoh seperti 22 tahun lalu, rakyat sudah bijak menilai, media alternatif makin berkesan dan rakyat sedang menilai Malaysia Baru..Kepada Tun era baru tak sama seperti 22 tahun lalu... kau boleh memanupulasi , sensasi kan dan menipu seperti kes fitnah jijik Prebet Adam..!!

    Tak semudah 22 tahun yang lalu rakyat diperbodohkan atas perbuatan penipuan, pembohongan, membatu api dan adu domba wahai Tun...!! Jangan anggap rakyat bodoh dan terima serta hadam bulat bulat apa yang keluar dari mulut pemimpin PH sekarang ini...!!

    Jadi takkan berhenti penyebaran video luar tabie mirip menteri itu..selagi tiada sebarang tindakan diambil ke atas aksi pasangan dalam video ini. Dulu belum pun polis menyiasat Anwar dipecat.. Sekarang seperti "Pulangkan Paku Buah Keras" kembali pada penfitnah.Sekarang terserlah double standard Tun falam menangani isu yang melibatkan kepentingan dan keselamatan anakcucu di dahulukan, rakyat diremehkan... sudah sudah la menipu auta Tun.. kubo kata mari, rumah kata berambos kau dari sini...

    cukup cukup lah buat sampah fitnah rakyat bosan, menyampah dan sungguh meluat dan memualkan permainan Tun..

    Rakyat dah bosan wahai Tun Mahathir Mohammad, menyampah banyak cerita dan kejadian 22 tahun di kitar semula demi menyelamatkan anak cucu dan kroni masing masing..Cakap tak serupa bikin akhir nya segala taik yang disimpan 22 tahun membusuk dihujung usia senja....

    Cukup cukup wahai pemimpin tak sedar diri. Mungkin karma fitnah dan perbuatan menipu dan merompak kekayaan negara 22 tahun yang lalu sedang membelit diri sendiri...??

    BalasPadam
  15. ... dia tak perlu heboh ada awam,cuma pada pihak berkuasa. Tindakan patut di sekat, apalagi kes dalam siasatan. Bukan apa, takut nanti putusan awam mendahului putusan siasatan. Kan nanya?

    BalasPadam
  16. KIKI PERANG KUNYIT NAK MELETUS
    ZAHID ADA FAVOUR PADA ALJUBORI
    TIPAH DI ARAH GRILL ZAHID TERUS
    UNDI X CAYE MINGGU DEPAN UTK KUTTY


    MANA YG ADA FAVOUR PADA ALJUBORI
    TIPAH KOYA SPRM TRUS GRILL KASI
    UGUT PEMMBANGKANG JANGAN KASI UNDI
    KLU UNDI X CAYE MEJADI ANAKCUCU KUTY MATI



    KIKIKIKI.. SIFIR MUDAH KEPALA PEROMPAK UGUT, MALUKAN DAN PAKSA IKUT ARAHAN...

    ADALAH HARAM MENYOKONG MANA MANA KEM KUNYIT MASAM MERECIK HAWAW SEMASA KEDUA DUA PANJI KUNYIT MERECIK HAWAW BERTEMPOR SESAMA SENDIRI NANTI...

    HUKUM HARUS TEPUK TANGAN MANA MANA PANJI KUNYIT YANG MELINGKUP DULU


    kikikikiki.. 1 july 2019 onwards undi x percaya jadi mimpi boboi kuty,


    atok tadah macai sapu semua..!!

    miajalipahJR

    BalasPadam
  17. HEBAT SINGGUH MESIA BARU SKG INI
    SEMBURIT HAWAW MASAM TINGGI MAKAMNYA
    KAROMAH KUNYIT MASAM BAU MEWANGI LAGI
    PANJI MANO LINGKUP DULU KITA TEPUK YA!



    KIKIKIKIKIKI..


    miajalipahJR

    BalasPadam
  18. SKLI LAGI BLOG KeluangDimond BODOH RISAU KALAU PH KALOH... KIKIKI

    NI PANTON UTK KD


    JANGAN BUNGKUSKSN pH YA ALLAH YA RAHMAT
    BANYAK HARTA YANG NAK DIROMPAK NIHH.!!
    NANTI MACAI CAKAP MALAYSIA BARU TAK SELAMAT
    PANJANG KAN UMO YA ALLAH SI MUSIBAT 120 TAUN LAGI



    JON DOE KD BUDAK SUMAN POMEN BAWAH TANAH FAN TUN YEOOPP MEH AMIN KAN MANA TAU PANJANG UMO SI MUSIBAT FITNAH TU... TAKDIR MUSIBAT NI SLLU MAKBUL...

    KIKIKIKI... AMENNNNNNN!!!

    AMEEEEEENNNNNNN DARI KOIR MARINA GEREJA

    BalasPadam
  19. MERAYU SAYU HAZIQ MINTAK PERHATIAN SEX SEMBURITNYA
    KAPTEN KUNYIT BUAT BUTA SEBELAH MATA NYA
    THOR KEGEMARAN SIBANGKA DNG KEPTEN KUNYIT YAA
    THOR@KEPTAN KUNYIT SEMBURIT DI MESIA NO HAL PUNYA


    KIKIKIKI... KAPTEN KUNYIT@THOR MALAYSIA@TUN KATA SCANDAL SEX BERSEMBURIT SESAMA JANTAN TIADA MASALAH JADI PEMIMPIN DII MESIA NI... KO RASEEE..??

