RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 27 Ogos 2019

LEBAI PERLU HATI2 BILA MASUK PWTC NANTI


Tidak lama lagi dua parti melayu iaitu parti keris telanjang tak bersarung dan parti datang bulan akan berkumpul di PWTC kononnya untuk penyatuan umat.

Pertamanya, program tersebut hanya program penyatuan jimak kedua-dua parti itu saja, tiada kaitang langsung dengan melayu Islam yg lain. Di PWTC nanti adalah ibarat jamuan "kawah yang di dalamnya telah bercampur daging kambing dan babi". Istilah ini dulu selalu disebut oleh Hadi anak Awang.

Keduanya, tolong ingatkan kepada walaun2 lebai yg akan masuk PWTC nanti. Di sana ada terdapat lukisan2 ini yg menjadi sejarah yg bertahun2 disimpan oleh parti keris telanjang untuk menunjukkan parti datang bulan itu sebagai sesat dan perosak ugama dan negara, sehingga dilukis begini. Lukisan itu masih ada. Jadi, sewaktu lebai masuk ke PWTC nanti, anggaplah lukisan itu ditujukan kpd Dap, ok?

Selamat bersatu dengan kleptokrasi wahai lebai.

8 ulasan:

  1. PENYATUAN UMMAH KEMBALIKAN KERAJAAN KHALIFAH

    IMAM Al-Ghazali pernah memberi amaran: agama dan kekuasaan itu ialah kembar yang tidak boleh dipisahkan. Agama ialah asas, kekuasaan pula ialah pelindung. Segala hal yang tidak mempunyai asas akan runtuh, manakala segala perkara yang tidak memiliki pelindung akan hilang dan lemah.

    Allah juga memberi ingatan keras dalam tiga surah berikut: ‘Surah As-Saff ayat 9: Dia lah yang telah mengutus RasulNya (Muhammad ﷺ) dengan membawa hidayah petunjuk dan agama yang benar (agama Islam), supaya Ia memenangkannya dan meninggikannya atas segala agama yang lain, walaupun orang-orang musyrik tidak menyukainya’.

    Surah Al-Fath ayat 28: ‘Dia lah yang telah mengutus RasulNya (Muhammad ﷺ) dengan membawa hidayah petunjuk dan agama yang benar (agama Islam), supaya Dia memenangkannya dan meninggikannya atas segala bawaan agama yang lain; dan cukuplah Allah menjadi Saksi (mengenai kebenaran apa yang dibawa oleh RasulNya itu)’.

    Surah At-Taubah ayat 33: ‘Dia lah yang telah mengutus RasulNya (Muhammad) dengan membawa petunjuk dan agama yang benar (agama Islam), untuk dimenangkan dan ditinggikannya atas segala agama yang lain, walaupun orang-orang musyrik tidak menyukainya’.

    Kontroversi serangan ke atas pendakwah perbandingan agama terkemuka iaitu Dr Zakir Naik membawa seribu satu hikmah di bumi Malaysia.

    Bangkitnya umat Islam Malaysia mempertahankan dakwah Dr Zakir Naik bukan sahaja diterajui parti politik seperti Parti Islam Se-Malaysia (PAS) dan UMNO, bahkan juga didukung kuat oleh para mufti dan pendakwah muda dan badan bukan kerajaan.

    Paling membanggakan kita tentulah keberanian para pendakwah muda seperti saudara Firdaus Wong Wai Hung , Dr Kamilin Jamilin (pakar kajian Hadis), dan juga saudara Yusuf Azmi (Pertubuhan Pengguna Semboyan 1Malaysia) yang tidak gentar dengan gerakan antidakwah Dr Zakir Naik – meskipun menyedari betapa sebahagian daripada pembenci itu memegang kuasa yang bukan sedikit dalam kerajaan.

    AWAS TANGAN LIBERAL COMAMGO PLURALIST MURTAD CUBA SABOTAJ PERPADUAN UMAH

    Hakikatnya, hari ini PM ke 7 Malaysia menghasut masyarakat Melayu Islam akan terus dibiar sengsara oleh Dr. Mahathir dan akhirnya seluruh ummah akan ditundukkan pada DAP...

    Kembalikan Malaysia balik kepada majoriti, bukan majoriti dipecahkan untuk minoriti memerintah!!!

    Cuba fikir, lojikkah Dr. Mahathir nak satukan ummah jika seumur hidup membenci PAS melampau sangat?

    Ada personaliti korporat kata Dr. Mahathir nak betulkan balik hala tuju agenda untuk majukan orang Melayu...

    Agenda PM ke 7 cuba sabotaj dan hijack Perpaduan Umah srmata untuk sokongan orang Melayu sahaja. Bila Melayu sokong semula PM ke 7 maka kaum Melayu akan dihina dan caci dengan kata kata Melayu Malas, Melayu Tak tahu berniaga kecuali anaknya, melayu subsidi dll. PM ke 7 akan kembali mengayakan kroni dan taukeh Cina semula. Ini fakta bangsat PM ke 4 dan ke 7.

