RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 26 Julai 2020

GERAK98 SAMPAI KE NEGERI SEMBILAN PETANG INI


Permulaan GERAK adalah diterajui oleh Presiden PAS, Almarhum Us Fadzil Noor di era 98. Beliau amat konssten melawan kezaliman dan menegakkan keadilan, meskipun kezaliman itu berlaku terhadap seseorang yang pernah menjadi musuh politiknya.

Almarhum bukan pencipta 'Amanat" yang sesuka hati mengkapirkan orang. Beliau seorang yang amat berlapang dada, istiqomah dengan prinsip dan perjuangan. Tidak mudah dijual beli maruahnya dengan jawatan atau kedudukan. Kini, GERAK kembali bersama rakyat apabila kezaliman dan ketidakadilan itu berlaku. Kezaliman paling besar adalah pengkhianatan kepada mandat rakyat. Oleh itu, GERAK muncul disaat ini, bukannya muncul sewaktu kita berkuasa.

Seandainya GERAK98 itu muncul sewaktu kita berkuasa, mungkin ada asasnya untuk menuduh pimpinan GERAK98 mahu mencari makan atau kedudukan di dalam kerajaan. Tidak, ianya muncul dikala kita berada di dalam kesusahan dan ditekan. GERAK98 bergerak disaat Anwar itu menjadi mangsa pengkhianatan.

Gerakan Sdr Ezam Mohd Noor seharusnya dilihat sebagai satu gerakan di antara banyak gerakan untuk menjatuhkan kerajaan pengkhianat ini. Musuh GERAK98 adalah mana2 kumpulan yang menyokong pengkhianat. Musuh GERAK98 adalah kumpulan kartel Azmin yang khianat. Matlamat GERAK98 adalah untuk merealisasikan hasrat Anwar bagi melakukan reform ke atas negara ini.

Matlamat GERAK98 bukanlah untuk menabalkan Ezam sebagai Presiden Keadilan jauh sekali untuk menabalkan bekas anak didik Anwar ini sebagai PM sepertimana kita pernah menabalkan Mahathir sebelum PRU14 dahulu. Menabalkan Mahathir sebagai PM taruhannya amat besar. Risikonya begitu tinggi, namun atas keyakinan dan kepercayaan bahawa seusia Mahathir waktu itu tidak mungkin beliau akan mengkhianati kita. Rupa2nya kita silap.

Bezanya, GERAK98 yang diterajui oleh Ezam ini tidak pernah dijanjikan apa2. Usahkan jawatan di dalam kerajaan, di dalam parti pun tiada tawaran untuk beliau kerana ketika ini beliau masih belum disahkan sebagai ahli mana2 parti. Saya harap keahliannya di dalam Keadilan boleh diterima. Apakah berisiko besar jika kita menyokong gerakan beliau? Jika beliau ikhas, bonus bagi kita dan jika beliau khianat sekali pun, tiada ruginya kita sepertimana ruginya kita mempercayai Mahathir dulu.

Jangan mudah melabelkan seseorang. Jangan kita sendiri cipta 'kartel' baru, kemudian kita berhabisan menentangnya sedangkan matlamatnya sama dengan kita. Perbanyakkan kawan, kurangkan musuh.

Ayuh, petang nanti kita bertemu di K.Pilah. Kawasan ini turut menjadi mangsa pengkhianatan. Orang K.Pilah memilih PH tetapi MP nya curang dan khianat. Kita gempur pengkhianat. Jumpa di sana, InsyaAllah !!

