RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 4 Mac 2023

PUNYALAH SANJUNG DAP BILA BERKASIH


 

11 ulasan:

  1. selepas mentiga madani terbang dah timbul pula video kedarah beer rahmah pulak dah..
    hebat, hebat madani terbang nih.

    BalasPadam
  2. Senang hidup yidin n geng kerana tok guru fuckwa dan walaunta akan bekap dgn fuckwa merapu jika ada kes mahkamah.
    Rasuah adalah sedekah...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. melalut aper ker kou nih.. terminum todi rahmah ker?

      Padam
    2. Todi rahmah adalah penghinaan menu rahmah.
      Dari tok guru fuckwa sehingga kpd walaunta lidah suka menghina. Tak sepadan dengan nilai parti. Mungkin sejak taksub dengan kuasa dunia kerajaan gagalkrasi. Malang kes songlap wang rakyat dah terdedah.Tin milo campak tepi.
      Konon tak nak bersama parti rasuah. Bersama kaki songlap dan rasuah adalah halal.

      Padam
  3. Filem Melayu makan babi dan tukar agama dah mula ditayang...Menteri Komunikasi Family, JAKIM Polis Menteri KDN Muka Bulan... Suma buat bodoh pulis Lansing tak tangkap penerbit, pelakon penulis Dan Suma yg terlibat sebab ini benar menyinggung sensitiviti orang Melayu..

    Skg Melayu nak minum beer baca Bismillah, cuma belum Jumpa Makan Babi baca doa makan... Ciri ciri kerajaa. Pluralisma Dan mula kelihatan... Mana pergi ulamak PH PKR Dan UMNo...!?

    Harap PMx ... Teringat video link sini haha Lina Joy

    https://youtu.be/TJKtq-2hrMw

    Ni la bahana bila pemimpin species LGBT Gay Pluralist acah acah power Islamik' jadi PM...

    BalasPadam
  4. Battel Of Barua LeeKwanYew@DAP is begin ...!!
    Barua barua pemimpin Melayu DAP@ LeeKwanYew mula berantakan, bercakaran Dan sailing tuduh menuduh satu sama lain.

    Pada orang Melayu jangan pulak terkinja Kinja masuk campur.. Mari kita tepok tangan ramai ramai saksikan aksi sarkas barua barua DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri.

    Putrajaya sepatutnya mendedahkan berapa banyak 20 bilionair terkemuka negara termasuk Tan Sri Mokhzani Mahathir menyumbang dalam cukai, Datuk Seri Anwar Ibrahim menuntut hari ini.

    "Saya ingin bertanya dalam kalangan 20 bilionair teratas, berapa cukai yang kita dapat kerana kita tidak mahu orang kaya diberi ruang dan kelonggaran yang terlalu banyak sehingga mereka boleh lari daripada membayar cukai melalui kelemahan," katanya semasa membahaskan pindaan itu. bil kepada Akta Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) 1995.

    Bekas menteri kewangan itu menegaskan bahawa bilionair termasuk T. Ananda Krishnan, Tan Sri Dr Teh Hong Piow dan anak bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mampu meningkatkan nilai bersih mereka "dalam tempoh yang singkat".

    Bagaimana kita boleh membebankan rakyat untuk membayar bailout sedangkan yang paling kaya boleh lari berbilion-bilion?”

    Anwar juga berkata lembaga itu perlu mengkaji laporan kumpulan pemantau Global Financial Integrity untuk mengesan dana haram, yang menurutnya tidak terdapat dalam sistem perbankan dan rekod LHDN.

    Pada pemimpin barua barua DAP@LeeKwanYew Sila berbunuhan sesama sendiri, lagi cepat ko orang mampos lebih baik untuk orang Melayu Dan Bumiputra sekelian..

    #haahtepoksambilpopcorntambah

    BalasPadam
  5. Nabi Muhammad SAW tidak pernah mencela dan menghina makanan yg dihidangkan kpd baginda.
    Tetapi manusia yg konon partinya pemegang kunci syurga tidak ada rasa malu menghina dan mencela makanan yg dihidang kpdnya.
    Semoga laknat kpd hanat serta penyokong tegar kulit babi nie!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sempat melihat video adun tu semalam.Menghina makanan alas perut kami yang bergaji kecik nie. Memang sial lah mamat tu. Tak patut betul!
      Buat malu agama dan bangsa.

      Padam
    2. aku pun tengok.. dia cuma tambah air oren sebab katanya tak cukup kuah dan terus makan.. jadi dimana yg kau kata mencela tu..?
      *mencela = mengeluarkan kata2 keji dan menghina... dia tak menghina pun.
      kalau engko nak tolong alihkan isu dari hal sebenar yg ph janjikan untuk menurukan harga barangan tu terserah engko la tapi sepatutnya sekarang nasi campor mesti kena murah dari harga sebelum pru15, ini tidak semua jadi mahal mendadak lepas saja si-pmx tu angkat sumpah jer barangan semua jadi naik harga... apaaaraaa?

      Padam
    3. Bekap jangan tak bekap.
      Rakyat sokong tuang minuman atas nasi yg dah nak habis dimakan.

      Padam
    4. Barang naik mendadak dalam keadaan ekonomi dunia tak menentu. Pemulihan dari endemik dan peperangan yg sesang berlaku.Bukan malaysia sahaja. Satu dunia.
      Dalam keadaan skrg syukur ada makanan dan minuman rega rm5.Pilihan selain telur goreng dan kicap menu kami rakyat marhaen. Bukannya dimandikan dengan minuman dan dihina.
      Mungkin dah kaya dan tak perlu lagi tin milo.
      Jenis mangkuk yg tak pandai bersyukur. Buat malu agama dan bangsa. Semoga roda kehidupannya diterbalikkanNya. Baru ada akai kesyukuran.

      Padam