RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 10 Oktober 2019

MENJELANG PRK TG PIAI - TUN M SILAP BESAR?

Kesilapan besar Tun M adalah apabila terperangkap dgn isu perkauman Melayu. Menjelang PRK Tg Piai, Tun M boleh hadir dlm Kongres Maruah Melayu. Apakah beliau harapkan sokongan majoriti Melayu di Tg Piai kpd calon partinya iaitu calon Bersatu? Saya khuatir, calon Bersatu bukan sahaja akan hilang undi dari kaum Melayu yg rata-ratanya adalah penyokong umno dan Pas, tetapi akan kehilangan undi kaum Cina yg berjumlah sekitar 40% di Tg Piai kerana kaum Cina tidak selesa bila Tun M mula memasuki perangkap perkauman musuh.

1 ulasan:

  1. ako jawab entri sblom ni..!!

    INI LAH IDOLA MACAI BROTHER ANWAR BIN IBRAHIM... FAKTA MENYUNGKIT MENYONDOL MACAI

    Curi bilion-bilion dapat Tan Sri, Tun kata Anwar Ibrahim, dia nak tujukan kepada siapa sebenarnya?
    Anwar Ibrahim, bila berbicara berkenaan keadilan, boleh terlopong siapa mendengarnya, malah bibit-bibit ayatnya membolehkan siapa sahaja mendengar, pasti terpesona, khayal dan ada yang tergigit lidah. Hebat bukan?

    ITU KELEBIHAN ALJUBORI PUNYA KELENTONGAN
    TERNGANGA MELOPONG MACAI BANGANG PUN TADAH
    NAK KENCING BERAK PUN BOLE BEDESUP KE DALAM BADAN
    GEBANG BERGEGAR TINDAKAN MACAM HARAMJADAH

    kikikiki..

    Tetapi, partinya sudah berkuasa, makna keadilan itu baik dia simpan dalam jamban sahaja, lihat sahaja apa berlaku masa sekarang, sistem membalas dendam sedang berjalan dengan jayanya, penguasa sedang menjalankan undang-undang rimba, mana suara kamu Anwar Ibrahim?

    Isu arwah Adib, isu anak Menteri kantoi ganja, isu pegawai Menteri skodeng skirt amoi dan banyak lagi kes berkenaan pemimpin PH, nampak gayanya undang-udang memihak kepada mereka sahaja. Ramai memerhati dengan penuh amarah sebenarnya sekarang ini.

    Paling ketara adalah isu video semburit Azmin, sampai sekarang tiada apa tindakan, sedangkan pelakunya dah mengaku, malah video itu pun disahkan tulen. Undang-undang apa PH guna agaknya?

    MAKIN HEBAT KEPALA PENIPU NAK KUASA
    DIA TAHU TAHU MH317 HILANG DR RADAR
    PAS DAPAT 90 JOTA PUN ALJUB TAHU JUGA
    TANYA MANO JAM OMEGA MUKA BLUR SAJER...

    Puiiiii...kikikiki..!!

    Anwar Ibrahim dalam Seminar APEX di Hotel Pullman, Bangsar

    “Saya lihat dalam penjara semua penderitaan, tak semua bersalah. Saya masih ingat ketika nak berjumpa peguam, saya ternampak seorang pemuda.

    “Saya tanya penjaga, anak ini curi apa? Tidak saya bukan polis, saya bukan hakim, saya nak tahu.

    “Saya (pemuda) curi jeans dekat pasaraya. Berapa lama duduk dalam penjara? Enam bulan. Kenapa lama sangat? Reman nak tunggu majistret bagi tarikh.

    “Awak curi satu jeans, awak duduk enam bulan di penjara. Awak curi bilion, awak dapat Tan Sri atau Tun,”

    so aljubori whats is yur action..!?

    BalasPadam