22 ulasan:

  1. Yg sah kejam mcm tun mangkuk korang letak sebagai ketua. Manusia yg sejak 1998 korang perangi.
    Setelah dia robohkan kerajaan ph, korang ada yg nak letak dia balik sebagai pm9. Tak ker BODOH?!
    Siap lid samad meminta anwar mengalah sambil memyindir puak anwar tanpa mangkuk tua tu anwar masih kekal dlm penjara.
    Sudah2lah...baik gerakgeri98 sama2 berjuang dgn raykat marhaen utk menumbang dan menguburkan legasi 22tahun yg kejam spt perjuangan asal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hello semua,
      Nama saya Mr, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang yang bahagia hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan buruk kami, saya akan merujuk kepada mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberikan kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya secara keseluruhan kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 anak saya bertemu dengan pemberi pinjaman lelaki yang jujur ​​dan takut kepada Allah yang menolong saya dengan pinjaman sebanyak € 300,000.00, dia adalah orang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia memberitahunya bahawa (Mr, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi Encik, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
      Nama pertama......
      Nama tengah.....
      2) Jantina: ………
      3) Jumlah Pinjaman Yang Diperlukan: ………
      4) Tempoh Pinjaman: ………
      5) Negara: ………
      6) Alamat Rumah: ………
      7) Nombor Mudah Alih: ………
      8) Alamat e-mel ..........
      9) Pendapatan Bulanan: ………………….
      10) Pekerjaan: ………………………
      11) Laman web manakah anda di sini mengenai ………………….
      Terima kasih dan salam mesra.
      E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

      Padam
  2. Politik melayu mcm kotam dalam baldi, masing berobot nak panjat naik dan tarik..akhir semuo kotam elok digulai masak lomak cili api campo noneh

    BalasPadam
  3. Kau orang hina PAS tapi dengan muka tahu malu Jual Nama Arwah President PAS yg mana Arwah pernah doa supaya MahaKUTTY dilanjutkan usia untuk melihat segala kerosakan yg dia buat semasa jadi PM. Tapi Anwar pulak mangkuk Hayun bodoah bangang nak mamposs setuju MahaKUTTY JADI PM sekali lagi! PI MAMPOSS DENGAN GERAK 98 X MAMPOSS KORANG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah nampak dah penghinaan ke atas manusia zalim mcm mangkuk tua tu. Tak kira pn atau ph yg pernah mengagung2kan dia berduyun2 mencerca sikap tamak dan mulut celupar mangkuk tua tu. Makin tua masih sebati menabur fitnah dan menyalahguna kuasa. Kalau puak nuar masih ada hati bekerjasama dgn dia memang tongong lah...
      Kalau dapigs dan panxxx masih sayang kat dia memang ada udang sebalik mangkuk.
      Makin tua...makin dihina
      Mgkin hukum karma dia salahguna kuasa, menghina, memfitnah, mencaci org lain tanpa peduli dgn hukum tuhan.
      Dgn kata lain...munafik yg nyata. Manifesto bukan kitab suci...kaki kencing dan tidak amanah

      Padam
  4. kempunan la Bang Non ooi,,hahahahah

    BalasPadam
  5. Kenyataan dari Dato Kidin made in Jasin

    Ramai tertunggu tunggu atok buat parti baru...Kidin ohh kidin yang sedang kelemasan

    Percayalah,kerajaan Perikatan Nasional bakal tumbang dalam sedikit masa lagi. Pengaruh kuat Tun Dr Mahathir Mohamad dan perbalahan sesama anggota Perikatan Nasional bakal menyaksikan kerajaan Perikatan Nasional akan tumpas.

    Kita iya kan saja lahhh... nnti nangis plak atok boboi dan kidin ... kikiki

    pada otai reformasi

    KIDIN KATA RAKYAT TAK SABAU ATOK BUAT PARTI BARU
    BOBOI DAN KIDIN MUNGKIN DIANGKUT JADI NAIB PRESIDEN
    TAK KAN NAK TENGOK ATOK KENCING BERTALU TALU
    LOKOS SUDAH BROTHER DI KENCING ATOK BERBESEN BESEN

    kikikiki...