    BANG NON MINTA ZAKIR NAIK DUDUK DAN DIAM
    DAKWAH ZAKIR NAIK BERATUS RIBU MASUK ISLAM
    BILA BANG NON GI HOTEL SONDOL DEPAN BELAKANG
    BANG NON GI KUIL JADI SAMI GEREJA JDI PADERI MASJID JDI IMAM
    BERAPA BANYAK BANG NON MURTADKAN DNG PLURALISMA HARAM..!??

    Sebaliknya, Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersetuju dengan pendekatan Dr Zakir Naik dan mendakwa Dr Zakir Naik memberi masalah: “kita nak tolong dia tapi dia beri masalah pula”.

    Pendirian Anwar Ibrahim ini selari dengan desakan Menteri Gobind Singh Deo; Menteri M Kula Segaran; Menteri Dr Xavier Jayakumar yang mendesak agar Dr Zakir Naik dihalau keluar dari Malaysia dan dihantar balik ke India.

    Pendirian sebegini turut disokong oleh Menteri Agama, Dr Mujahid Yusof Rawa dan Ketua Wanita Parti Amanah Negara, Dr Siti Mariah Mujahid Yusof Rawa: “Kalau tanya saya, saya kira cara pemyampaian dakwah Zakir adalah tidak sesuai di Malaysia.Tetapi kita perlukan kaedah penyampaian dakwah yang lebih intelek dan tenang tanpa merendahkan maruah agama lain”.

    BalasPadam
  2. Penyatuan atas dasar politik semata2. Tiada ada kaitan dgn bangsa atau agama. Jika kembali berkuasa, bolehlah sambung perkayakan diri masing2 krn buat masuk ni tak masyuukk. Lebai pun boleh look forward nak kumpul sedikit ghanimah... Malangnya melayu amat mudah ditipu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lebai pun dah mudah lupa...apa nak kata boss...kita tengok kan la...mcm mana sekawah daging telah bercampur seketul babi...seleara ker tuan lebai nak makan...perhatikan sebagaimana penulis khabarkan..

      Padam
  3. Buktikan bila berkuasa mengayakan diri masing sedangkan yg kata raya anak cucu sudah berambos dari PAS dan UMNO...

    BalasPadam
  4. lebai patutnya belajar dari sejarah, jgn ikut presiden yg memainkan sentimen agama.

    BalasPadam
  5. sentimen agama macamana tu sepecific sikit... sentimen kristianisasi evanglist ct kasim G25 pluralist tak nak ulas sekali ker...!!!

    specific brooo...!!!

    BalasPadam
  6. ESIAPOKER ♠ AGEN POKER DOMINO BANDARQ SAKONG TERPERCAYA DAN TERAMAN DI ASIA ♠

    Hanya Dengan 1 User ID Sudah Bisa Memainkan 8 Permainan Lho..

    Tersedia Permainan :
    ► POKER
    ► BANDAR POKER
    ► DOMINO99
    ► BANDARQ
    ► ADUQ
    ► CAPSA SUSUN
    ► SAKONG (NEW)
    ► BANDAR66 (HOT NEW'S)

    Minimal Deposit & Withdraw Hanya Rp.15.000,- Dan Juga Bekerja Sama Dengan 6 Bank Lokal Ternama !!!
    ♣ BCA
    ♣ MANDIRI
    ♣ BNI
    ♣ BRI
    ♣ CIMB
    ♣ DANAMON

    Dan Juga Menerima Deposit Via "OVO" Dan "GO-PAY"
    Serta Deposit Via Pulsa "Telkomsel" Dan "XL" (COMING SOON)

    Bonus Dan Pelayanan :
    ♦ Bonus TurnOver / Cashback 0.5% Setiap Hari Rabu dan Sabtu, Atau Bisa Juga Di Claim Setiap Hari nya !!!
    ♦ Bonus Referral 15% SEUMUR HIDUP !!!
    ♦ Jackpot Ratusan Juta Rupiah Setiap Harinya !!!
    ♦ Pelayanan CS Ramah 24jam
    ♦ Bank Online 24jam Setiap Hari !!!
    ♦ 100% NO BOT

    Untuk Info Lebih Lanjut Mengenai "ESIAPOKER" Bisa Langsung Menghubungi Kontak Dibawah Ini :
    ♥ Livechat : Klik Disini
    ♥ Whatsapp : +855•98•498•075
    ♥ Line : esiapoker.com

    Link Alternatif Resmi ESIAPOKER : esiapoker88.id | 178.79.177.190 (Tanpa Menggunakan www, Langsung Copy Lalu ENTER)

    Anda Menang, Kamipun Senang
    Salam Jackpot "ESIAPOKER" ♠♥♣♦

    BalasPadam