RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 27 Mei 2023

SEMAKIN ANWAR DISERANG, APA MAKSUDNYA ?


 

3 ulasan:

  1. yang dah trima dedak tu krap2 ya bua bideo, kalau boleh setiap jam tau, nanti kalau tak dedak bakal dicatu.
    ingat tu cai2 semua, jangan lupa yer.

    BalasPadam
  2. bmx bawak talibarut pdipigs indon wak umar dan talibarut oreintalis situa ali jum'ah yg orang berilmu mesir pun tak terima .. nih sekoyong2nya nak suruh bagi endorsement la tu..
    kekununnya si bmx tu entiti suka ugama.
    ler... bagitau wak umar tu tengok betapa byk penyelewengan ajaran islam di indon tu tolong buka mulut sikit, terutama ajarah ahmadiyah, ponoriyah (mazhab soekarno) bekas presiden indon yg berasal dari ponorogo yg ajaran nya dikatakan ada juga tersebar di mesia nih, dan diantara perkara ajaran ponoriyah adalah mereka mengatakan yg umat islam akan berpecah kpd 77 puak.. munkin ada al-hadis ciptaan mereka kot.

    (copy & paste)

    BalasPadam
  3. Ini lah contoh PMx "Bapa Pembohong Negara"

    Walaupun anda gelar diri anda parti Melayu atau parti Islam, dana (pilihan raya) datang dari syarikat judi,” kata Brother Anwar Bin Ibrahim.

    Keesokkan hari, Setiausaha Agung Pas, Datuk Seri Takiyuddin Hassan berkata Pas akan mengambil tindakan terhadap Anwar ekoran dakwaan itu.

    Brother Anwar Bin Ibrahim membalas kenyataan Takiyuddin dengan berkata, “I sekarang di Kementerian Kewangan dan ada dokumen bersama I tau.”

    Cuba fikir, jika benar Brother Anwar Bin Ibrahim memiliki dokumen bukti, sudah pasti pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) boleh menggunakan bukti itu untuk mendakwa kepimpinan PN di mahkamah dan memohon membekukan akaun berkaitan.

    Namun, Khamis lalu, Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-undang dan Reformasi Institusi) Datuk Seri Azalina Othman Said mendedahkan bahawa SPRM gagal menemui sebarang bukti dan tidak membuka sebarang fail siasatan setakat ini.

    Bagaimana perkara ini boleh berlaku, sedangkan Anwar mendedahkan lima bulan lalu bahawa Brother Anwar Bin Ibrahim memiliki ‘dokuman’ bukti?

    Jika benar kenyataan Anwar berasas dan berpandukan ‘dokumen bukti’, kenapa pihak SPRM gagal menemui sebarang bukti setakat ini?

    Dulu kuat berjubo, sekarang kuat Pembohong

    Lingkup kan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew di PRN 2023 Jun nanti..

    BalasPadam