    BalasPadam
  6. Pada waktu yg sama hapuskan pengaruh kartel yg masih kuat dalam pkr. Cantas habis2. No mercy

    BalasPadam
  7. saja kopi pes dari laman reformasi

    SETELAH JADI KERAJAAN,TIDAK BOLEHKAH PAS TUNTUT BERAPI API RUU 355

    Timbalan Presiden Pas, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, parti itu berapi-api memperjuangkan RUU355 sebelum ini kerana mereka adalah pembangkang ketika itu.
    Tetapi setelah menjadi kerajaan sekarang, katanya, peranan Pas adalah mengemukakan cadangan dan bukan lagi membuat desakan.
    “Dalam isu RUU355, menjadi pembangkang mudah. Dalam Parlimen mendesak usul gubal peraturan agar RUU355 dilaksanakan sebab kita pembangkang.
    “Pembangkang tak perlu fikir perkara-perkara kaedah, sistem, peraturan-peraturan itu bukan kerja kita, itu kerja kerajaan.

    RELEX LA BRO WALAUN OTAI REFORMASI
    RUU335 AKAN BUAT BILA TIBA MASA NNTI
    HARGA MINYAK RAPIJI JANJI TURUN LAGI
    DAH JADI KJAAN PH SAMPAI KE SUDAH TAK TUNAI JANJI


    KIKIKIKI


    LEXXX LUUU...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku tnggu Ruu355 diaktakan oleh lebai2 PN. Bila dh termaktub bgtau aku yer...

      Padam
  8. MAT SABON TUDUH NABI PELARIAN
    ATOK BROTHER BUAT BODOH AJER
    INI KER PEMIMPIN YG DIHARAPKAN
    GEBANG LEBIH BISU BODO MACAM CELAKA


    kiki..SEKO SYIAH SEKO PLURALIST SEKO WARIS COMANG0 GEREJA... KAN DAH MENDAPAT..!!


    HAHAHA TEPOKKK...!!

    BalasPadam
  9. Tun M adalah LIABILITI kpd kumpulan mana sekalipun yg disertainya.......

    More later, insya Allah

    BalasPadam
  10. Gila Betul kesan sumpah laknatnya, Semalam Lafaz Sumpah Hari Ini Sabah Melingkup

    Antara yang hebat dalam perjuangan Datuk Seri Najib bin Abdul Razak adalah perjuangannya tanpa suara nyaring.

    Menulis dengan gigih. Ucapannya yang tenang. Turun kepada rakyat dengan senyum, lambai dan salam-salaman dengan tagline
    "Malu ape bossku" mengerunkan musuh dengan ratiban ini salah najib.. najib.. najib bla..bla..!!

    Ia membantu meredakan ketegangan pada era peralihan kuasa daripada BN kepada PH.

    Tiba-tiba PH jatuh sendiri sebelum baligh. Beruk di hutan tidak kalah dek angin ribut. Tetapi angin sepoi-sepoi bahasa cukup beruk kelepap kebabom jatuh ke sungai.

    Begitu juga bila ada pemimpin berkata, sekarang masa bagi UMNO untuk bergerak ke hadapan, melakukan proses perubahan parti dan berharap UMNO tidak akan diseret dalam kes Najib. Dah kenapa dengan si mamat ni..!

    Pemimpin yang membuat kenyataan ini perlu faham sejak awal lagi kes ini, Najib tidak pernah mahu menyeret UMNO bersamanya, sebab itulah Pergerakan Pemuda UMNO memuji sikap Najib itu.

    Seperkara lagi, PH jangan seronok sangat dengan beranggapan kes Najib ini akan memberi keuntungan politik kepada mereka. Kalau tidak percaya, tunggulah apabila Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15) diadakan.

    Cukuplah bertahun-tahun Najib dijadikan modal fitnah jijik untuk mereka meraih sokongan rakyat, sampai ada pemimpin mereka siang malam asyik ingat, ‘Najib, Najib, Najib’ sahaja.

    Cepat nya kesan sumpah laknat dilihat

    "Semalam Sumpah Laknat, Hari Ini Sabah Lingkup...!!


    Saya ulang..!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dengan mp2 katak skali melingkop...

      Padam
  11. Giler betul kesan sumpah laknat kali ni...

    Hari pertama sumpah laknat, esok Sabah nak Melingkup

    Hari ke dua sumpah laknat, esoknya snap election Sabah onn ke tak onn...!! Macam tak Onn jer maka Melingkup ler Sabah



    Atok the legend onn ke tak onn snap election kat Sabah!? kan bakal PM atok kan dari Sabah..