    MACAIII TEPUKKKK...!!!

    KO RASE....???


    miajalipahJR

    BalasPadam
  20. KHAZANAH LANTIK CEO ORANG LUAR DARI CHINA .... TEPUKKKK MACAI TEPUKK..!!



    PUNAH HARTA KHAZANAH NEGARA
    MACAI TERKINJA RIANG RIA LAGI
    KARMA FITNAH MENDAPAT MENGENA
    KEPTAN KUNYIT@THIR BUAT TAK PEDULI


    KEPTEN KUNYIT@THIR BUAT TAK PEDULI
    ANAKCUCU KRONI TAK SELAMAT LAGI
    WAYANG SEMBURIT MERECIK HAWAW KINI
    KEPTEN KUNYIT@THIR HILANG KAWALAN SKG INI


    KEPTEN KUNYIT@THIR VS KEPTEN AMERIKA @THOR YG AGUNG
    KUTIPAN BOX OFFICE PECAH PANGGUNG LAGI
    WAYANG SEMBURIT KEPTEN KUNYIT@THIR PECAH PUNGGUNG
    SKANDAL JUBO DIJAMIN KEPTEN KUNYIT @THIR AJEMIN PERDANA MENTRI



    SELAGI MALAYSIA AVENGERS DIKETUAI OLEH KEPTEN KUNYIT@THIR... BABI PUN BOLE TERBANG TINGGI..


    KIKIKIKI..

    miajalipahJR

    BalasPadam
  21. selagi kepten marvel mesia keptenkunyit@thir kepala perompak jadi pemimpin debat Nik Zawawi(PAS) vs Wan Ji(Penang Institut@KDI Pluralisma Murtad) ini jadi sia sia tak dilayan sama sekali... makam kunyit masam hawaw lebih tinggi dan karomah kunyit masam lebih wangi di bawah panji kunyit kepten marvel malaysia iaitu kepten kunyit@thir

    tambah pop corn kutipan pecah punggung

    kikikiki..khazanah negara akhirnya dijual ke China... kepten marvel mesia tak mampu buat apa apa lagi...!!

    YANG NYATA DEPAN MATA ADA GANG KUNYIT HAWAW MERECIK
    KEPTEN KUNYIT@THIR KEPALA PEROMPAK AVENGES MESIA
    KHAZANAH TH SUMA HARTA DI GADAI CINA BABI TENGIK
    PANJI KUNYIT TERAJUI KEPTEN KUNYIT MAVEL MESIA
    PANJI MNA LINGKUT DULU TEPUK KUAT SKET YAA


    AVRNGERS END GAME CAPTAIN AMERIKA@THOR CIPTA BOX OFFICE PECAH PANGGUNG
    SEMBURIT AVENGERS MARVEL MESIA KAPTEN KUNYIT@THIR CIPTA PECAH PUNGGUNG



    KIKIKIKIKI....WAYANG MAHA AVENGER MARVEL ENDGAME KEPTEN KUNYIT@THIR KASI TEPUK KUAT KUAT PANJI KUNING MERECIK KUNYIT HAWAW MANA YG MELINGKUP DULU...

    SELAGI KEPTEN MARVEL MESIA IAITU KEPTEN KUNYIT@THIR PANJI KUNING KUNYIT MERECIK HAWAW JADI KEPALA PEROMPAK DI MESIA... BUKAN GULA AJER RASA PAHIT DITANGGUNG RAKYAT... BABI PUN BOLEH TERBANG TINGGI...

    WAYANG SEMBURIT KEPTEN KUNYIT@THIR KUTIPAN PECAH PUNGGUNG SKG

    #popcorntambah



    miajalipahJR

    BalasPadam
  22. SELAMAT HARI JADI ATOK 94 KITEEE..!!
    94 ALAMAK INI TADA ONG PUNYA NUMBER
    MAKNA ANAKCUCU KRONI MATI SEGALANYA
    KIKI SEMOGA FITNAH JIJIK IKUT SERTA


    KIKIKIKIKI..!!


    INI NUMBER 94 MANYAK SIAL PUNYA ERTI
    SUMA ANAK BINI CUCU KRONI MATI SEMUA
    SEMOGA FITNAH IKUT KUBO SIMATI NNTI
    SELAMAT LAH MESIA DARI FITNAH AKHIRNYA


    KIKIKIKI... SELAMAT HARI JADI ATOK RENTA YG KE 94 (PSSSTT.. ITU NO ADA MAKNA TU....KIKIKIKIKI...)


    HAAHH MACAI SEMUA "NYANYI SELAMAT HARI" 'ALLAH SELAMATKAN ATOK KAMU... ALLAH SELAMATKAN ATOK KAMU.. TERUSKAN NYANYI'..!! DENGAN IRINGAN KOIR MARINA GEREJA


    PISSSSS YOOOO...!!


    miajalipahJR

    BalasPadam