    Salam Korban Sabah Atok!!


    kikikiki..

    BalasPadam
  12. Giler betul kesan sumpah laknat kali ni...

    Hari pertama sumpah laknat, esok Sabah nak Melingkup

    Hari ke dua sumpah laknat, esoknya snap election Sabah onn ke tak onn...!! Macam tak Onn jer Melingkup ler Sabah



    Atok the legend onn ke tak onn snap election kat Sabah!? kan bakal PM atok kan dari Sabah..


    Salam Korban dari Sabah Atok!!


    kikikiki..

    BalasPadam
  13. Lepas Abang Non tiada Ezam pula korang nak angkat jadi Presden ke? Langkah dulu mayat Rafizi dan Izah. Silap haribulan KJ pun nak masuk PKR, sebab Tok Mat mesti nak kerusi Parlimen kan?

    BalasPadam
  14. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    BalasPadam
  15. Tahniah PKR tidak letak calon di PRK Tg Malim... biarkan atok Bersatu Blackout yg bertanding..

    Sebab nya mudah... atok dah berulang kali nak tubuh kononnya parti baru dan di ulang ulang beratus kali sepaya walaun hadam.. sebenarnya atok nak tubuh parti baru tu hanyalah dummies saja... tujuan sebanarnya nak hijack UMNO dan Mufakat Nasional dalam Pakatan Nasional.

    Bila PKR tidak meletakkan calon nya maka apakah atok akan bertanding di Tg Malim nnti guna Parti Baru atau tidak yang diulang ulangnya beratus kali itu..

    Ini bukan sembarangn lidah bercabang tauuu...!!!

    Nnpk brother makin cerdik sikit nak kenakan atok kau tu balik semola...kikiki


    Hahahha tepokkkkk...!!

    BalasPadam
  16. Nama..Brian Günter Haugen
    Tinggal di ..... Rhine-Westphalia
    Utara Profesion ...... ahli perniagaan
    Jumlah pinjaman .... € 250,000
    Faedah pinjaman .... 1%
    Agama: Katolik E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com Dikatakan bahawa hidup hanya dapat dinikmati sepenuhnya jika ada penderitaan dan keperitan. Saya gembira dan bersyukur kerana saya bersama Mizuho Bank, Ltd. Branch Düsseldorf menerima pinjaman sebanyak € 250,000 dalam akaun bank. Adakah anda seorang lelaki atau wanita yang telah memohon pinjaman dan telah ditolak oleh bank anda? Saya ingin memberitahu anda hari ini bahawa anda boleh mendapatkan pinjaman dari syarikat dalam talian terbaik dan anda tidak perlu mengisi banyak dokumen, mereka juga mempunyai kadar faedah 1% yang baik. Saya diperkenalkan dengan SYARIKAT PINJAMAN AASIMAHA ADILA oleh seorang rakan yang telah menerima pinjaman daripada mereka. Saya memerlukan wang tunai dan pergi ke bank saya. Mereka memberitahu saya bahawa kerana kredit buruk saya tidak layak mendapat pinjaman, dan kadar faedah bank tinggi. Saya gembira sekarang kerana dapat membina perniagaan besar impian saya. Pembayaran saya akan bermula tidak lama lagi. Berhentilah membuang masa dengan bank perdagangan dengan kadar faedah yang tinggi dan terapkan AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM untuk mendapatkan dana pinjaman anda. Mereka sangat pantas mendapatkan pinjaman yang diluluskan dan memberi kredit ke akaun anda pada hari yang sama dengan permohonan. Tidak, terlalu banyak proses dan prosedur yang terlibat, seperti halnya bank. Syarikat pinjaman tidak tahu bahawa saya berkongsi berita baik ini. Anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel. Mohon sekarang ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

    BalasPadam
  17. BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA
    Saya Abdullah Nofia yang tinggal di Papua, saya di sini untuk memberi kesaksian seorang Lender Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya setelah ditipu 3 kali berbeda di Internet oleh beberapa pemberi pinjaman yang tidak lain adalah palsu,
    Mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar banyak kepada mereka sebagai biaya yang tidak menghasilkan apa-apa dan sebesar tidak ada hasil positif. saya kehilangan uang hasil kerja keras saya dan itu sangat membuat frustrasi.

    Suatu hari ketika menelusuri internet saya menemukan kesaksian seorang wanita yang juga ditipu dan akhirnya dikaitkan dengan perusahaan pinjaman yang sah, ONE BILLION RISING FUND  dan di mana dia akhirnya mendapatkan pinjamannya, saya memutuskan untuk menghubungi dia dan menjelaskan tekanan keuangan saya. kepadanya dan jika dia bisa membantu saya untuk berbicara dengan perusahaan,

     Saya kemudian menceritakan kepada mereka kisah saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 3 pemberi pinjaman yang berbeda yang tidak melakukan apa pun selain merampok uang saya. Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui surat dan semua yang mereka katakan kepada saya adalah untuk tidak menangis lagi karena saya akan mendapatkan pinjaman saya di perusahaan mereka dan saya juga telah membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya mengisi formulir permohonan pinjaman dan melanjutkan dengan semua yang diperlukan dari saya dan saya terkejut, saya diberi pinjaman sebesar Rp 200 juta oleh perusahaan besar ini, ONE BILLION RISING FUND, semua berkat JAMES (direktur transfer), seorang yang takut akan Tuhan. pria dan mentor dan di sini saya hari ini bahagia karena perusahaan ini telah memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah pada diri sendiri bahwa saya akan terus bersaksi tentang pekerjaan baik mereka dalam hidup saya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya.
     Jika Anda mencari cara mendapatkan pinjaman, silakan hubungi

    NAMA ::ONE BILLION RISING FUNDGmail ::: onebillionrisingfund@gmail.com

                                              HUBUNGI SAYA

    Namaku ::::::::: Abdullah Nofia
    Gmail::::::::::::::abdullahnofia@gmail.com
    Instagram::::::::Abdullah_Nofia
    Facebook:::::::::Abdullah Nofia

    Bijaksanalah saat Anda mencari pinjaman online

    semoga harimu menyenangkan

    BalasPadam
  18. Nama: Malik
    Negara: Indonesia
    Jenis Kelamin.: Pria
    Pekerjaan.::::: Pabrik Tenaga Surya
    WhatsApp.(***+62-877-9447-8178***)
    Lamar Sekarang :(financialserviceauthority400@gmail.com)


    DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY adalah pemberi pinjaman uang yang sah dan bereputasi baik. Mereka meminjamkan uang kepada perusahaan besar dan pabrik yang membutuhkan dukungan keuangan, mereka memberikan pinjaman kepada orang-orang yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan mereka untuk berinvestasi dalam bisnis. Jadi, apakah Anda mencari pinjaman mendesak? Anda tidak perlu khawatir karena Anda berada di tempat yang tepat kami menawarkan pinjaman dengan bunga rendah jadi jika Anda membutuhkan pinjaman hubungi mereka sesegera mungkin terutama di era pandemi ini untuk meringankan beban keuangan Anda. Saya mendapat pinjaman Rp.4,5 miliar untuk membayar hutang saya dan melakukan bisnis saya dan juga dalam seminggu saya memiliki hak untuk memperkenalkan kepada mereka seorang teman saya yang berada di Malaysia sejak saya berhasil sehingga dia juga mendapatkan pinjamannya senilai RM 270.000.
    ____WARNING: Harap berhati-hati di blog ini, jangan mencari pinjaman dari pemberi pinjaman yang fiktif. Saya telah ditipu 3 kali oleh pemberi pinjaman palsu dan saya dapat membuktikan kepada Anda bahwa dengan DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY Anda sama sekali tidak perlu takut. Perusahaan ini ditahbiskan oleh Allah jadi hubungi mereka sekarang untuk pinjaman Anda. Semoga Allah Membantu Anda.

    email:((m7472736@gmail.com))


    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    BalasPadam